|
Priprava na pouk je bila zahtevnejša,
saj sem morala najprej poiskati primerno snov in vse rešiti, kot
pričakujem od učencev. (Vsaj štiri ure) Učenci so pri delu zelo
uživali in niso imeli posebnih težav. Med seboj so kar
tekmovali, kdo bo rešil več in bolj pravilno. Zdelo se jim je
super, ker so imeli takoj povratno informacijo in tudi dodatno
razlago, če je bilo potrebno. Učenci so pri računanju ploščin
ugotovili, da je težko dobiti popolnoma enake rezultate, če sami
merijo dolžine. Med poukom so bili zelo aktivni in so rešili več
nalog, kot drugače.. Posebna prednost se je pokazala tudi
naslednjo uro, ko smo ponavljali in utrjevali vso snov o
večkotnikih,saj so samo s klikom našli potrebne podatke. Sami so
ugotovili, da veliko znajo. Tretjo uro so že samostojno našli
potrebne podatke in razlago za reševanje nalog z učnega lista .
Pri pouku matematike e-gradiva že
sedaj uporabljam in tudi druge programe( za obdelavo podatkov).
Večkrat peljem učence v računalniško učilnico. Moram pohvaliti
našega računalničarja, saj z njim odlično sodelujemo.
Vesela sem, da imamo možnost
uporabljati e-gradiva. Kar nekaj je zelo nazornih primerov, kot
je razpad pravilnega večkotnika na enakokrake trikotnike. To je
bilo učencem še posebej všeč.
ANALIZA ANKETNIH
VPRAŠALNIKOV
Učenci so pri pouku zelo uživali,
zdel se jim je bolj zanimiv in nazoren, vsem pa je bilo všeč,
ker so lahko delali vsak po svojem tempu.
Želijo si še več takih ur. Učenci so
si zapisali elektronski naslov, pokazala sem jim, kako najdejo
tudi drugo učno snov in jih spodbudila za uporabo e-gradiv tudi
doma.
Veseli me, da so ta e-gradiva že
uporabili tudi doma. |