Kolo - OŠ Solkan
|
|
Po ogledu nevarnih in manj varnih poti smo v
učilnici izdelali maketo. Prikazuje:
|
|
- najnevarnejša mesta
- prometne znake
- varne in manj varne poti
Vsak učenec je v peskovniku predstavil svojo najvarnejšo pot od doma do šole. Sošolce
je opozoril na nevarna mesta.
|
|
|
Šteli smo promet in rezultate
prikazali v histogramu. Histogram kaže, da večina izmed nas na poti v šolo prečka
najprometnejši cesti: Cesto IX korpusa ter Vojkovo cesto. |
|
|
Ob natančnem opazovanju kolesa smo poimenovali njegove dele in njihove naloge. Našteli smo
obvezno in dodatno opremo in opisali skrb za kolo. Poudarili smo pomen kolesarjenja za
naše zdravje.
Učenci 3.b razreda
|
|
|
|
|
kolofon
Avtorica
vsebinske zasnove projekta Promet (od ideje do izvedbe), moderatorka
projekta in avtorica (kreativne) računalniške postavitve strani Viljenka Šavli.
Namenjen je učencem na razredni stopnji.
|