|
Osnovna šola ANTONA JANŠE RADOVLJICA |
|||||||
|
Mesec širjenja uporabe e-gradiv
|
Načrtovane
in izvedene naloge projekta »MESEC ŠIRJENJA UPORABE E-GRADIV« Poročilo in mnenje ob zaključku projekta Pregled sodelujočih in poročilo vodje projekta
JELENA HORVAT, vodja projekta NAČRTOVANE IN IZVEDENE NALOGE PROJEKTA »MESEC ŠIRJENJA UPORABE E-GRADIV«
PROUČITEV PROJEKTA: · Seznanitev s projektom, razpisnimi pogoji, vsebine · Pregled razpisne dokumentacije · Priprava na seznanitev učiteljev in povabilo k sodelovanju, predstavitev projekta SEZNANITEV UČITELJEV · Zainteresirane učitelje podrobneje seznaniti, priprava dokumentacije, razdelitev prijavnic · Seznanitev učiteljev z naborom gradiv in pogoji uporabe gradiv v projektu · Priprava in oddaja prijave na razpis SPROTNO ZBIRANJE INFORMACIJ · Redno pregledovanje objav na spletu (MŠŠ, Arnes, šole) · Spremljanje foruma, zbiranje informacija · sodelovanje z drugimi šolami, razgovori, posvetovanja SODELOVANJE Z UČITELJI IZVAJALCI · Sprotni razgovori z učitelji · Pomoč pri težavah in vprašanjih · Spremljanje dela in izvajanja pouka ZBIRANJE IN ODDAJA DOKUMENTACIJE · Priprava in zbiranje dokumentacije za poročilo · Časovna razporeditev nalog · Priprava gradiva za objavo na spletni strani · Skrb za pravočasno objavo in oddajo dokumentacije · Zbiranje, priprava pogodb in druge dokumentacije · Skrb za fotografiranje izdelkov in projekta
V novembru smo pristopili k projektu, ker se nam je zdela ponudba in cilj projekta koristna, uporabna in zanimiva. Ko smo se seznanile s potekom projekta in pogoji , smo dobile občutek, da nam ne bo vzelo prav veliko časa, saj poteka pouk pogosto v računalniški učilnici. Učencem pomeni tak pouk bolj zabaven in sproščen, učenci delajo zbrano dlje časa. Nekaj težav nam je povzročil izbor gradiv. Kljub širokemu naboru, smo s težavo izbrali gradiva primerna učence s posebnimi potrebami. Potrebovali bi več gradiv, ki bi poenostavljeno in pregledno obravnavala vsebine vezane na učni načrt. Posebno pogrešamo gradiva s področja naravoslovja (človeško telo, enostavni primeri iz fizike, biologije) družboslovja (svet, Slovenija). Učitelji se morajo zato mnogo bolj prilagajati, izbirati samo določene izseke gradiv in podobno. V bodoče bi bilo potrebno didaktično in vsebinsko pripraviti nabor gradiv za otroke s posebnimi potrebami. Kljub ponudbi, da se v projekt lahko vključijo zunanji sodelavci, te potrebe nismo začutili. Učiteljice redno vključujejo IKT v svoje delo, tako pri pouku kot za svojo rabo. Same se dovolj dobro znašle in pripravile zanimive ure. Pomembna je aktivna vključenost učencev, pestrost vsebin in pristopov. Učenci so izrazili zadovoljstvo, željo in pričakovanja, da bi uporabljali računalnike in drugo tehnologijo še pogosteje. Dobra plat projekta se pokazala v tem, da je spodbudila izvajalke k še bolj načrtnemu in sistematičnemu pristopu priprave na pouka v računalniški učilnici. Ure so se smiselno povezovale in nadgrajevale, učenci so bili nanje pripravljeni in so hitreje vstopali v program, se znašli med vsebinami in pridobivali na spretnosti. Naloge so vsebinsko reševali hitro in veliko motivacije. Posebnih spodbud niso potrebovali. Učna snov obravnavana v času projekta, je potekala v skladu z učnim načrtom. Projekt »Mesec širjenja e-gradiv« je bil dobro pripravljen projekt. Nudil je dovolj podpore s strani pripravljalcev projekta. Navodila in obvestila so bila sprotna, postopek okrog dokumentacije malo prezapleten in velik obseg dela s pripravo zaključka projekta. Izvedba projekta je sprožila veliko zamisli in potreb po primernih gradivih ter različni opremi, ki bi obogatila možnost didaktičnih pristopov in ponazoril. Pridobili smo vi, učenci, sodelujoči učitelji in drugi sodelujoči v projektu. Želimo si, da bi po predstavitvi celotnemu kolektivu pridobili tudi drugi kot spodbudo, da izkoristimo možnosti, ki jih sodobna tehnologija ponuja vsem. S pravo mero lahko IKT življenje poenostavi, popestri , obogati in je zelo koristno orodje. Še vedno pa ostaja bistvo skupnega življenja na šoli dober stik, lepi odnosi in osebno sporazumevanje. Sodelujočim učiteljicam v projektu Tadeji Rupar, Nataši Modrič in Alenki Černigoj Cvetkovič gre vse priznanje in pohvala za skrbno pripravljene in izvedene ure, za vložen trud in čas, kljub številnim službenim in zasebnim obveznostim, za ustvarjalnost in dobro sodelovanje.
Jelena Horvat, vodja projekta »Mesec širjenje e-gradiv« na OŠ A. Janše Radovljica
|
||||||
| Stran ureja: Tadej |
©2008 Osnovna
šola Antona Janše Radovljica, Kranjska cesta 27a, 4240 Radovljica |
||||||