Predmetno obravnavanje slike
Pri predmetnem načinu je slika sestavljena iz predmetov: točk, ravnih in krivih črt, ploskev, črk itd. Program izdela sliko na zaslonu tako, da po vrsti nariše vse predmete, ki jo sestavljajo. Vsak predmet je namreč v pomnilniku določen z nizom matematičnih enačb, iz katerih računalnik lahko izračuna barvo pikslov. Predmetom na sliki lahko spreminjaš lastnosti: jih premikaš, spreminjaš vrstni red njihovega risanja, jih daljšaš ali ožiš, jim določiš drugačno barvo ali pa jih preprosto zbrišeš. Ne moreš pa zbrisati le dela predmeta ali ga pobarvati drugače, krog spremeniti v kvadrat ipd.
Predmetna slika porabi v pomnilniku manj prostora, predmeti pa so tudi točneje narisani. Pri vsaki povečavi ali pomanjšavi računalnik vse predmete znova izračuna in določi barve pikslov. Zelo težko pa bi s predmetnim načinom pričaral vso pisanost fotografije ali umetniške slike.
Tak način predstavitve slike se uporablja bolj pogosto kot točkovni.