Drugačni med nami, drugačni mi sami
Eden izmed ciljev našega razvojnega načrta je, da postanemo čim bolj inkluzivna (vključujoča) šola. Inkluzivna šola zagovarja stališče, da so socialne vrednote zelo pomembne, da je treba spodbujati socialno odgovornost, solidarnost, kooperativnost, spoštovanje razlik, saj so to vrednote družbene prihodnosti, ki jih je treba gojiti tudi na šoli. Te vrednote se skladajo z vrednotami iz vizije šole, ki so si jih izbrali naši učenci.
Na šoli poteka projekt INKLUZIJA, s katerim poskušamo razvijati pozitivno naravnanost naših učencev do učencev s posebnimi potrebami.
V sredo, 7.3.2007, ob 18.00 je bilo srečanje Drugačni med nami, drugačni mi sami. Sodelovala je tudi ga. Katarina Grom, ki je svojo hčerko, ki ima Downov sindrom, vključila v redno osnovno šolo. Spregovorila je o svojih izkušnjah vključevanja z namenom, da začutimo, kako pomembna je strpnost in spoštovanje razlik.

