Začetna stran

Predstavitev

Učitelji

Projekti

Aktualno

 

 

 

e-gradiva

 

 

                       

MESEC ŠIRJENJA UPORABE E-GRADIV


Izvedbo projekta je omogočilo sofinanciranje Evropskega socialnega sklada Evropske unije in Ministrstva za visoko šolstvo, znanost in tehnologijo.


Milena Mesner - slovenščina - 6. razred              

 

E-gradivo, ki sem ga uporabila, je zanimivo, domiselno in se lahko porabi za popestritev učne ure, utrditev in boljše razumevanje ljudske modrosti. Vsak učitelj naj, seveda, sam presodi, katere naloge bo uporabil, v kolikšni meri in v kakšnem zaporedju.

Uporabljeno gradivo se lahko uporabi tudi v tretji triadi (izbor).

Dokumenti:

- koncno porocilo ucitelj izvajalec 2.1

- obrazec izvedba učitelj 2.1

- učni listi (izročki)

- izdelki učencev

 

- fotogalerija

 

Ob koncu izvedenih ur …

Učenci so vedno veseli reševanja nalog na računalniku. So bolj sproščeni, pri delu tudi zaradi medsebojne tekmovalnosti zavzeti in vztrajni. Pri reševanju nalog morajo biti natančni in potrpežljivi, saj nepravilnega zapisa program ne sprejme ali pa izgubijo točke. Dobro je, da lahko hitro ugotovijo pravilnost svojega zapisa, kar učitelj v tako kratkem času v razredu ne more. Delo lahko hitreje teče. Hkrati vadijo branje, pisanje, razumevanje besedila; takoj se aktivno odzovejo, saj pri računalniku ne morejo »spati«. Razvijajo sodelovalno učenje in komunikacijske spretnosti.

Ves čas morajo res aktivno delati, se tudi posvetovati med seboj ali z učiteljem.

Pri reševanju nalog s pregovori je treba precej učiteljevega usmerjanja, saj učenci ne poznajo toliko ljudskih modrosti. Zato je potrebno  naloge skrbno izbrati in jih gledati z vidika učencev, kar pa zahteva z učiteljeve strani kar precej dela.  Predpriprave je veliko, a je poplačana, ko vidiš, kako učenci delajo in uživajo ob tem.

Ponosni so sami nase, ko vidijo, koliko so pravilno rešili. Včasih se jezijo, ker jim kaj ne uspe, in znajo biti kritični do sebe. Zavedajo se, kaj  delajo narobe.

Ob izbranih nalogah se lahko tudi zabavajo, a s tem ravno tako usvajajo znanje, čeprav ni bilo »resnega pouka«, kakor pravijo učenci. Iz njihovih odgovorov je razvidno, da so bili veseli spremembe in da je bilo res bolj sproščeno ter zabavno. Na tak način prikazana snov jim morda še bolj ostane. Učenci si, zanimivo, zapomnijo precej prej njim neznanih pregovorov. Tudi razložiti jih znajo več, kar je prijetno presenetilo tudi mene.

Tak način dela pa zahteva spretno tipkanje in pravilen zapis. Oboje je pri nekaterih učencih pomanjkljivo. Marsikateri poznajo računalnik namreč le s strani igric. Zato je v redu, da jih v šoli usmerjamo in spodbujamo k iskanju podatkov na internetu (vedno imajo na voljo računalniško učilnico in pomoč računalnikarja) ter utrjujemo ali spoznavamo novo snov z nalogami na spletu ali z drugimi programi.

Računalnik bodo mogoče tudi tisti, ki ga uporabljajo le za igranje iger in so tam zelo spretni, sprejeli kot učni pripomoček ter svoje spretnosti pokazali še na tem področju.

Učitelj mora sam znati presoditi, v kolikšni meri bo uporabljal IKT pri pouku.

 

ANALIZA ANKETNIH VPRAŠALNIKOV

Ali se je pouk razlikoval od običajnega pouka pri tem predmetu? V čem je bil drugačen? Kaj vam je bilo najbolj všeč?

Učencem je bil pouk v računalniški učilnici všeč, ker jim ni bilo treba pisati s pisali, ker so reševali naloge s pomočjo računalniške miške, lahko so več delali sami in potekalo je drugače kot v razredu. Mimogrede so si zapomnili kak pregovor.

Ali bi si želeli še več takega pouka in zakaj?

Učenci si želijo takega pouka, ker delajo z računalnikom. Lahko delajo sami. Ob tem se zabavajo, pa vendar se kaj tudi naučijo. Manj so obremenjeni ob sprejemanju učne snovi.

Predlogi in pripombe:

Učenec je predlagal, da bi lahko pred pisnimi nalogami vadili snov z računalniškimi programi.

 

 


Začetna stran     Učitelji     Projekti     Aktualno