ZAKAJ
SI SE PRIKLJUČIL/-A PROJEKTU IN KAKŠNA SO TVOJA
PRIČAKOVANJA?
Za projekt sem se odločil, ker me zgodovina zanima (še
posebej
2. svetovna
vojna) in ker sem pred kratkim gledal film Deček v črtasti pižami. Tako
se mi
je ob projektu E-knjiga: Stisni roko v pest! ponudila možnost, da izvem
še kaj
več. Ne morem si predstavljati, kako je naciste lahko nekdo tako
prepričal, da
so nehali razmišljati s svojo glavo in so množično podlegli
svojim voditeljem
ter nerazumno na kruti način pobijali židovski narod.
Aljaž
Jurša, 8.b
Za projekt E-knjiga:
Stisni roko v pest! me je navdušila naša knjižničarka
Lidija Mazgan. Začel sem
se podrobneje zanimati, saj zelo rad pišem besedila in jih
oblikujem v knjigo.
Rad imam zgodovinske vsebine, še posebej z vojno tematiko. Pri
tem projektu
želim karseda pomagati, da bomo lahko skupaj oblikovali e-knjigo, tako
kot se
spodobi. Trudil se bom po svojih najboljših močeh, saj »v
slogi je moč«!
Matej
Žnidarič, 8.a
K projektu sem se
priključila, ker me je tematika druge svetovne vojne že od nekdaj
zanimala. Žal
pa o tem obdobju nimam zelo veliko predznanja in upam, da se bom v tem
projektu
naučila kaj več o tej temi. Zelo rada tudi berem in pišem, zato
sem se takoj,
ko sem izvedela, da bomo naredili e-knjigo, priključila skupini. H
končnemu
izdelku bom pripomogla s trudom, ki ga bom vložila v pisne izdelke. Z
veseljem
pričakujem obisk muzeja, kjer bomo našli veliko predmetov, ki
nas bodo ponesli
v tisti čas.
Tina
Brezner, 8.a
Temu projektu sem se
pridružila, ker me zanima življenje ljudi – predvsem otrok med 2.
svetovno
vojno. Zanima me njihovo razmišljanje, težko življenje in njihov
pogled na
svet. Od projekta pričakujem, da se bomo pogovarjali o tej temi,
razglabljali
in delili mnenja. Upam, da bomo vsi na koncu lažje razumeli,
kakšno je bilo
življenje takrat.
Tjaša
Pauko, 9.b
K projektu E-knjiga:
Stisni roko v pest! sem se priključila zaradi zanimanja za drugo
svetovno vojno,
državljansko vzgojo in etiko ter zgodovino. Eden izmed navdihov je bila
moja
babica Terezija, ki mi je dostikrat pripovedovala o svojem
otroštvu med vojno.
Čeprav ni ravno zgovorna in nerada govori o tistih težkih časih, mi je
nekaj
zgodb vseeno zaupala. Ob zanimivih dogodkih je moje zanimanje le
še naraslo in
ni bilo več vprašanja o mojem sodelovanju v tem projektu. K
sodelovanju me je
povabila knjižničarka in mi povedala, da bomo brali Dnevnik Ane Frank.
Imela
sem torej še en razlog, da bom pri projektu sodelovala, saj me
je zgodba Ane
Frank že dolgo zanimala.
Urška
Pliberšek, 9.b
K projektu so me
povabili učitelji. Ko sem slišal za ta projekt, sem vedel, da bi
to utegnilo
biti zanimivo. Povedali so mi, da si bomo ogledali dva filma in da bo
vsak
sodelujoč v projektu prebral knjigo Dnevnik Anne Frank. Ker je
še nisem
prebral, je moje zanimanje naraslo. Zato sodelujem pri tem projektu.
Mislim, da
bomo izvedeli veliko novega o 2. svetovni vojni, o zatiranju Židov in o
koncentracijskih taboriščih. Vsi sodelujoči bomo tudi
napisali nekaj
besedil, ki bodo objavljena v e-knjigi ter tako razmišljali in
izražali svoja
mnenja.
Vasja
Pirc, 7.b
H projektu sem se
prijavila, zato ker mi je tema o koncentracijskih taboriščih kar
zanimiva in
vedno znova se čudim in sem se tudi čudila ob branju knjige Dnevnik Ane
Frank,
skozi kakšno trpljenje so morali iti vsi ti nedolžni Židi,
koliko muk so
prenesli in ostajali kljub temu močni. Ob gledanju filma Življenje je
lepo se
kar nisem mogla načuditi, v kakšno dobro voljo je oče spravljal
sina, čeprav je
sam neizmerno trpel; kako ga je bodril in mu vse skupaj predstavil kot
otroško
igro z glavno nagrado tankom.
Vesna
Premelč, 9.a
Za sodelovanje v
projektu sem se odločil zaradi dodatnih informacij, ljubezni do
zgodovine,
želji po pisanju ter zaradi zanimanja.
Rok
Zidar, 7.a
To je zelo dobro
vprašanje. Priključil sem se, saj se zelo zanimam za 2. svetovno
vojno in
dogodke, ki so jo zaznamovali. Za 2. svetovno vojno sem se začel
zanimati , ko
sem prebral knjige o njej, ki sem jih našel v šolski
knjižnici (2.
svetovna vojna v treh delih). Priključil sem se, saj je to eno izmed
redkih
področij, na katerih sem dober.
Matej
Lamovšek, 8.b
K temu projektu sem se vključil, saj sem
pogledal že veliko filmov in prebral že kar nekaj knjig na podobno
temo. Zanima
me življenje v preteklosti. Za ta projekt pa mi je povedal učitelj
zgodovine
Aleksander Duh. On je navdušil mene, jaz sošolca Mateja
Lamovška, on pa je
navdušil sošolca Nejca Pešla. Zdi se mi, da bom v
tem projektu izvedel še kaj
zanimivega in novega o času med 2. svetovno vojno.
Matevž
Ekart, 8.b
K projektu Stisni roko v pest sem pristopil
na pobudo učitelja in ker so se ga začeli udeleževati tudi
sošolci. Prva
in druga svetovna vojna sta me vedno zanimali, zato sem želel izvedeti
kaj
novega. Tudi sam sem se želel pozanimati, tako pa sem dobil
priložnost in
jo zagrabil.
Benjamin
Jezernik, 8.b
Projekt E-knjiga: Stisni roko v pest! mi je
predstavila naša knjižničarka Lidija Mazgan. Ko mi je povedala
temo in da bomo
v okviru te teme gledali filma Življenje je lepo in Deček v črtasti
pižami, sem
se odločila za sodelovanje. Ta tema »dogajanje med drugo svetovno
vojno« me
namreč še posebej zanima.
Zdi
se
mi, da bom veliko izvedela ravno o krutosti koncentracijskih
taborišč in
nasploh krutosti nacistov. Ko smo gledali film Življenje je lepo, sem
videla,
da sem se odločila prav, da sodelujem v projektu.
Jerneja
Pregl, 9.a
Projektu sem se priključila, ker se zanimam
za dogodke v času 2. svetovne vojne; rada bi občutila vsaj del
trpljenja takrat
živečih in razumela njihovo grozo in strah. Navdušil me je tudi
književni slog
pisateljev ekspresionizma. Zares bi rada izvedela, kaj jih je
spodbudilo k takemu
pisanju in skušala razumeti njihove misli in čustva.
H
končnemu izdelku bi rada pripomogla s svojim pisanjem in podoživljanjem
dogodkov iz 2. svetovne vojne. Skušala se bom vživeti v vlogo
glavnih junakov knjig
in filmov takratnega časa in opisati njihova občutja in iztise.
Lana
Sattler, 9.b
Projekt E-knjiga: Stisni roko v pest! sta mi
predstavila šolska knjižničarka ga. Lidija Mazgan in učitelj
zgodovine g.
Aleksander Duh. Rada sprejemam nova znanja in do sedaj o razmerah in
življenju
ljudi, zlasti Židov med drugo svetovno vojno, nisem vedela veliko. Ko
sem se
nekoliko natančneje seznanila s tem, kar bomo v zvezi s projektom
počeli in
koliko lastne ustvarjalnosti ter lastnih idej lahko vključi posameznik,
sem se
odločila, da se bom priključila tudi jaz.
Upam,
da bom prejela veliko novega znanja, ki mi bo pripomoglo k
širši razgledanosti
in se bom lahko vživela oziroma približala doživljanju židovskih otrok
druge
svetovne vojne. Le z znanjem in razumevanjem lahko namreč ustavimo
rasno
zatiranje, ki se pojavlja tudi v današnji družbi.
Mija
Primec, 9. a