NAŠA ŠOLA SI JE V ŠOLSKEM LETU 2006/07 KOT PREDNOSTNE NALOGE PRI PROMOCIJI
     ZDRAVJA V ŠOLI ZASTAVILA NASLEDNJE NALOGE:
     
          

         
Aktivno bomo podpirali pozitivno samopodobo vseh učencev s tem, da bomo pokazali, da lahko prav vsak
prispeva k življenju v šoli.
Skrbeli bomo za vsestranski razvoj dobrih medsebojnih odnosov med učitelji in učenci, med učitelji, medseboj ter med učenci. 

VAJE ZA KONCENTRACIJO: Z motoričnimi vajami izboljšati kocentracijo pri hiperaktivnih otrocih (Lota Gasser, Marija Kodrca).

MEDSEBOJNI ODNOSI: Boljše počutje v oddelku, manj egoizma, upoštevanje drugačnosti, strpnost (Zdenka Košnik, Tatjana Hrovat).

PROGRAM VRSTNIKI IN JAZ, SOS (skupina otroških svetovalcev): Izboljšanje komunikacije in medsebojnega razumevanja med učitelji, učenci in starši.Čim bolj realna interpretacija problemov (Franci Hočevar).

LABIRINTI v sodelovanju s CSD – Lj.Šiška: Osveščanje in komunikacija o nasilju.

Razvoj realnih predstav o nasilju (Franci Hočevar).

RAZVIJANJE POZITIVNEGA SAMOVREDNOTENJA MLADOSTNIKOV (inštitut Rok): Razvijanje pozitivnega samovrednotenja pri učencih, ki so dosegli negativne rezultate na testiranju (AMS) (Franci Hočevar).

SOCIALNE IGRE: Sprejemanje drugačnosti.Učenje nenasilne komunikacije.

Učenje reševanja sporov, sprejemanje kompromisov (Katjuša Tomšič Juvančič).

RAZVIJANJE POZITIVNEGA SAMOVREDNOTENJA OTROK: Spoznavanje sebe.Krepitev samozavedanja.Razvijanje pozitivne samopodobe (Katjuša Tomšič Juvančič).

SOCIALNE IGRE: Izboljšati komunikacijo med otroki, socializacija, umirjanje (Tina Stnad – Rot, Tanja Cvetko)

Potrudili se bomo, da bodo socialni cilji šole postali jasni učiteljem,učencem in staršem.

Skrbeli bomo za razvoj dobrih povezav med šolo, domom in skupnostjo.

SODELOVANJE UČENCI – STARŠI: Izboljšanje kvalitete  medsebojnih odnosov.
Reševanje konfliktov (Lota Gasser, Marija Kodrca).

ŠOLA ZA STARŠE.

Aktivno bomo podprli zdravje in blaginjo svojih učencev.                                  

Upoštevali bomo dejstvo da so učitelji in šolsko osebje zgled za zdravo obnašanje.

ODVISNOSTI: ALKOHOL, TOBAK, ZDRAVO SPOLNO ŽIVLJENJE (varnost, zaščita). 

DAN BOJA PROTI AIDSU: Učenci se seznanijo z vrstami odvisnosti. Kako reči ne.Učenci se seznanijo z resnostjo problema okužbe z virusom HIV in pomenom zdrave spolnosti (Milena Fekonja).

PROGRAM »SPODBUJAMO NEKAJENJE«: Zavedanje, kako je kajenje nezdravo, kakšne posledice pušča. Zavzamejo stališče, pogled do kadilcev in izdelkov (Lota Gasser, Marija Kodrca).

Vse učence bomo spodbujali k različnim dejavnostim tako, da bomo oblikovali raznovrstne pobude.

KNJIŽNI NAHRBTNIK: Spodbujanje branja (Katja Plos). PRAVLJIČNA URICA: Spodbujanje ustvarjalnosti, branja, razmišljanja, opismenjevanja (Katja Plos).PRAVLJIČNE DELAVNICE ZA OTROKE IN STARŠE: Spodbujanje bralne pismenosti in ustvarjalnosti (Katja Plos).

Upoštevali bomo komplementarno vlogo, ki jo ima šolska prehrana pri učnem načrtu zdravstvene vzgoje.

BONTON: Otroci spoznajo zgodbe o bontonu skozi celo leto. Otroci se ravnajo po bontonu. Igre vlog. Izdelava projektne naloge: Bonton nekoč in danes (Tina Stnad – Rot, Tanja Cvetko).

ZDRAVA PREHRANA: Raziskujejo prehrambene navade učencev. Spoznajo, da jim uživanje zdrave hrane pomaga ohraniti zdravje (Cirila Jeraj, Zvonka Pavlovič, Katarina Grom, Tanja Strojan).

ZDRAVO PREHRANJEVANJE (tematski dnevi): zavedanje pomena manj sladke, manj mastne hrane in pomen uporabe žit in semen za boljše zdravje. Bolj poudarjeno spoznavanje posameznega živila ali domačih in tujih prehranskih navad (Maja Stepančič).

NABAVA PITNIKOV: Dvigniti kulturo pitja najbolj zdrave pijače – vode (Maja Stepančič).

SVETOVNI DAN HRANE – 16.10.: Pomen kratkih prehranskih verig zdrave hrane in zavedanje domače slovenske kuhinje.

Izkoristili bomo vsako možnost za izboljšanje šolskega okolja.

ZAČUTIMO OKOLJE: Spoznajo, da je življenje živih bitij odvisno od drugih bitij in nežive narave (Cirila Jeraj, Zvonka Pavlovič, Katarina Grom, Tanja Strojan).

IZGRADNJA ŠOLSKEGA IGRIŠČA, SKRB ZA ČISTO IN UREJENO OKOLICO ŠOLE.

Sodelovali bomo s specializiranimi službami v skupnosti, ki nam lahko svetujejo in pomagajo pri zdravstveni vzgoji.
Vzpostavili bomo poglobljen odnos s šolsko zdravstveno in zobozdravstveno službo, da nas bo dejavno podprla  pri učnem načrtu zdravstvene vugoje.

SODELOVANJE ŠOLE Z ZDRAVSTVENO IN ZOBOZDRAVSTVENO SLUŽBO :
Sistematski zdravstveni pregledi , cepljenja, sistematični zobozdravstveni pregledi, spodbujanje redne in sistematične  nege zob, želiranje.

Skrbeli bomo za razvoj povezav med osnovno in srednjo šolo zaradi priprave skladnega učnega načrta udravstvene vzgoje.    

POKLICNO USMERJANJE (Franci Hočevar).

_______________________________________________________________________________________________________________________________

FUNDACIJA »PISMO SRCA« AKCIJA ZBIRANJA ODPADNEGA PAPIRJA ZA PODELITEV ŠTIPENDIJ


Nacionalni projekt ZDRAVA ŠOLA, mestna občina Ljubljana, oddelek predšolske vzgoje, izobraževanje in šport je v sodelovanju z ŠD Media Šport, v okviru katere                deluje fundacija PISMO SRCA, namenjena štipendiranju mladih, v preteklem šolskem letu pozvala vse ljubljanske osnovne in srednje šole k enkratni zbiralni akciji                     odpadnega papirja.

NAŠA ŠOLA SE JE 16.10.2007 UDELEŽILA ZBIRALNE AKCIJE ZBIRANJA STAREGA PAPIRJA 

         ZA PODELITEV ŠTIPENDIJ, KI JIH DODELJUJE FUNDACIJA »PISMO SRCA«.                                  

ločeno zbiranje odpadkov

Zbiralna akcija je potekala 16. in 17. 10. 2007. Učence smo informirali o zbiralni akciji s plakatom, ki je bil izobešen pri vhodnih vratih in z obvestili, ki so jih odnesli                 staršem.  Akcijo smo začeli zjutraj ob prihodu učencev v šolo in jo nadaljevali popoldan ter naslednje jutro. Odziv učencev je bil dober, seveda pa gre pohvaliti tudi njihove starše, ki  so papir dostavili v šolo.

       SKUPAJ SMO ZBRALI 3.740 kg ODPADNEGA PAPIRJA IN NA TA NAČIN PODELI FUNDACIJI »PISMO SRCA« 218.46 EVROV ZA                ŠTIPENDIRANJE MLADIH.
NA AKCIJO SO SE ŠE POSEBEJ DOBRO ODZVALI UČENCI 7.A R/9, KI SO ZBRALI 980 kg PAPIRJA. OMENJENI UČENCI SO TUDI         PRIDNO POMAGALI PRI ZBIRALNI AKCIJI IN POSKRBELI SO ZA PRIJETNO VZDUŠJE (glasba).

                POHVALA GRE VSEM, KI SO PRINESLI ODPADNI PAPIR, SAJ SO TAKO POMAGALI NEKOMU PRI ŠTUDIJU.

_______________________________________________________________________________________________________________________________

PRAVILNIK IN KRITERIJI ZA PODELITEV ŠTIPENDIJ

Fundacija PISMO SRCA, ustanova

Rok za prijavo: 30. julij v letu (upošteva se datum na žigu); upošteva se zgolj popolne kandidature, ki so v skladu z razpisnimi pogoji.
Naslov: popolno pismeno utemeljitev kandidature na podlagi razpisnih pogojev je treba oddati priporočeno na naslov: Fundacija PISMO SRCA, Pleteršnikova ul. 18, 1000 Ljubljana, s pripisom "ŠTIPENDIJA".
Kraj in čas podelitve štipendij: štipendijo se bo podelilo v Ljubljani najkasneje do 15. avgusta v tekočem letu, in sicer na seji uprave.
Postopek izbire štipendista: na podlagi kandidature uprava do 15. avgusta v tekočem letu izbere štipendista za čas naslednjega šolskega ali študijskega leta.

Kandidata lahko predlaga šola, zveza, klub, družba ali ustanova, ki sodeluje v akcijah in programu fundacije ter prispeva sredstva, ki omogočajo podeljevanje štipendij in delovanje fundacije PISMO SRCA. Štipendisti so s priloženimi potrebnimi dokazili na predlog šole, zveze, kluba, družbe ali ustanove izbrani za eno šolsko/študijsko leto. Štipendijo začnejo prejemati z začetkom šolskega/študijskega leta in jih skupaj v letu prejmejo 10. Po vsakem končanem šolskem/študijskem letu mora predlagatelj predložiti dokazilo o uspehu ter o socialnem stanju družine. Štipendisti iz prejšnjega šolskega leta imajo ob enakem številu točk prednost pred novimi kandidati. Štipendije se ne vračajo. Fundacija, šola, zveza, društvo, posameznik, družba ali ustanova se lahko s štipendistom dogovorijo o počitniškem delu, vendar znanj/o sposobnostim in področju primernem delu.

Priloge h kandidaturi:

  1. Osnovni podatki o kandidatu,
  2. kopija zaključnega spričevala,
  3. priporočilo predlagatelja o primernosti kandidata skupaj z ustrezno utemeljitvijo glede na postavljene kriterije,
  4. potrdilo o socialnem stanju družine kandidata.

Kriteriji pri izbiri kandidata:

  1. Štipendijo se podeljuje učencu, dijaku ali študentu, ki študira redno.
  2. Štipendisti fundacije PISMO SRCA so lahko učenci, dijaki ali študentje, ki izpolnjujejo kriterij SOCIALNE OGROŽENOSTI UČENCA OZ. DRUŽINE, ki se določi na podlagi veljavne ODLOČBE O VIŠINI OTROŠKEGA DODATKA izdane pri pristojnem Centeru za socialno delo.

Višina otroškega dodatka je določena glede na razvrstitev družine v posamezni dohodkovni razred oz. glede na povprečni mesečni dohodek na družinskega člana v preteklem koledarskem letu. Dohodkovni razredi so točkovani glede na dohodek na družinskega člana v % povprečne plače RS tako, da dosežejo:

Do 15 % .................10 točk
nad 15 % - 25 %.................8 točk
nad 25 % - 30 %.................6 točk
nad 30 % - 35 %.................5 točk
nad 35 % - 45 %.................4 točke
nad 45 % - 55 %.................3 točke
nad 55 % - 75 %.................2 točki
nad 75 % - 99 %.................1 točka

     3.   Za dosego učnega uspeha vlagajo veliko naporov. Dodatnih 5 točk
     4.   So aktivni udeleženci izven šolskih dejavnosti (šport, okolje, zdravje, kultura,...) Dodatnih 5 točk

Utemeljitev kandidature: uprava fundacije PISMO SRCA pripravi kratko pisno utemeljitev izbire kandidata, ki se objavi na spletnih straneh fundacije PISMO SRCA.

Uprava si pridružuje pravico sprememb pravilnika podeljevanja štipendij.

Romana Murn Lombergar
Mojca Maher
Slavko Sakelšek


V Ljubljani, 24. 01. 2005

NAZAJ