Page 57 - Glasilo
P. 57

Kaj menite o člankih na spletu, ki govorijo o nevarnih cepivih?          HUDINJČAN SEM. NE JAMRAM. IŠČEM REŠITVE! 57
Teh člankov res ne berem, ker se dovolj cenim. Gre za ljudi, ki
nimajo pojma, o čem pišejo, saj niso strokovnjaki. Ali pa so pod          bi se lahko čim prej vrnili v šole in imeli normalno otroštvo. Nikoli
članki podpisani ljudje z nekakšnimi izmišljenimi doktorskimi             mi ni bilo žal ne časa in ne energije, saj sem želel v tem času
nazivi. Čudi me, da so mnogi ljudje tako naivni in verjamejo raznim       narediti čim več dobrega.
medijskim zvezdam, celo veterinarjem in ostalim
»strokovnjakom«. Jaz se imam za dovolj razgledanega, da se o              Vse ankete so pokazale, da so bili učenci in starši s poukom na
stvareh poučim sam in verjamem sebi. Spremljal sem, kako so               daljavo na naši šoli zelo zadovoljni. Tega sem izredno vesel in to je
razvijali cepivo, kako so potekale študije in preizkušanja cepiv in       bila velika vzpodbuda pri delu. Meni in učiteljem. Starši so opravili
zaupam znanosti. Vem, na katerem principu deluje cepivo in                zelo pomembno delo, saj je velik del bremena pouka na daljavo
nimam niti najmanjšega strahu pred cepljenjem. Seveda pa o tem            padel na njihova ramena. Imeli so pomembno vlogo pri motivaciji
ne bom prepričeval nikogar – enako pričakujem od drugih: da tudi          otrok in pri nadzoru, da so otroci delo res sproti opravili. Izredno
meni ne bo nihče vsiljeval svojih stališč ali pripovedoval nekih          vesel sem bil številnih pisem staršev, ki so se zahvaljevali meni kot
pravljic o mikročipih v cepivu in podobno.                                ravnatelju, šoli in učiteljem za dobro delo. Posebej bi rad pohvalil
                                                                          učiteljski zbor, saj so se naši učitelji pri pouku na daljavo zelo
Kako ocenjujete pouk na daljavo?                                          potrudili. Mnogi so bili v vlogi staršev, tudi majhnih otrok, in so
Pouk na daljavo je bil izhod v sili in v nobenem primeru ne more biti     imeli res naporne dneve in noči. V resnici jih občudujem, da so vse
enakovreden pouku v šoli. Zelo hudo mi je bilo, ker so morali biti        to zmogli.
učenci toliko časa doma, saj so izgubljali na vseh področjih. Ne gre
samo za znanje, ampak tudi za medvrstniško druženje, gibanje in           Kaj bi še radi sporočili bralcem Hudinjčka v zvezi z epidemijo?
številne druge, za mlade pomembne elemente odraščanja.                    Da so lahko ponosni nase, če so pomagali pri omejevanju
Verjamem, da to obdobje vseeno ni zamujeno oziroma izgubljeno             epidemije. To, da si se pripravljen odreči nekaterim lastnim
in da bomo lahko vse to v prihodnje nadoknadili.                          užitkom, upoštevati navodila in narediti nekaj za splošno dobro, je
                                                                          velika osebna kvaliteta, ki jo sam neizmerno spoštujem. V
Učitelj na daljavo mnogih stvari ne more narediti. Na more denimo         zgodovini so bile številne epidemije in mnoge generacije ljudi so
stopiti k učencu, ga potrepljati po rami in ga na ta način                šle skozi zelo težke preizkušnje. Dejstvo je, da so bila vedno
vzpodbuditi pri delu. Ne more se pogovoriti s posameznim                  potreba odrekanja in da so cepiva prinesla končno rešitev. Dejstvo
učencem iz oči v oči in izvedeti, katere težave ima ter mu ustrezno       je tudi, da smo ljudje vse epidemije doslej premagali in ne
pomagati. Ne more pokazati ali povedati določenih delov učne              dvomim, da bomo tudi to. Poznam veliko ljudi, ki so v času
snovi na način, ki bi bil za učence najbolj razumljiv in zanimiv. In ne   epidemije pomagali iskati rešitve in niso samo tarnali ali kot
more še marsikaj. Na drugi strani pa je pouk na daljavo prinesel          rečemo v žargonu »jamrali«. In takšni ljudje mi dajejo upanje, da
tudi nekaj dobrih stvari, saj so se učenci naučili večje odgovornosti     bomo kot družba tudi v prihodnje živeli drug z drugim in ne drug
za svoje delo, večje samostojnosti, izboljšali so branje z                mimo drugega.
razumevanjem, razvili so računalniško pismenost in še marsikaj.
Ampak kljub temu, pouk na daljavo naj gre čim prej v pozabo. Ni ga        Gospod ravnatelj, hvala za vaš čas in odgovore. Želimo vam vse
čez pouk v živo.                                                          dobro in uspešno vodenje šole še naprej.

Ali so bili učenci in starši zadovoljni s poukom na daljavo na naši
šoli?
Tudi sam sem imel v času epidemije težka obdobja in hude
trenutke. Bilo je zelo naporno, negotovo in stresno. Sami veste, da
so se ukrepi podaljševali iz tedna v teden in nikoli nismo vedeli, kaj
bo sledilo. Okrožnice z ministrstva za šolstvo so prihajale sredi noči
ali celo čez vikende. Trudil sem se, da sem vsak teden, včasih tudi
2-krat ali večkrat, staršem in zaposlenim napisal sporočilo, saj
menim, da je informiranje zelo pomembno. V teh sporočilih sem
poskušal delovati pozitivno in hkrati preventivno, saj je moja
naloga tudi, da sem zagotovil izvajanje ukrepov na ravni šole. Vem,
da so mi nekateri to tudi zamerili, ampak to sem vzel v zakup. Težko
je zadovoljiti vsa pričakovanja. Ravnatelj je odgovoren za izvajanje
ukrepov in vesel sem, da je to večina učencev, učiteljev in staršev
razumela. Vse sem delal v korist otrok in še vedno trdim, da bi se
morali ljudje pri spoštovanju ukrepov potruditi že zaradi otrok – da
   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62