Začetna stran

Predstavitev

Učitelji

Projekti

Aktualno

 

 

 

e-gradiva

 

 

                       

MESEC ŠIRJENJA UPORABE E-GRADIV


Izvedbo projekta je omogočilo sofinanciranje Evropskega socialnega sklada Evropske unije in Ministrstva za visoko šolstvo, znanost in tehnologijo.


Helena Vauh - geografija - 9. razred

MOJ VTIS

Dokumenti:

- koncno porocilo ucitelj izvajalec 2.7

- obrazec izvedba učitelj 2.7

- učni listi (izročki)

- izdelki učencev

           PPT predstavitev

           rešen delovni list

Mnenje o e-gradivu je zelo pozitivno, saj predstavlja drugačen, pestrejši, bolj zanimiv način pouka. Vsak učitelj geografije ima možnost, da izvede e- gradivo Prebivalstvo Slovenije (SURS) pri svojih urah, saj se učenci na neposreden način seznanijo z branjem statističnih podatkov in ne samo z golim navajanjem le-teh v učbeniku.

Z izvedbo e-gradiva in končnim rezultatom sem tako zadovoljna. Prav tako so bili tudi učenci zelo motivirani za delo, saj se jim je zdelo učenje s pomočjo in ob računalniku novo in zanimivo.

 

Izvedba e-gradiva z učnim listom ni dopuščala  časa za klepetanje in neiznajdljivost po spletni strani. Kar pa se tiče didaktične vrednosti, pa lahko rečem, da drugačen način izvedbe pouka prinaša večjo motiviranost in interes, s tem pa tudi boljšo pomnjenje učne snovi. Hkrati pa razvijajo tudi spretnost in iznajdljivost brskanja po spletnih straneh in med tabelami.

 

Opazila pa sem  pomanjkanje logičnega sklepanja med pridobljenimi podatki in že usvojenim znanjem o prebivalstvu Slovenije  in  zgodovino.

 

ANALIZA ANKETNIH VPRAŠALNIKOV

Moje ugotovitve pri analizi anketnih vprašalnikov so sledeče. Na prvo vprašanje so vsi učenci odgovorili, da se je pouk geografije razlikoval od običajnega pouka, zdel se jim je bolj zanimiv, ker so delali na računalniku in s pomočjo spletne strani iskali in vnašali podatke ter obdelovali podatke v grafe.

Vsi učenci bi si želeli še več takšnega pouka, ker jim to popestri pouk, ura poteka bolj sproščeno, manj je pisanja, večja je motiviranost, je poučno.

Učenci v glavnem niso imeli pripomb na izvedbo e-gradiva, razen enega učenca, ki je dal pripombo na SURS, da bi  tabele lahko bile barvne in bolj pregledne; je pa bilo nekaj predlogov in sicer, da bi lahko pouk večkrat potekal v računalniški učilnici in da bi bilo več takšnih ur predvidenih v letnem načrtu ter da bi si pri pouku ogledali več geografskih oddaj.

Samo enemu učencu takšna vrsta pouka ni všeč, zato ker se mu tabele, grafi ne zdijo zanimivi.

 


Začetna stran     Učitelji     Projekti     Aktualno