Začetna stran

Predstavitev

Učitelji

Projekti

Aktualno

 

 

 

e-gradiva

 

 

                       

MESEC ŠIRJENJA UPORABE E-GRADIV


Izvedbo projekta je omogočilo sofinanciranje Evropskega socialnega sklada Evropske unije in Ministrstva za visoko šolstvo, znanost in tehnologijo.


Marina Krivonog - matematika - 2. razred

Z učenci 2. razreda sem v učnem sklopu Geometrija in merjenje, učni enoti Okrogla telesa ter Oglata telesa,  izpeljala 5 šolskih ur. Uporabila sem E-gradivo: E–UM, področje devetletke – 2. razred OPIŠIMO POLOŽAJ IN OBLIKO -  OKROGLA IN OGLATA TELESA (http://www.e-um.org). Pri uri pa smo uporabili tudi didaktični program Igrive številke 1 – TELESA.

Dokumenti:

- koncno porocilo ucitelj izvajalec 2.3

- obrazec izvedba učitelj 2.3

- učni listi (izročki)

- izdelki učencev

- fotogalerija

Potek dela:

V prvi uri so učenci poslušali zgodbico o geometrijskem mestu, nato pa smo s pomočjo lesenih gradnikov telesa razvrščali na OGLATA in OKROGLA. Po predhodnem razvrščanju skupin je vsaka skupina sestavila svojo figurico iz lesenih gradnikov.

S pomočjo didaktičnega programa Igrive številke 1 so učenci barvali različna geometrijska telesa ter njihova števila označevali v preglednice.

Nato smo se lotili konkretnega dela z e-gradivom. V prvi uri smo uporabili e-um.si,  področje devetletke, 2. razred - OKROGLA TELESA, kjer smo reševali različne naloge. Ugotavljali so, katera telesa so okrogla, jih razvrščali, si ogledali kratek filmček...

V drugi ura dela z e-gradivom pa smo delali z OGLATIMI TELESI in reševali naloge, kjer so ob slikah ponavljali imena geometrijskih teles, povezovali like s telesi, opazovali oblike teles, jih razvrščali …

Torej 4. šolsko uro v sklopu Geometrija in merjenje smo namenili izdelovanju kocke, ki je bila priloga k e-gradivu (OGLATA TELESA) in je v korelaciji z likovno vzgojo.

 Sestavimo kocko

Učenci so si izdelali svojo igro - samo za dva igralca. Učencem sem razdelila kartone in UL z naslovom IGRA. Na kartone so nalepili plašč kocke, izrezali in sestavili kocko. Izdelovali so po natančnih navodilih. Razložila sem jim potek igre. (Pravila so enaka kot pri vsaki igri Človek ne jezi se).

V zaključni uri pa smo s pomočjo plastelina po skupinah izdelovali različne figurice, kjer so seveda uporabili okrogla in oglata telesa. Nato smo skupaj z učenci izdelke tudi vrednotili.

Projekt smo zaključili z reševanjem učnega lista (priloga), kjer sem lahko preverila razumevanje oglatih in okroglih teles, ter z izpolnjevanjem vprašalnika učencev ob zaključku projekta. 

Moji vtisi:

Pri pouku občasno uporabljam didaktične računalniške programe.

E- gradiva pa sem pri svojem delu tokrat prvič uporabila. To gradivo sem izbrala za utrjevanje geometrijskih teles. Moji vtisi so zelo pozitivni. Pouk je bil pestrejši, zanimivejši, učenci so bili dobro motivirani za delo in so bili ves čas aktivni. Všeč mi je bilo samopreverjanje oziroma takojšna povratna informacija. Delo s tem programom navdušuje mene in učence. Naloge so privlačne predvsem zaradi opremljenosti s slikami in s kratkimi posnetki ter takojšnimi rezultati rešitev. Mislim, da učencem zaradi tega niso delale težav in so jih z lahkoto reševali. V tem vidim tudi prednost pred klasičnim poukom v učilnici. Nekaterim učencem povzroča še težave uporaba miške.

Z velikim veseljem bom še vnaprej segala po e- gradivih, ki so primerna za učence, katere poučujem in jih vključevala v pouk. Na tak način se bodo učenci tudi računalniško bolj opismenjevali.

ANALIZA ODGOVOROV UČENCEV

Učenci so ugotovili, da se je pouk razlikoval od običajnega pouka. Drugačen se jim je zdel zato, ker so delali z računalnikom. Všeč jim je bilo, ker so povezovali predmete, premikali škatle, barvali telesa, spravljali škatle v predalčke, ko so takoj dobili povratno informacijo o svojem delu, predvsem pa to, ker je lahko vsak sam delal z računalnikom. Iz analize sem ugotovila, da so učenci mislili, da igrajo igrice z računalnikom. Vsem učencem je bil pouk v računalniški učilnici zelo všeč in vsi si želijo še več takega pouka.

 


Začetna stran     Učitelji     Projekti     Aktualno