Lilijana
Stepančič
Direktorica Mednarodnega grafičnega likovnega centra. Prvič sva se spoznala,
ko me je povabila k sodelovanju pri razstavi Mamljivo. Zadnjič sva se
za hip srečala v Tivoliju in rekla je, da ne ve zakaj sploh dela v kulturi,
če se ji vedno tako zelo mudi.
oglej
si fotografije
1.3.02
13:15>
Subject: Re: snap! from saso vr.
Dragi sašo, fotografije so zelo cool, res so dobre.
Že nekaj časa ti nameravam pedlagati, če bi sodeloval pri billboard
projektu MGLC. mogoče sva o tem že govorila. Lansko leto je Minerva
Cuevas izdelala projekt Koliko korakov še do Nata, ali nekaj takega.
Z veliko naklonjenostjo Europlakata, ki nam tudi letos (poletni čas,
najverjetneje julij-avgust) daje na uporabo100 velikih plakatnih mest
po Sloveniji, nadaljujejo s projektom. Ali te zanima?
Pripraviti bi moral podobo - kot umetniški (če ti je ta beseda ljuba)
projekt. Ko sem gledala tvoje fotografije, sem mi je zdelo, da bi mnoge
bile popolnoma uporabne. Tiskanje, honorar in drugo je stvar MGLC.
Lep pozdrav, Lilijana
2.3.02
20:33>
Subject: bILLbOARD
Draga Lilijana.
Hvala za mnenje in vzpodbudo pri projektu Snap! Na otvoritvi je bilo
10 ljudi in to je vzpodbijalo moj projekt, zakaj razstavljati v baru,
ki so edine točke, kjer se dogaja mladinska kultura na koroškem... torej
tudi tam se ne dogajajo, predvsem pa ne ob petkih zvečer. Barov je v
Slovenj Gradcu toliko, daje po moje tudi to razlog zakaj ni bilo ljudi.
Z veseljem bi sodeloval pri projektu!
Zanima me le, do kdaj? Ali gre za eno podobo, ali je to lahko serija
podob? Ali bosodelovalo več umetnikov? Termin je odličen (poletne počitnice...
takrat se ljudje lažje sprostijo in so dojemljivi tudi za malo drugačne
stvari, se mi zdi). Lep pozdrav in najlepša hvala za povabilo
Sašo
3.3.02 14:27>
Subject: Re: bILLbOARD
dragi
sašo, sem prav vesela, da te ideja zanima. glede plakata smo imeli v
mislih le eno podobo, ki bi bila nalepljena na 100 plakatnih mestih
(cca 50 : 50 - Ljubljana : Slovenija). Čisto brez obvez ti povem: ko
sem videla fotografijo Imela bova psa. Ime mu bo Jaka, se mi je zdelo,
da je to lahko podoba za poletni čas. Pri podobi plakata je potrebno
upoštevati, da je to velika dimenzija , podolgovata forma, javni prostor,
ki je določen in zanamovan s
stereotipnimi (oznaka ni mišljena slabšalno, povedati hočem le, da imamo
opraviti s prepoznavno podobo reklamnega sveta, ki jo lahko preberemo
kot reklamo in nam ne dela težav : ali se z njeno vsebino in namenom
strinjamo ali ne, je drugo vprašanje, ki mene trenutno ne zanima) reklamami,
narejenimi v reklamno kodificiranem vizualnem jeziku, da v Sloveniji
ni tradicije tovrstne javne umetnosti (enkrat je Delo naredilo eno akcijo,
potem smo imeli en primer pri Urbanarii in tu je še Minerva - to je
vse, kar se trenutno spomnim). naša zamisel je, da bi vsako leto sodelovali
z enim umetnikom. Lani je to bila Minerva, letos smo izbrali tebe. Kdo
bo v nalslednjem letu, še ne vemo. gre za veliki plakat, dimenzije (če
se ne motim ) so okoli 2,8 x 6 m. Sestavljen je iz 2 x 5 plakatov. Točne
mere ti bomo posredovali. Če te zanima, imamo v MGLC dokumentacijo o
podobni akciji, ki jo na Dunaju že več kot 10 let izvaja museum in progress
prav tako v sodelovanju z Europlakatom in še enim sponzorjem. Ime tega
sponzorja je navedeno na plakatu (mi še ne vemo, kako bo s sponzorjem
pri nas, vendar predlagam naslednje: ko boš imel kakšen osnutek o tvojem
projektu, bi se s ten osnutkom obrnili na določene sponzorje). Glede
časa je takole: tvoje delo bi moralo biti končano v začetku junija,
če hočemo, da jo do julija stiskamo in oddamo Europlakatu za julijsko
plakatiranje.
Lep pozdrav, lilijana
Ps
10 ljudi ni tako malo grede na socialni in geografski kontekst dogodka.
>