Opolnomočenje učencev z izboljšanjem bralne pismenosti in dostopa do znanja
V šolskem letu 2015/16 so bralno učne strategije ponotranjene pri vseh predmetih in vseh učiteljih ter nadgradnja obstoječega dela.
Cilji projekta in spremljava so bili realizirani, sedaj nadaljujemo z elementi BP izven projekta.
- prispevati k zagotavljanju enakih izobraževalnih možnosti,
- izboljšanju dostopa do kakovostnega izobraževanja in
- prispevati k uresničevanju nacionalne strategije za razvoj bralne pismenosti.
Bralna pismenost kot zmožnost:
Â
- konstrukcije pomenov, ki so vezani na družbeni, ekonomski in kulturni kontekst,obvladovanje različnih vrst pisnih in elektronskih medijev, ki posredujejo informacije in znanje,
- obvladovanje kognitivnih in meta-kognitivnih startegij, ki omogočajo celovito in učinkovito interpretacijo sporočil,
- učinkovito rokovanje z različnimi vrstami besedil, grafi, tabelami, seznami, diagrami,. .
 Ustvarjanje in vzdrževanje spodbudnega učnega okolja:
- v katerem prevladujejo visoka pričakovanje in nizek stres,
- v katerem se uporabljajo raznovrstna učna gradiva,
- kjer se izvaja individualizacija,
- kjer se uporabljajo različne metode poučevanja, ki omogočajo sodelovanje in učenje iz izkušenj, ki učence spodbuja k samostojnosti in aktivnosti,
- v katerem je opazna skrb za prijetno fizično okolje in se daje pozornost tudi rutini.
Â
Â
Šolski tim sestavljajo:
Nada Pignar, Andreja Žinko, Tatjana Majdič in Saša Veler.
"" |
|
|
|