SODELOVALNI PROJEKTI NA DALJAVO

 


10 RAZLOGOV, ZAKAJ PRI POUKU UVAJATI SODELOVALNE PROJEKTE NA DALJAVO

UČENCI UČITELJI

1.razlog

Imajo pristno možnost, da  raziskujejo, pišejo in predstavijo svoje delo ostalim udeležencem na spletu.

2.razlog

Pridobijo e-kompetence - uporabijo IKT za komunikacijo -  od kreativnih do raziskovalnih orodij, kot so Word, PowerPoint, blog, wiki, podcast,forum, … do videokonference.

3.razlog

Se naučijo varne internetne komunikacije na projektno temo, z uporabo netikete komuniciranja.

4.razlog

Se povežejo z zunanjim svetom in imajo možnost spoznati in deliti izkušnje z drugimi vrstniki in njihovo kulturo (medkulturnost, strpnost, odprtost..)


5. razlog

Pridobijo in izmenjajo informacije in se na drugačen način učinkovito učijo. Pri delu spoznavajo vrednost svojega dela ali raziskovanja in lastno dogovornost do učenja.

 

1. razlog

Se učijo in profesionalno rastejo skupaj in s pomočjo skupnosti učiteljev po vsem svetu.

2. razlog

Uporabljajo metode projektnega dela v spletnem učnem okolju.  Spremeni se vloga učitelja iz pretežne razlage, podajanja snovi v usmerjanje v samoučenje, raziskovanje in svetovanje, moderiranje ter pom pri drugačnem načinu učenja.

3.razlog

So prisiljen slediti razvoju IKT in ocenjevati uporabnosti le-te pri pouku in s tem širi in bogati svoje osnovne e-kompetence.

4.razlog

Uvajajo novo paradigmo poučevanja in spreminjajo klasično učilnico v globalno učilnico, v kateri interaktivno sodelujejo dnevno z zunanjim svetom.

5. razlog

Načrtujejo vključevanje uporabe IKT v svojo letno pripravo in s tem dvigujejo svojo strokovnost in verodostojnost.

 

 

Gradivo prevedeno in prirejeno po predavanju Barry S. Kramer, (ZDA), (Suzana Geršak in V. Šavli)
 

11.04.12
(c) Viljenka Šavli