V prvi uri so učenci poslušali
zgodbico o geometrijskem mestu, nato pa smo s pomočjo
lesenih gradnikov telesa razvrščali na OGLATA in OKROGLA. Po
predhodnem razvrščanju skupin je vsaka skupina sestavila
svojo figurico iz lesenih gradnikov.
S pomočjo didaktičnega programa
Igrive številke 1 so učenci barvali različna geometrijska
telesa ter njihova števila označevali v preglednice.
Nato smo se lotili konkretnega
dela z e-gradivom. V prvi uri smo uporabili e-um.si,
področje devetletke, 2. razred - OKROGLA TELESA, kjer
smo reševali različne naloge. Ugotavljali so, katera telesa
so okrogla, jih razvrščali, si ogledali kratek filmček...
V drugi ura dela z e-gradivom pa
smo delali z OGLATIMI TELESI in reševali naloge, kjer
so ob slikah ponavljali imena geometrijskih teles,
povezovali like s telesi, opazovali oblike teles, jih
razvrščali …
Torej 4. šolsko uro v sklopu
Geometrija in merjenje smo namenili izdelovanju kocke, ki je
bila priloga k e-gradivu (OGLATA TELESA) in je v korelaciji
z likovno vzgojo.
Sestavimo kocko
Učenci so si izdelali svojo igro
- samo za dva igralca. Učencem sem razdelila kartone in UL z
naslovom IGRA. Na kartone so nalepili plašč kocke, izrezali
in sestavili kocko. Izdelovali so po natančnih navodilih.
Razložila sem jim potek igre. (Pravila so enaka kot pri
vsaki igri Človek ne jezi se).
V zaključni uri pa smo s pomočjo
plastelina po skupinah izdelovali različne figurice, kjer so
seveda uporabili okrogla in oglata telesa. Nato smo skupaj z
učenci izdelke tudi vrednotili.
Projekt smo zaključili z
reševanjem učnega lista (priloga), kjer sem lahko preverila
razumevanje oglatih in okroglih teles, ter z izpolnjevanjem
vprašalnika učencev ob zaključku projekta.
Moji
vtisi:
Pri pouku občasno uporabljam
didaktične računalniške programe.
E- gradiva pa sem pri svojem
delu tokrat prvič uporabila. To gradivo sem izbrala za
utrjevanje geometrijskih teles. Moji vtisi so zelo
pozitivni. Pouk je bil pestrejši, zanimivejši, učenci so
bili dobro motivirani za delo in so bili ves čas aktivni.
Všeč mi je bilo samopreverjanje oziroma takojšna povratna
informacija. Delo s tem programom navdušuje mene in učence.
Naloge so privlačne predvsem zaradi opremljenosti s slikami
in s kratkimi posnetki ter takojšnimi rezultati rešitev.
Mislim, da učencem zaradi tega niso delale težav in so jih z
lahkoto reševali. V tem vidim tudi prednost pred klasičnim
poukom v učilnici. Nekaterim učencem povzroča še težave
uporaba miške.
Z velikim veseljem bom še
vnaprej segala po e- gradivih, ki so primerna za učence,
katere poučujem in jih vključevala v pouk. Na tak način se
bodo učenci tudi računalniško bolj opismenjevali.
Učenci so ugotovili, da se je
pouk razlikoval od običajnega pouka. Drugačen se jim je zdel
zato, ker so delali z računalnikom. Všeč jim je bilo, ker so
povezovali predmete, premikali škatle, barvali telesa,
spravljali škatle v predalčke, ko so takoj dobili povratno
informacijo o svojem delu, predvsem pa to, ker je lahko vsak
sam delal z računalnikom. Iz analize sem ugotovila, da so
učenci mislili, da igrajo igrice z računalnikom. Vsem
učencem je bil pouk v računalniški učilnici zelo všeč in vsi
si želijo še več takega pouka.