Vodilna načela za izobraževanje na daljavo:

Gradiva za tovrstnu izobraževanje naj omogočajo čim večjo stopnjo interaktivnosti, prijaznosti za uporabo in prilagodljivosti posamezniku.

  • Interaktivnost lahko omogočimo z:
    Praktični primeri, vaje, možnosti takojšnje uporabe znanj, vprašanja za evalvacijo, povezave z ostalimi viri informacij in znanj.
  • Prijaznost gradiva sloni na: (primer)
    -
    Modularna organiziranost v manjše učne enote;
    - Enostavna uporaba z priloženimi potrebnimi navodili o uporabi;
    - Vsebina je podprta s primeri in grafično opremljena;
    - Posamezno vrsto medija uporabimo usmerjeno, tako da izkoristimo prednosti,
       ki jih ponuja, in da omogočimo optimalni učni proces.
  • Prilagodljivost posamezniku dosežemo z:
    -
    Jasno določenimi in predstavljenimi cilji, ki jih v učnem procesu želimo doseči;
    - Možnosti za vstopno, vmesno in končno evalviranje znanja in kar je
       predpogoj za modularno izbiro poteka učenja glede na predznanje posameznika,
    - V primeru obravnave hitro spreminjajočih modernih tehnologij je smiselno omogočiti
       čim večjo prilagodljivost gradiva glede na potrebne vsebinske spremembe in
    - Prilagodljivost glede na izkušnje pri predhodnih učnih procesih
       glede na evalvacijo posameznega uporabljenega gradiva..

Prispevek o PHARE projektu izobraževanja na daljavo:

Nekaj uporabnih povezav:

 

| NLP povezave | Iskanje po Internetu |