|
PETNAJST ZNAČILNOSTI ZDRAVE ŠOLE
- PREPRIČANJE,
DA MORA ŠOLA ZA IZBOLJŠANJE ZDRAVJA ŠOLSKE SKUPNOSTI POLEG ZDRAVSTVENE VZGOJE
ORGANIZIRATI ŠE DRUGE DEJAVNOSTI.
- SKRB
ZA DOBRO POČUTJE VSEH ZAPOSLENIH IN UČENCEV.
- ZAVESTNO
VKLJUČEVANJE UČENCEV IN UČITELJEV V PROCES PROMOCIJE ZDRAVJA.
- ZDRAVSTVENA
VZGOJA NA ŠOLI POTEKA KOT DEL REDNEGA ŠOLSKEGA PROGRAMA, IN SICER V OBLIKI
INDIVIDUALNIH IN DRUŽBENIH IZOBRAŽEVALNIH PROGRAMOV IN V OKVIRU GLAVNIH ŠOLSKIH
PREDMETOV.
- SKRB
ZA ZDRAVJE JE DEL »SKRITEGA UČNEGA NAČRTA«, KI MED DRUGIM POUDARJA POMEN PRIJAZNIH
IN SPOŠTLJIVIH MEDČLOVEŠKIH ODNOSOV TER ZDRAVE NOTRANJOSTI IN OKOLICE ŠOLE.
- POVEZANOST
IN SODELOVANJE MED ŠOLO, DOMOM IN DRUŽBENO SKUPNOSTJO.
- POMEMBNA
IN UPOŠTEVANA VLOGA ZDRAVSTVENE SLUŽBE PRI ZAGOTAVLJANAJU ZDRAVSTVENIH STORITEV
IN CEPLJENJA; PRAV TAKO POMEMBNO JE SODELOVANJE PSIHOLOGOV, SOCIALNIH DELAVCEV
IN DRUGIH STROKOVNJAKOV TER USTANOV, KI SKRBIJO ZA ZDRAVJE UČENCEV, NJIHOVIH
DRUŽIN IN VSEH ŠOLSKIH DELAVCEV.
- POSEBEN
ČAS JE NAMENJEN PREMISLEKU O VREDNOTAH IN NAČELIH ZDRAVE ŠOLE IN INFORMIRANJU O
TEH VREDNOTAH TER O NAČINU NJIHOVEGA UVELJAVLJANJA V ŽIVLJENJU VSE ŠOLE.
- ŠOLA
NAMENJA ENAKO POZORNOST TAKO PROCESU UČENJA IN PRIDOBIVANJA IZKUŠENEJ KOT
VSEBINI POUKA.
- OSNOVNO
NAČELO ŠOLE JE, DA SPODBUJA SAMOSPOŠTOVANJE UČENCEV, STARŠEV IN UČITELJEV V
VSEH MEDSEBOJNIH ODNOSIH.
- POSKRBLJENO
JE ZA BOGATO IZBIRO ZANIMIVIH IZOBRAŽEVALNIH IN REKREATIVNIH DEJAVNOSTI, KI
DAJEJO UČENCEM VELIKO VESELJA IN ZADOVOLJSTVA Z DOSEŽENIMI USPEHI.
- POVEZANOST
RAZREDNEGA PROGRAMA ZDRAVSTVENE VZGOJE S ŠOLSKO ZDRAVSTVENO SLUŽBO.
- UČITELJI
IN STARŠI IMAJO PROLOŽNOST, DA V OKVIRU PROGRAMOV ZA UČITELJE IN NA SREČANJIH
STARŠEV SODELUJEJO V DEJAVNOSTIH ZDRAVSTVENE VZGOJE IN PROMOCIJE ZDRAVJA.
- POZORNOST
NA ZNAKE STRESA PRI UČENCIH IN ŠOLSKI DELAVCIH, SKRB ZA ZMANJŠANJE STRESA IN
USPOSABLJANJE UČENCEV IN UČITELJEV ZA OBVLADOVANJE STRESA.
- PREPRIČANJE,
DA IMAJO ŠOLSKA PREHRANSKA SLUŽBA IN DRUGI VIRI PREHRANE POMEMBNO VLOGO PRI
PROMOCIJI ZDRAVJA VSEH ČLANOV ŠOLSKE SKUPNOSTI.
ZAKAJ JE NAŠA ŠOLA ZDRAVA ŠOLA?
DIAMANT
Zanimalo me je, kaj menijo učenci 7.Ar/9,
zakaj je naša šola zdrava šola. Učence sem na razredni uri razdelila v pet
skupin in vsaka skupina je izdela svoj diamant. Iz vseh petih diamantov pa smo
sestavili skupni diamant, ki si ga lahko ogledate na levi strani.

IN KAJ MENIJO PRVOŠOLČKI, KAKO JE POTREBNO POSKRBETI ZA SVOJE ZDRAVJE
...
|
|