1.razlog
Imajo pristno možnost, da raziskujejo,
pišejo in predstavijo svoje delo ostalim udeležencem na
spletu.
2.razlog
Pridobijo
e-kompetence - uporabijo IKT za komunikacijo - od
kreativnih do
raziskovalnih orodij, kot
so Word, PowerPoint, blog, wiki,
podcast,forum, … do
videokonference.
3.razlog
Se naučijo varne internetne komunikacije
na projektno temo, z uporabo netikete
komuniciranja.
4.razlog
Se povežejo z zunanjim
svetom in imajo možnost spoznati
in deliti izkušnje z drugimi
vrstniki in njihovo kulturo (medkulturnost, strpnost,
odprtost..)
5. razlog
Pridobijo in izmenjajo informacije in se na
drugačen način učinkovito učijo. Pri delu
spoznavajo vrednost svojega dela ali raziskovanja
in lastno dogovornost do učenja.
|
1. razlog
Se učijo
in profesionalno rastejo skupaj in s pomočjo
skupnosti učiteljev po vsem svetu.
2. razlog
Uporabljajo metode projektnega
dela v spletnem učnem
okolju. Spremeni se vloga
učitelja iz pretežne razlage, podajanja
snovi v usmerjanje
v samoučenje, raziskovanje
in svetovanje, moderiranje ter pomoč pri
drugačnem načinu učenja.
3.razlog
So prisiljen slediti razvoju IKT in ocenjevati
uporabnosti le-te pri pouku in s tem širi
in bogati svoje osnovne e-kompetence.
4.razlog
Uvajajo novo paradigmo poučevanja in spreminjajo
klasično učilnico v globalno učilnico, v kateri interaktivno sodelujejo
dnevno z zunanjim svetom.
5. razlog
Načrtujejo vključevanje uporabe IKT v svojo letno
pripravo in s tem dvigujejo svojo strokovnost in verodostojnost.
|