Uvod v projekt Avtobusna postaja Prispevki učencev Likovni izdelki Interaktivne vaje
 

Up30.gif (1052 bytes)

UVOD V PROJEKT PROMET O avtobusni postaji - OŠ Solkan
Splošno o prometu in avtobusni postaji

 

Reševali smo učni list. Vozila na sliki smo poimenovali in opisali. Pobarvali smo tista vozila s katerimi smo se že peljali. V okenca smo vpisali številko za določeno vozilo. Nato smo v učilnici izdelali histogram. Ugotavljali smo s katerimi prevoznimi sredstvi smo se že peljali. Histogram je zajemal cestni promet.

PR. SREDSTVA

ŠT. UČENCEV

KOLO

20

MOTORNO KOLO

6

AVTO     

20

KOMBI

15

TOVORNJAK

13

MEDKRAJEVNI AVTOBUS

17

MESTNI AVTOBUS

9

TRAKTOR

13

histogram
 

Ugotovitve:  camero.gif (15914 bytes)

- ugotovili smo, da so se vsi učenci že peljali z avtom, avtobusom in kolesom
- najmanj otrok se je peljalo s kolesom 
- z mestnim avtobusom se je peljalo 9 učencev
- s traktorjem se je peljalo enako število, kot s tovornjakom
Največ se vozimo z avtomobili, saj nas starši pripeljejo v šolo, vozijo nas na krožke, v glasbeno šolo, pa tudi ob vikendih potujemo z avtom. Z avtomobilom potujemo, ker je udobno, ker se ustaviš, kjer hočeš in ker nisi vezan na urnik.
Ugotovili smo, da se z mestnim avtobusom ne vozimo. Tisti pa, ki so se peljali, pa so potovali s starimi starši.

Izvedli smo tudi štetje prometa pred šolo. Promet smo šteli 30 min. V učilnici smo izdelali histogram.

ŠTETJE PROMETA PRED ŠOLO 1. 2. 2000 OD 11 00 DO 11 30

histogram 2

AVTOMOBILI

MOTORISTI

KOLESARJI

PEŠCI

KOMBJI

AVTOBUSI

TOVORNJAKI

TRAKTORJI

72

3

18

18

5

2

6

0

Ugotovitve:
  • mimo šole se pelje največ avtomobilov
  • kolesarjev in pešcev je bilo enako število (18)
  • mimo šole ni peljal noben traktor
  • peljala sta samo dva avtobusa in trije motoristi

Ugotovili smo, da je bilo razen avtomobilov malo prometa, to pa zato, ker je naša šola odmaknjena od glavne ceste. Pred šolo je bilo parkiranih 31 avtomobilov, s katerimi so se v službo pripeljali učitelji. Pri šoli ustavi samo šolski avtobus, ki vozi šolarje na Banjšice in na Trnovo.

 

KOLOFON kolofon

Avtorica vsebinske zasnove projekta Promet (od ideje do izvedbe), moderatorka projekta in avtorica (kreativne) računalniške postavitve strani Viljenka Šavli. Namenjen je učencem na razredni stopnji.

svinčnik

[Prva stran] [Kazalo][O šoli] [Informacije] [Projekti] [Kulturni kotiček] [Zanimivosti] [O Solkanu] [Virtualna šola] [Strani učencev]

(C) Viljenka Šavli