|
Ljudje smo nehvaležni. Neskončno nesramni smo. Posebno
tisti, ki pišemo in prebiramo Masinfo. Priznajmo si, smo navadni
mlečnozobi posraneti, ki samo nergamo, kako je vse okrog nas zanič. Ne
trudimo se. Vsaj ne dovolj. So ljudje, ki SI prizadevajo, da bi
naredili svet drugačen. Da bi naredili NAS drugačne. Boljše,
pravzaprav. Ki s svojim življenjskim zgledom izpričujejo svoje
poslanstvo. Zatorej je čas, da nehamo in se zamislimo nad seboj in nad
našimi dejanji. Medtem ko se gremo nevemkaj, se oni trudijo za nas.
Pošteno bi bilo, da se jim zahvalimo. Iz dna duše in srca. Čas je že
bil. Sicer se bodo užalili, ker ne cenimo napora, ki ga vlagajo v nas,
generacijo bodočnosti. All together now... |
- policistom, ki maltretirate mladino, ki kadi
špinele, za hrbtom pa dovolite, da vaši džank ovaduhi za info na teden
prodajajo hors mulariji, ki težite ljudem, ki se zbirajo na prostem
(ker se nimajo kam dati), ki ne ukrenete ničesar, da bi ustavili
samozavestne ulične bojevnike (verjetno vas je strah), ki bi radi bili
tožniki in sodniki hkrati, bog in batina, ko se znašate nad šibkejšimi,
tihi kot miške, ko bi morali ustaviti PRAVE kriminalce, Mitja Marussig |
Kristalna noč ali zgolj vandalizem?
|
"Naj bog pobije vse, ki, sami slepi, želijo kazati
pot drugim." |
Samoohranitveni nagon in značajskost, ki jo skupnost premore,
ji ne dovoli, da bi s pozabo svojih korenin in običajev popolnoma izgubila
identiteto in s tem zatajila samo sebe. To pa tudi pomeni, da je lahko
nekdo drugačen tudi na ulici, v javnosti torej, ne le za štirimi stenami
svojega doma. Prizadevanja so, upoštevajoč razlike v ognjevitosti temperamentov
med severom in jugom, v kombinaciji z ostalimi dejavniki, obrodila bogate
sadove in nekateri naši sobratje so vzgojili ponos prav posebne vrste.
Povsem upravičeno lahko domnevamo, da je ravno ta "posebni" ponos, ki
je njegove nosilce dodobra utrdil, še posebej njihove glave in pesti,
in ki se zdaj nikakor ne sramežljivo skriva v kakšni temni luknji, ampak
pogostokrat prostaško divja naokoli, izzval nočno akcijo v taki obliki
in obsegu. Mentaliteta človeka malomeščanskih nazorov je večkrat dokaj
podobna geografskim značilnostim kraja, kjer je prebival. Če je bilo pet
rodov pred njim zakoreninjenih v kakšni temačni, neprodušni grapi ne moremo
od njega pričakovati nekih svetovljanskih pogledov na druge in njihovo
drugačnost še posebej če izgledajo drugače oziroma so kdaj v preteklosti
storili kaj žalega njihovi grapi. In da bomo dosledni, perspektiva pogleda
iz grape se dogaja tako v odnosu "domačih" do "tujih" priseljencev kot
po drugi strani odzivu oz. odnosu teh do t.i. avtohtonih. Igor Bijuklič P.S.- napisano pod vtisom zadnjih aprilskih dni tega
leta
|
|
Zadnjič
(včeraj) me je mene - uštopanca!, zaštopani vprašal: "In kaj misliš?
Kam gre vse skupaj, v barbarstvo?" |
Iz
tega lahko tudi razložimo lažni vtis, ki ga daje prej omenjeno vedenje,
da jutri nič ni dano, da "za jutri pa nikoli ne veš", "tomorrow
is another day". Kajti današnji človek masa, ki je preplavil in zasedel
vse inštitucije v družbi, se ne počuti dekadenten, ker dekadentnost pomeni
padec in iz nekega boljšega obdobja v slabše (to se zgodi takrat, ko doba
ne več hrepeni po ničemer. "Ko ideali postanejo stvarnost, niso več
ideali", npr. ideali o človeških in državljanskih pravicah v 19.st.)
ampak kot da bi bil več kot vsi ostali pred njim v zgodovini in manj kot
bi moral bit on sam danes. Iz tukaj tudi izhaja tisti znani nihilizem
naše dobe, izgubljenost v svetu, ko je vse brezzvezno in so vse možnosti
enako dobre, torej katero izbrati, da ne bomo pod nivojem samega sebe
in okolja, da bomo moderni v moderni dobi, kateri vlada masa. V civilizaciji
vidi konec vseh skrbi in hkrati možnost smrti vseh nas, veselje in neizmerno
grenkobo v pasteh, ki se mu nastavljajo. Alphonso Rodriguez |
(označeni izrazi so pojasnjeni na koncu članka)
|
Brezposelnost je tipičen znak nesolidarnosti med
ljudmi. Brezposelnost je boleča stvar, nič manj od bolezni in če se
borimo proti bolezni, je prav boriti se tudi proti brezposelnosti.
Zagovorniki sedanjega kapitalizma so zagovorniki nekritične konkurence
v ekonomiji, ki je krivec povečanja brezposelnosti. |
Da se prepreči brezposelnost, glede "denarnega
kapitala" bogatejša produktivna enota, ne bi smela konkurirati
produktivni enoti, ki je na tem nivoju revnejša. Konkurenca med
delovnimi enotami, ki niso enako bogate je kot tekmovanje med državnim
prvakom in športnikom občinskega nivoja. Takšno tekomvanje je brez
smisla, saj ne vzpodbuja. Da bi preprečili, kar se dogaja sedaj, da
denarni kapital prehaja iz razvitih držav v nerazvite in da ljudje oz.
"kapital znanja" (2) prehaja iz nerazvitih držav v razvite, za
preprečitev tega je potrebno, da se uvede "davek mednarodne
solidarnosti - dms" (5). Rudi Šturm 1.Izraz "denarni kapital" pomeni vse, kar je
materialno. Kar je materialno, se da prodati. Kar se da prodati, se da
zamenjati za denar. |
|
Problem naj bi bili tisti izbrisani, ki so bili v času osamosvojitve
oficirji JLA in ki niso hoteli prestopiti na slovensko stran. Skratka,
"špekulanti in izdajalci" torej. Narobe! Špekulanti so bili tisti oficirji
JLA, ki so ugotovili, da gre Sloveniji bolje in se jim zato splača menjati
stran. To so pravi špekulanti, ki so bili nagrajeni z neizbrisom - taki
Janše & co ne motijo. Ostali so tisti reveži, ki so verjeli v stvar,
s katero so jim celo življenje polnili glave razni komisarji in tisti,
ki so pač zvesto služili svojemu takratnemu delodajalcu (JLA). To so po
mojem edini, ki niso špekulirali in te reveže je treba zdaj uničiti. Tem
ljudem ne smemo dati državljanstva, ker so izdajalci!
Marko Jelinčič |
12.1. Dan "D" se je začel. Točno opolnoči. Priprave na
apokalipso se lahko začnejo. In res, vse je izgledalo ravno tako.
Množica preplašenih in nestrpnih je v mrazu stiskala zobe in se nemirno
prestopala čakajoč na začetek razprodaje, ki se je začela na Čopovi
pred Sportino ravno ob polnoči. Prvi so se začeli zbirati ze okrog 22h
v upanju, da bodo prvi, ki bodo lahko potešili svoje obsesivne apetite.
In, ko je množica že začela dosegati kritično maso in ko si lahko na
njihovih obrazih razbral napetost pričakovanja, so se vrata naposled le
odprla. Sledilo je paranoidno prerivanje in boj za tiste cunje, katere
so si verjetno že dan ali dva prej natančno ogledali. Ni važno kaj
potrebuješ, važno je le, da je RAZPRODAJA!! Postopoma so potešeni, z
endorfini v krvi in blagim nasmeškom na obrazu, s polnimi vrečami in
škatlami, zapuščali prostore Sportine in polnočna sla je bila začasno
potešena. Poudarjam začasno, saj se je veliki dogodek začel šele v
jutranjih urah, ko je večina trgovin otvorila zabavo. Promet v
prestolnici je zastal, ljudje so trumoma hiteli, da bi le bili prvi v
željeni štacuni. Na vseh blagajnah se je nabirala nepopisna gneča in
vsi so se z veseljem strošili do zadnjega ficka, kot da tega ni bilo
dovolj že v decembrskih praznikih. Mesto je bilo kot okupirano, kot da
se bo res zgodilo nekaj velikega, v zraku je bilo čutiti napetost in
nestrpnost. Nihče ni hotel izostati, samo da bi bil del množice in da
bi se spet počutil "in". Da bo spet trendovski, da bodo z novo bundo
ali novimi smučkami štrleli iz sivega povprečja navadnih smrtnikov,
skratka, da bodo opaženi, mogoče tudi bolj zaželjeni, kar je v današnji
kapitalistični družbi sila pomembno. Učinkuje kot substitut sreče, le
da deluje kratkotrajno in ga je potrebno vedno znova obnavljati.
Prijetno zavajajočega občutka, da ti nekdo podarja blago pol zastonj,
se ne da kar tako potlačiti. Za vsak "blesav" nakup se najde
opravičilo, v smislu... morda mi bo pa le prišlo prav... nikoli ne
veš... raje kupim jst, kot da to dobi kdo drug... če je že tako ugodno,
se ne izplača ne kupit... itd. O3N
|
|
|
|
|
Dan pred praznikom zaljubljencev mi je prijateljica
poslala mail s spletnim naslovom BBC News. Ob kliku nanj se je na
monitorju pojavil članek s fotografijami znamenitih, po vsem svetu
znanih oseb - Barbie in Kena. Dolgoletna Hollywoodska romanca
plastičnih lepotcev je po 43-ih letih idealne ljubezni končana!
Karieristka Barbie se je nenadno odločila, da bo preostanek življenja
preživela sama. Odlična tržna niša hiše otroških igrač Mattel. Mateja Prinčič
1993... meja jebote... 50 DEM v žepu... kufer z
nalepko DEMOKRACIJA... Dobrodošli v deželo Laškega, Vročega Kaja,
Borghesie in Križaja... 2003... spet meja, spet potenje... 25 EUR v
žepu... DEMOKRACIJA je šla s kufrom... |
Brezmejna Nekoč, za devetimi gorami in devetimi vodami je bila Država.
Država bratov in sester, ki je slavila jugo. Država, ki se je upravljala
kar sama, s politično ureditvijo, ki ni bila ravno pravična, bila pa je
pravljična. Ravno tako njena ekonomija. Služb je bilo obilo, delalo se
ni veliko, službo izgubiti je bilo težko. Klošarji so bili samo posebneži.
Potrošništvo je bilo omejeno na izbiro med dvema, morda tremi artikli,
dilem praktično ni bilo. Šolstvo je bilo izredno, saj so tudi napol pismeni
obvladali brokerske špekulacije, ko je bilo treba pretvoriti DEM v DIN,
upoštevaje dnevno stopnjo inflacije. Ta je bila ena redkih stvari v stari
domovini, ki so bile hiper. Drugače je bilo vse "bolj na izi".
|
|
Odkar sem prvič primu mic v roke na odru v prazni dvorani. Od takrat se ni spremenilo dosti. Mladinski (untergrunt) klubi so še zmeri več al manj prazni, razen če ne pade kak špil kake zvezde (ja) andergraund estrade (ja, ja). Drugači ima itak svašta. Od eks skvotu stile Metelkova, do lepih, čistih placu ala ostriga alpa subzgid. Publika je dejmorečtda malo bolj odprta ku v hajsosajetiš kantinah, ma še zmeri je največ pripadnikov trenutne lokalne mode... Dostikrat je bolj važno s kom si prjatu, ku pa kej si naredu na odru. Ma itak niso vsi taki, so se že dobili đezisti in metalci, ki štekajo rap. Seveda obstajajo tudi placi, ki v bistvu ustvarjajo sceno (če si že bil tam je to prou uau).
Valterap |
Odprto pismo Michaelu Jacksonu Dragi Michael Jackson, tvojemu glasbenemu ustvarjanju sledim
že več kot 15 let. Leta 1988 sem odpotoval v Munchen na takrat tvojo uradno
zadnjo turnejo. Seveda so sledile še druge, pač, to je show biznis, in
to je meni jasno.
|
|
"Blagorodni gospod! Dne 10. septembra 1905 odkriti Prešernov
spomenik ima nad pesnikom pohujšljivo, nesramno odgaljeno žensko podobo.
Kot poklican varuh krščanske nravnosti z gnjusom obsojam, da se je za
pesnika tako pohoten spomenik odobril, še bolj obsojam, da so nesramni
kip postavili ravno pred cerkev, posvečeno prečisti devici Mariji in Materi
božji v pohujšanje pobožnih vernih prednikov obojega spola. Ta pohujšljivi
kip je neprestano razžaljenje Božje. V imenu svojem, v imenu svetne in
redovne duhovščine, posebno v imenu rahločutnih gospa in sramežljivih
ljubljanskih gospodičen, v imenu nedolžne mladine, pa tudi v imenu vsega
vernega ljudstva slovenskega, katero rado v Ljubljano prihaja, prosim
vas gospod župan, odstranite pohujšanje, odstranite razžaljenje božje,
izvolite za sveto sramežljivost globoko razžaljivi kip nad pesnikovo glavo
odstraniti in zameniti ga z drugim spodobno oblečenim." Anton Bonaventura
Jeglič, ljubljanski škof |
Da bi dvignil kvaliteto masturbacije, je te Kocine
zgodovine napisal Kocine
zgodovine
|
|
nazaj
(ekologija)
|
naprej
(kratka proza)
|