|
Mnenje o e-gradivu je
zelo pozitivno, saj predstavlja drugačen, pestrejši, bolj
zanimiv način pouka. Vsak učitelj geografije ima možnost, da
izvede e- gradivo Prebivalstvo Slovenije (SURS) pri svojih urah,
saj se učenci na neposreden način seznanijo z branjem
statističnih podatkov in ne samo z golim navajanjem le-teh v
učbeniku.
Z izvedbo e-gradiva in
končnim rezultatom sem tako zadovoljna. Prav tako so bili tudi
učenci zelo motivirani za delo, saj se jim je zdelo učenje s
pomočjo in ob računalniku novo in zanimivo.
Izvedba e-gradiva z
učnim listom ni dopuščala časa za klepetanje in neiznajdljivost
po spletni strani. Kar pa se tiče didaktične vrednosti, pa lahko
rečem, da drugačen način izvedbe pouka prinaša večjo
motiviranost in interes, s tem pa tudi boljšo pomnjenje učne
snovi. Hkrati pa razvijajo tudi spretnost in iznajdljivost
brskanja po spletnih straneh in med tabelami.
Opazila pa sem
pomanjkanje logičnega sklepanja med pridobljenimi podatki in že
usvojenim znanjem o prebivalstvu Slovenije in zgodovino.
ANALIZA ANKETNIH
VPRAŠALNIKOV
Moje ugotovitve pri analizi anketnih
vprašalnikov so sledeče. Na prvo vprašanje so vsi učenci
odgovorili, da se je pouk geografije razlikoval od običajnega
pouka, zdel se jim je bolj zanimiv, ker so delali na računalniku
in s pomočjo spletne strani iskali in vnašali podatke ter
obdelovali podatke v grafe.
Vsi učenci bi si želeli še več
takšnega pouka, ker jim to popestri pouk, ura poteka bolj
sproščeno, manj je pisanja, večja je motiviranost, je poučno.
Učenci v glavnem niso imeli pripomb
na izvedbo e-gradiva, razen enega učenca, ki je dal pripombo na
SURS, da bi tabele lahko bile barvne in bolj pregledne; je pa
bilo nekaj predlogov in sicer, da bi lahko pouk večkrat potekal
v računalniški učilnici in da bi bilo več takšnih ur predvidenih
v letnem načrtu ter da bi si pri pouku ogledali več geografskih
oddaj.
Samo enemu učencu takšna vrsta pouka
ni všeč, zato ker se mu tabele, grafi ne zdijo zanimivi.
|