Osnovna šola
Ivanjkovci
Ivanjkovci 71a
2259 Ivanjkovci
T: +386 (0)2 713 80 46
F: +386 (0)2 713 80 47

Šolski časopis Palma

bralke, bralci

Življenje je kot velik mozaik in vsak trenutek je le delček v njem. Če bi kakšnega izgubili, bi v mozaiku ostal prazen prostor. Prav vsak trenutek, tukaj in zdaj, prispeva k čudoviti sliki, ki jo riše naše življenje.


Uredništvo časopisa

 


English

English

fotogalerija

Fotogalerija

   
 
Domov / Projekti / Bralna pismenost
Bralna pismenost

Opolnomočenje učencev z izboljšanjem bralne pismenosti in dostopa do znanja

V šolskem letu 2015/16 so bralno učne strategije ponotranjene pri vseh predmetih in vseh učiteljih ter nadgradnja obstoječega dela.

Cilji projekta in spremljava so bili realizirani, sedaj nadaljujemo z elementi BP izven projekta.


  • prispevati k zagotavljanju enakih izobraževalnih možnosti,
  • izboljšanju dostopa do kakovostnega izobraževanja in
  • prispevati k uresničevanju nacionalne strategije za razvoj bralne pismenosti.


Bralna pismenost kot zmožnost:

 

  • konstrukcije pomenov, ki so vezani na družbeni, ekonomski in kulturni kontekst,obvladovanje različnih vrst pisnih in elektronskih medijev, ki posredujejo informacije in znanje,
  • obvladovanje kognitivnih in meta-kognitivnih startegij, ki omogočajo celovito in učinkovito interpretacijo sporočil,
  • učinkovito rokovanje z različnimi vrstami besedil, grafi, tabelami, seznami, diagrami,. .

 Ustvarjanje in vzdrževanje spodbudnega učnega okolja:

  • v katerem prevladujejo visoka pričakovanje in nizek stres,
  • v katerem se uporabljajo raznovrstna učna gradiva,
  • kjer se izvaja individualizacija,
  • kjer se uporabljajo različne metode poučevanja, ki omogočajo sodelovanje in učenje iz izkušenj, ki učence spodbuja k samostojnosti in aktivnosti,
  • v katerem je opazna skrb za prijetno fizično okolje in se daje pozornost tudi rutini.

 

 

Šolski tim sestavljajo:


Nada Pignar, Andreja Žinko, Tatjana Majdič in Saša Veler.


""