| Vodilna načela za izobraževanje na
daljavo: Gradiva za tovrstnu
izobraževanje naj omogočajo čim večjo stopnjo interaktivnosti,
prijaznosti za uporabo in
prilagodljivosti posamezniku.
- Interaktivnost
lahko omogočimo z:
Praktični primeri, vaje, možnosti
takojšnje uporabe znanj, vprašanja za
evalvacijo, povezave z ostalimi viri informacij
in znanj.
- Prijaznost
gradiva sloni na: (primer)
-
Modularna organiziranost v manjše učne
enote;
-
Enostavna uporaba z priloženimi potrebnimi
navodili o uporabi;
-
Vsebina je podprta s primeri in grafično
opremljena;
- Posamezno vrsto medija uporabimo usmerjeno, tako da
izkoristimo prednosti,
ki jih ponuja, in da omogočimo optimalni učni proces.
- Prilagodljivost
posamezniku dosežemo z:
-
Jasno določenimi in predstavljenimi
cilji, ki jih v učnem procesu želimo doseči;
- Možnosti za vstopno, vmesno in končno evalviranje znanja in
kar je
predpogoj za modularno izbiro poteka učenja glede na predznanje
posameznika,
-
V primeru obravnave hitro spreminjajočih
modernih tehnologij je smiselno omogočiti
čim
večjo prilagodljivost gradiva glede na potrebne
vsebinske spremembe in
-
Prilagodljivost glede na izkušnje pri predhodnih
učnih procesih
glede na evalvacijo posameznega
uporabljenega gradiva..
Prispevek o
PHARE projektu izobraževanja na daljavo:
Nekaj uporabnih
povezav:
|