PREDMET:
Matematika - 6. razred |
UČNA
TEMA: Ulomki |
UČNA
ENOTA: Deli različnih količin |
UČNA
OBLIKA: frontalna, individualna, delo v dvojicah |
UČNA
METODA: razgovor, raziskovalno delo, delo z učnimi listi, delo z računalnikom,
urjenje |
UČNI
PRIPOMOČKI: listi z navodili za delo z učence, računalniška učilnica, program
Deli celote, Deli različnih količin |
VZGOJNOIZOBRAŽEVALNI
CILJI Učenci:
- Izračunajo dele različnih števil in količin
- Določajo dele celote
- Iščejo celoto, če poznajo del
- Si predstavljajo mersko enoto kot celoto in izračunavajo njen del
- Spreminjajo količine pri katerih je mersko število izraženo z
ulomkom v manjše enote.
- Sproti preverjajo pravilnost rešitve brez neposredne kontrole
učitelja
|
POTEK
VZGOJNO-IZOBRAŽEVALNEGA DELA
1.Uvajanje
Učence opozorim na pravilno delo s strojno in programsko
opremo. Frontalno predstavim program preko prosojnice. Učenci poslušajo. Skupaj
zaženemo program.
Razdelim liste z navodili za delo.
2. Usvajanje in urjenje
Učenci delajo po navodilih na listu. Manj spretnim
individualno pomagam. Delo neopazno spremljam.
Opombe: |