BITJA


  • Krava
  • Krava je prijazno bitje, ki je pomembno za igralca, ker ob smrti igralec dobi usnje in surovo govedino. Desni klik na njo s praznim vedrom pomolze kravo in igralec dobi mleko, ki ga lahko uporablja za piškote in torte. Krava sledi igralcu, če ima v rokah pšenico.

  • Pujs
  • Pujs je žival, ki jo najdemo v navadnem svetu. Ob smrti pujsa igralec dobi surovo svinjino. Če na pujsa udari strela, postane Zombie Pigman (Zombi Pujs). Pujs sledi igralcu, če ima v roki korenje.

  • Ovca
  • Ovca je prijazna žival, ki ob smrti igralcu da volno. Z volno igralec lahko naredi posteljo, ki je za preživetje zelo pomembna.

  • Kokoš
  • Kokoš je žival, ki nese jajca, uporabna za izdelovanje torte, ob smrti pa odvrže surovega piščanca in pero. Kokoš sledi igralcu, če ima v roki semena.

  • Vaščan
  • Vaščan najdemo jih v vaseh. Z njimi je možno trgovati, valuta so smaragdi, njihov inventar pa je odvisen od poklica, ki ga imajo (mesarji, kmetje, kovači itd.). Ob smrti ne spustijo ničesar.

  • Zombi
  • Zombi je pogosta pošast, ki je počasna, vendar igralca v skupinah hitro preobremeni. Zombiji se prikažejo ponoči in v neosvetljenih jamah in zgorijo ob stiku s sončno svetlobo. Lahko tudi napadejo vaščana in ga spremenijo v zombija. Če zombija ubiješ dobiš gnilo meso, redkeje pa krompir, korenje in železo.

  • Okostnjak
  • Okostnjak, ki ima za orožje lok s katerim zelo natančno strelja na igralca ali drugo pošast, ki ga napade dokler ne uniči napadalca. Okostnjaki se največkrat prikažejo ob noči in pogorijo ob jutru, ko jih sonce zažge. So tudi eden izmed virov puščic, ki igralcu omogočajo da sam uporablja lok kot orožje. Njegove dobrine so lok, puščica, kost in točk.

  • Creeper
  • Je zelena pošast, ki se zapodi za igralcem in ga lovi dokler mu ta ne zbeži. Če mu pride v bližino eksplodira, uniči bližnje kocke in poškuduje igralca. So tudi ene od redkih pošasti, ki v stiku z soncem ne gorijo in so zato nevarne igralcu tudi čez dan, ko večina pošasti zgori. Creeperji so neslišni in se pojavljajo ponoči in v neosvetljenih prostorih. Če v njega udari strela, postane električen Creeper (charged creeper), ima 100% možnost spusta creeperjeve glave. Zanimivo dejstvo je da je bil creeper sprva pujs.

  • Enderman
  • Velika pošast, ki je sama po sebi nenevarna, dokler je igralec ne pogleda naravnost v oči. Ko igralec odmakne pogled, se Enderman zapodi za njim. Enderman ima sposobnost teleportiranja, kar ga naredi zelo nevarnega za neveščega igralca. Zmožni so tudi krasti kocke, kar lahko igralca, misleč da je varen, neprijetno preseneti. Če pride v stik z vodo, ga ta poškoduje.

  • Ender dragon
  • Zmaja lahko igralec sreča samo tako, da se odpravi v svet imenovan The End. To je svet, kjer je polno Endermanov, po nebu pa leti Ender dragon. Za uničenje zadnje pošasti mora igralec najprej uničiti stolpe v tem svetu, ki ga zdravijo, nato pa še uničiti pošast. Ko pošast umre, dobiš zmajevo jajce.
    Ko ga ubiješ, tudi zmagaš igro. Ob zaključitvi igre se prikaže zadnji košček zgodbe, ki je enaka za vse, ne glede na to kaj je igralec delal v tistem svetu.

  • Spider Jockey (okostnjak na pajku)
  • Je zelo redek pajek, ki ga jezdi okostnjak. Okostnjak na igralca strelja z lokom medtem ko ga pajek zelo hitro lovi. Pošast se pojavi ob pojavu pajka, ki ima 1 % možnost, da se na njegovem hrbtu pojavi še okostnjak. Pošast ima iste lastnosti kot 2 različne pošasti, to pomeni, da mora igralec ubiti obe pošasti posebej. Obe pošasti pogorita ob stiku s sončno svetlobo, pojavita se pa ponoči in tudi v neosvetljenih jamah.
  MENI








Izbirni predmet 2020/21 © Webmaster