|
Z računalnikarjem sem
se dogovorila o pripravi in izvedbi pouka z uporabo e- gradiva.
Odločila sem se za matematiko, izbrala sem geometrijo. Glede na
učni načrt sem uporabila e- gradivo Pravokotnik in kvadrat in
Rišemo pravokotnik in kvadrat. Prvo temo sem izvedla v eni uri z
vsem učenci. Gradivo za drugo temo je preobširno za eno uro,
zato sem se odločila le za risanje pravokotnika. Učence sem
razdelila v dve skupini (premalo računalnikov za vsakega učenca
v oddelku) in z vsako posebej izvedla uro v računalniški
učilnici. Le tako so imeli učenci dovolj prostora za natančno
načrtovanje.
ANALIZA ANKETNIH
VPRAŠALNIKOV
Učenci so bili nad
takim delom navdušeni. Všeč jim je bila razlaga snovi in
navodila za reševanje vaj. Naloge so se jim zdele zanimive, ker
so bile različne. Z veseljem so jih reševali. Nekaterim učencem
je bilo všeč, ker smo bili razdeljeni v dve skupini in so se
samostojno učili.
Želijo si še več takega
pouka, saj jim je ura zelo hitro minila, učenje je bilo
zanimivo, poučno, nenavadno in zabavno. Učenje s pomočjo
računalnika se jim je zdelo enostavno in lahko. Nekateri učenci
so si zaželeli še nekaj težjih nalog.
Pa še misel enega
učenca: » Bilo je super, ker sem lahko delal sam in se učil s
pomočjo računalnika.« |