| Sedaj pa kar k stvari:- Rezervna zračnica
je nepogrešljiva za hitro in enostavno popravilo predrte. Shranjena naj bo v plastični vrečki, da ne preperi. - Tlačilka ali CO2 kartuše.
Cela zračnica brez zraka ne koristi veliko. Pri tlačilki preveri, da se ujema z ventilčkom na zračnici. Nekatere so narejene za oba tipa (avtomobilski in klasični)
- Montirke
za menjavo gume boš rabil pri menjavi zračnice. - Kadar bo predrta še rezerva, je na vrsti komplet za "flikanje", oz. TIP-TOP
- Morda se ti ne zdi verjetno, ampak veriga se strga takrat, ko to najmanj pričakuješ. Za popravilo rabiš tudi primerno orodje.
- Pri popravilu verige boš včasih rabil tudi rezervne členke.
- Majhen izvijač ti pride prav pri nastavitvi menjalnika. Še bolj koristen je v primeru kadar strgaš zajlo menjalnika. Če obrneš končni omejilni vijak tako, da bo menjalnik nad srednjo verižnico, se boš lažje pripeljal domov, kot če obstane na najmanjši.
- Komplet zložljivih imbus ključev.
Brez imbusov na gorcu ne gre. Rabiš 2.5mm, 3mm, 4mm, 5mm in 6mm. Zložljivi so lahki in majhni, predvsem pa uporabni v primeru sile. - Koristen je tudi ključ 8 in 10.
- Ne pozabi na ključ za šprikle
- Na koncu pa še nekaj skavtske opreme: vžigalice, osebno, denar, hrano, ...
| |