V
drugi sobi je galerija slik Ferda Vesela, Maksima
Gasparija, Guida Birolle, Hinka Smrekarja, Aleksandra
Saša Šantlja in drugih avtorjev, kip avtoportret
znamenitega Ivana Meštrovića, kip s portretom
bavarskega kralja Ludvika II iz meissenskega porcelana,
med pohištvom pa je posebnost empirska omarica,
sef za akte, menda nekdaj last maršala Mermonta.
V tem delu zbirke sta še plastiki Goli deček in
Deklica kiparja Svetislava Peruzzija ter Satirček
in Deček z mačko Ivana Povirka. Slika svetega
Avguština iz 18. stoletja iz Frančiškanskega samostana
v Kamniku je delo slikarja Valentina Metzingerja.
V tej sobi so še lesen kip Kristusa (1630) in
originalni grbi Zrinjskih in Frankopanov iz Ozlja.
Svojevrstno vrednost
so z leti pridobile tudi knjige vtisov, v katere
se že več kot sto let vpisujejo in podpisujejo
obiskovalci muzejske zbirke. Prvo knjigo z naslovom
Svojepisi je leta 1893 prispeval takratni kamniški
tiskar Anton Slatnar, 5. avgusta istega leta pa
se je kot prvi vanjo podpisal baron Wurzbach iz
Grobelj. Med njimi tudi kar nekaj znamenitežev
tega polpreteklega časa: madžarski skladatelj
in zbiralec starin Franz Lehar, avstroogrski princ
Eugen, kipar Ivan Meštrović, ljubljanski župan
Ivan Hribar, slikarji Maksim Gaspari, Matija Koželj,
Ivan Vavpotič, Matija Jama, Matej Sternen, Miha
Maleš, politika in profesorja Ferdo in Juš Kozak,
arhitekt Jože Plečnik, Karadjordjevići kraljica
Marija, princ Pavle in kralj Peter II.
Državnikov in ministrov po l. 1945 na ogled
Sadnikarjeve zbirke ni bilo.
V prvem nadstropju,
v privatnem delu Sadnikarjeve hiše, ki ni odprt
za javnost, je še kar nekaj muzejskih znamenitosti,
med njimi omenimo zbirko obrtniško trgovskih reklamnih
izveskov na fasadah hiš.