PETNAJST ZNAČILNOSTI ZDRAVE ŠOLE

 

  1. PREPRIČANJE, DA MORA ŠOLA ZA IZBOLJŠANJE ZDRAVJA ŠOLSKE SKUPNOSTI POLEG ZDRAVSTVENE VZGOJE ORGANIZIRATI ŠE DRUGE DEJAVNOSTI.
  2. SKRB ZA DOBRO POČUTJE VSEH ZAPOSLENIH IN UČENCEV.
  3. ZAVESTNO VKLJUČEVANJE UČENCEV IN UČITELJEV V PROCES PROMOCIJE ZDRAVJA.
  4. ZDRAVSTVENA VZGOJA NA ŠOLI POTEKA KOT DEL REDNEGA ŠOLSKEGA PROGRAMA, IN SICER V OBLIKI INDIVIDUALNIH IN DRUŽBENIH IZOBRAŽEVALNIH PROGRAMOV IN V OKVIRU GLAVNIH ŠOLSKIH PREDMETOV.
  5. SKRB ZA ZDRAVJE JE DEL »SKRITEGA UČNEGA NAČRTA«, KI MED DRUGIM POUDARJA POMEN PRIJAZNIH IN SPOŠTLJIVIH MEDČLOVEŠKIH ODNOSOV TER ZDRAVE NOTRANJOSTI IN OKOLICE ŠOLE.
  6. POVEZANOST IN SODELOVANJE MED ŠOLO, DOMOM IN DRUŽBENO SKUPNOSTJO.
  7. POMEMBNA IN UPOŠTEVANA VLOGA ZDRAVSTVENE SLUŽBE PRI ZAGOTAVLJANAJU ZDRAVSTVENIH STORITEV IN CEPLJENJA; PRAV TAKO POMEMBNO JE SODELOVANJE PSIHOLOGOV, SOCIALNIH DELAVCEV IN DRUGIH STROKOVNJAKOV TER USTANOV, KI SKRBIJO ZA ZDRAVJE UČENCEV, NJIHOVIH DRUŽIN IN VSEH ŠOLSKIH DELAVCEV.
  8. POSEBEN ČAS JE NAMENJEN PREMISLEKU O VREDNOTAH IN NAČELIH ZDRAVE ŠOLE IN INFORMIRANJU O TEH VREDNOTAH TER O NAČINU NJIHOVEGA UVELJAVLJANJA V ŽIVLJENJU VSE ŠOLE.
  9. ŠOLA NAMENJA ENAKO POZORNOST TAKO PROCESU UČENJA IN PRIDOBIVANJA IZKUŠENEJ KOT VSEBINI POUKA.
  10. OSNOVNO NAČELO ŠOLE JE, DA SPODBUJA SAMOSPOŠTOVANJE UČENCEV, STARŠEV IN UČITELJEV V VSEH MEDSEBOJNIH ODNOSIH.
  11. POSKRBLJENO JE ZA BOGATO IZBIRO ZANIMIVIH IZOBRAŽEVALNIH IN REKREATIVNIH DEJAVNOSTI, KI DAJEJO UČENCEM VELIKO VESELJA IN ZADOVOLJSTVA Z DOSEŽENIMI USPEHI.
  12. POVEZANOST RAZREDNEGA PROGRAMA ZDRAVSTVENE VZGOJE S ŠOLSKO ZDRAVSTVENO SLUŽBO.
  13. UČITELJI IN STARŠI IMAJO PROLOŽNOST, DA V OKVIRU PROGRAMOV ZA UČITELJE IN NA SREČANJIH STARŠEV SODELUJEJO V DEJAVNOSTIH ZDRAVSTVENE VZGOJE IN PROMOCIJE ZDRAVJA.
  14. POZORNOST NA ZNAKE STRESA PRI UČENCIH IN ŠOLSKI DELAVCIH, SKRB ZA ZMANJŠANJE STRESA IN USPOSABLJANJE UČENCEV IN UČITELJEV ZA OBVLADOVANJE STRESA.
  15. PREPRIČANJE, DA IMAJO ŠOLSKA PREHRANSKA SLUŽBA IN DRUGI VIRI PREHRANE POMEMBNO VLOGO PRI PROMOCIJI ZDRAVJA VSEH ČLANOV ŠOLSKE SKUPNOSTI.

 

ZAKAJ JE NAŠA ŠOLA ZDRAVA ŠOLA?


DIAMANT

Zanimalo me je, kaj menijo učenci 7.Ar/9, zakaj je naša šola zdrava šola.  Učence sem na razredni uri razdelila v pet skupin in vsaka skupina je izdela svoj diamant. Iz vseh petih diamantov pa smo sestavili skupni diamant, ki si ga lahko ogledate na levi strani.

DIAMANT




IN KAJ MENIJO PRVOŠOLČKI, KAKO JE POTREBNO POSKRBETI ZA SVOJE ZDRAVJE ...


PROŠOLČKI O ZDRAVJU

 

Nazaj