NAŠA ŠOLA SI JE V ŠOLSKEM LETU 2006/07 KOT PREDNOSTNE NALOGE PRI
PROMOCIJI
ZDRAVJA V ŠOLI ZASTAVILA NASLEDNJE NALOGE:
Aktivno
bomo podpirali pozitivno samopodobo vseh učencev s tem, da bomo
pokazali, da lahko prav vsak prispeva k življenju v šoli.
Skrbeli bomo za
vsestranski razvoj dobrih medsebojnih odnosov med učitelji in
učenci, med učitelji, medseboj ter med
učenci.
VAJE
ZA KONCENTRACIJO: Z motoričnimi vajami izboljšati kocentracijo pri
hiperaktivnih otrocih (Lota Gasser, Marija Kodrca).
MEDSEBOJNI
ODNOSI: Boljše počutje v oddelku, manj egoizma, upoštevanje drugačnosti,
strpnost (Zdenka Košnik, Tatjana Hrovat).
PROGRAM
VRSTNIKI IN JAZ, SOS (skupina otroških svetovalcev): Izboljšanje
komunikacije in medsebojnega razumevanja med učitelji, učenci in starši.Čim bolj
realna interpretacija problemov (Franci Hočevar).
LABIRINTI
v sodelovanju s CSD – Lj.Šiška: Osveščanje in komunikacija
o nasilju.
Razvoj realnih predstav o nasilju (Franci
Hočevar).
RAZVIJANJE
POZITIVNEGA SAMOVREDNOTENJA
MLADOSTNIKOV (inštitut Rok): Razvijanje pozitivnega samovrednotenja pri
učencih, ki so dosegli negativne rezultate na testiranju (AMS) (Franci
Hočevar).
SOCIALNE
IGRE: Sprejemanje drugačnosti.Učenje nenasilne komunikacije.
Učenje
reševanja sporov, sprejemanje kompromisov (Katjuša Tomšič Juvančič).
RAZVIJANJE
POZITIVNEGA SAMOVREDNOTENJA OTROK: Spoznavanje sebe.Krepitev
samozavedanja.Razvijanje pozitivne samopodobe (Katjuša Tomšič
Juvančič).
SOCIALNE
IGRE: Izboljšati komunikacijo med otroki, socializacija, umirjanje (Tina
Stnad – Rot, Tanja Cvetko)
Potrudili se bomo, da
bodo socialni cilji šole postali jasni učiteljem,učencem in
staršem.
Skrbeli bomo za razvoj
dobrih povezav med šolo, domom in skupnostjo.
SODELOVANJE
UČENCI – STARŠI: Izboljšanje kvalitete medsebojnih
odnosov.
Reševanje konfliktov (Lota Gasser, Marija
Kodrca).
ŠOLA
ZA STARŠE.
Aktivno bomo podprli
zdravje in blaginjo svojih učencev.
Upoštevali bomo dejstvo
da so učitelji in šolsko osebje zgled za zdravo
obnašanje.
ODVISNOSTI:
ALKOHOL, TOBAK, ZDRAVO SPOLNO ŽIVLJENJE (varnost, zaščita).
DAN BOJA PROTI
AIDSU: Učenci se seznanijo z vrstami odvisnosti. Kako reči ne.Učenci se
seznanijo z resnostjo problema okužbe z virusom HIV in pomenom zdrave spolnosti
(Milena Fekonja).
PROGRAM
»SPODBUJAMO NEKAJENJE«: Zavedanje, kako je kajenje nezdravo, kakšne
posledice pušča. Zavzamejo stališče, pogled do kadilcev in izdelkov (Lota
Gasser, Marija Kodrca).
Vse učence bomo spodbujali k različnim
dejavnostim tako, da bomo oblikovali raznovrstne
pobude.
KNJIŽNI NAHRBTNIK: Spodbujanje branja (Katja Plos). PRAVLJIČNA
URICA: Spodbujanje ustvarjalnosti, branja, razmišljanja, opismenjevanja
(Katja Plos).PRAVLJIČNE DELAVNICE ZA OTROKE IN STARŠE: Spodbujanje bralne
pismenosti in ustvarjalnosti (Katja
Plos).
Upoštevali bomo
komplementarno vlogo, ki jo ima šolska prehrana pri učnem načrtu
zdravstvene vzgoje.
BONTON:
Otroci spoznajo zgodbe o bontonu skozi celo leto. Otroci se ravnajo po
bontonu. Igre vlog. Izdelava projektne naloge: Bonton nekoč in danes (Tina Stnad
– Rot, Tanja Cvetko).
ZDRAVA PREHRANA: Raziskujejo prehrambene navade učencev. Spoznajo, da
jim uživanje zdrave hrane pomaga ohraniti zdravje (Cirila Jeraj, Zvonka
Pavlovič, Katarina Grom, Tanja
Strojan).
ZDRAVO
PREHRANJEVANJE (tematski dnevi): zavedanje pomena manj sladke, manj mastne
hrane in pomen uporabe žit in semen za boljše zdravje. Bolj poudarjeno
spoznavanje posameznega živila ali domačih in tujih prehranskih navad (Maja
Stepančič).
NABAVA
PITNIKOV: Dvigniti kulturo pitja najbolj zdrave pijače – vode (Maja
Stepančič).
SVETOVNI
DAN HRANE – 16.10.: Pomen kratkih prehranskih verig zdrave hrane in
zavedanje domače slovenske kuhinje.
Izkoristili bomo vsako
možnost za izboljšanje šolskega
okolja.
ZAČUTIMO OKOLJE: Spoznajo, da je življenje živih bitij odvisno od drugih
bitij in nežive narave (Cirila Jeraj, Zvonka Pavlovič, Katarina Grom, Tanja
Strojan).
IZGRADNJA ŠOLSKEGA IGRIŠČA, SKRB ZA ČISTO IN UREJENO
OKOLICO ŠOLE.
Sodelovali bomo s
specializiranimi službami v skupnosti, ki nam lahko svetujejo in
pomagajo pri zdravstveni
vzgoji.
Vzpostavili bomo
poglobljen odnos s šolsko zdravstveno in zobozdravstveno službo, da
nas bo dejavno podprla pri učnem načrtu zdravstvene
vugoje.
SODELOVANJE
ŠOLE Z ZDRAVSTVENO IN ZOBOZDRAVSTVENO SLUŽBO :
Sistematski zdravstveni
pregledi , cepljenja, sistematični zobozdravstveni pregledi, spodbujanje redne
in sistematične nege zob, želiranje.
Skrbeli bomo za razvoj povezav med
osnovno in srednjo šolo zaradi priprave skladnega učnega načrta
udravstvene vzgoje.
POKLICNO USMERJANJE (Franci
Hočevar).
_______________________________________________________________________________________________________________________________
FUNDACIJA »PISMO SRCA« AKCIJA ZBIRANJA ODPADNEGA PAPIRJA ZA
PODELITEV ŠTIPENDIJ
Nacionalni projekt
ZDRAVA ŠOLA, mestna občina Ljubljana, oddelek predšolske
vzgoje, izobraževanje in šport je v sodelovanju z ŠD
Media Šport, v okviru katere
deluje fundacija PISMO SRCA,
namenjena štipendiranju mladih, v preteklem šolskem letu
pozvala vse ljubljanske osnovne in srednje šole k enkratni
zbiralni akciji
odpadnega
papirja.
NAŠA ŠOLA SE JE 16.10.2007 UDELEŽILA ZBIRALNE
AKCIJE ZBIRANJA STAREGA PAPIRJA
ZA PODELITEV ŠTIPENDIJ, KI JIH
DODELJUJE FUNDACIJA »PISMO SRCA«.
Zbiralna akcija je
potekala 16. in 17. 10. 2007. Učence smo informirali o zbiralni akciji
s plakatom, ki je bil izobešen pri vhodnih vratih in z
obvestili, ki so jih odnesli
staršem. Akcijo smo začeli zjutraj ob prihodu učencev v šolo
in jo nadaljevali popoldan ter naslednje jutro. Odziv učencev je bil dober,
seveda pa gre pohvaliti tudi njihove starše, ki so papir dostavili v
šolo.
SKUPAJ SMO ZBRALI 3.740 kg ODPADNEGA PAPIRJA IN NA
TA NAČIN PODELI FUNDACIJI »PISMO SRCA« 218.46 EVROV ZA
ŠTIPENDIRANJE MLADIH.
NA AKCIJO
SO SE ŠE POSEBEJ DOBRO ODZVALI UČENCI 7.A R/9, KI SO ZBRALI 980 kg PAPIRJA.
OMENJENI UČENCI SO TUDI PRIDNO POMAGALI PRI ZBIRALNI AKCIJI IN POSKRBELI SO ZA
PRIJETNO VZDUŠJE (glasba).
POHVALA
GRE VSEM, KI SO PRINESLI ODPADNI PAPIR, SAJ SO TAKO POMAGALI NEKOMU PRI
ŠTUDIJU.
_______________________________________________________________________________________________________________________________
PRAVILNIK
IN KRITERIJI ZA PODELITEV ŠTIPENDIJ
Fundacija PISMO SRCA,
ustanova
Rok
za prijavo: 30. julij v letu (upošteva se datum na žigu); upošteva se
zgolj popolne kandidature, ki so v skladu z razpisnimi
pogoji.
Naslov: popolno pismeno utemeljitev kandidature na
podlagi razpisnih pogojev je treba oddati priporočeno na naslov: Fundacija PISMO
SRCA, Pleteršnikova ul. 18, 1000 Ljubljana, s pripisom
"ŠTIPENDIJA".
Kraj in čas podelitve štipendij: štipendijo se
bo podelilo v Ljubljani najkasneje do 15. avgusta v tekočem letu, in sicer na
seji uprave.
Postopek izbire štipendista: na podlagi
kandidature uprava do 15. avgusta v tekočem letu izbere štipendista za čas
naslednjega šolskega ali študijskega leta.
Kandidata
lahko predlaga šola, zveza, klub, družba ali ustanova, ki sodeluje v akcijah in
programu fundacije ter prispeva sredstva, ki omogočajo podeljevanje štipendij in
delovanje fundacije PISMO SRCA. Štipendisti so s priloženimi potrebnimi dokazili
na predlog šole, zveze, kluba, družbe ali ustanove izbrani za eno
šolsko/študijsko leto. Štipendijo začnejo prejemati z začetkom
šolskega/študijskega leta in jih skupaj v letu prejmejo 10. Po vsakem končanem
šolskem/študijskem letu mora predlagatelj predložiti dokazilo o uspehu ter o
socialnem stanju družine. Štipendisti iz prejšnjega šolskega leta imajo ob
enakem številu točk prednost pred novimi kandidati. Štipendije se ne vračajo.
Fundacija, šola, zveza, društvo, posameznik, družba ali ustanova se lahko s
štipendistom dogovorijo o počitniškem delu, vendar znanj/o sposobnostim in
področju primernem delu.
Priloge
h kandidaturi:
- Osnovni podatki o kandidatu,
- kopija zaključnega spričevala,
- priporočilo predlagatelja o primernosti kandidata skupaj z
ustrezno utemeljitvijo glede na postavljene kriterije,
- potrdilo o socialnem stanju družine kandidata.
Kriteriji pri
izbiri kandidata:
- Štipendijo se podeljuje učencu, dijaku ali študentu, ki
študira redno.
- Štipendisti fundacije PISMO SRCA so lahko učenci, dijaki ali
študentje, ki izpolnjujejo kriterij SOCIALNE OGROŽENOSTI UČENCA OZ. DRUŽINE, ki
se določi na podlagi veljavne ODLOČBE O VIŠINI OTROŠKEGA DODATKA izdane
pri pristojnem Centeru za socialno delo.
Višina
otroškega dodatka je določena glede na razvrstitev družine v posamezni
dohodkovni razred oz. glede na povprečni mesečni dohodek na družinskega člana v
preteklem koledarskem letu. Dohodkovni razredi so točkovani glede na dohodek na
družinskega člana v % povprečne plače RS tako, da dosežejo:
Do 15 %
.................10 točk
nad 15 % - 25 %.................8 točk
nad 25 %
- 30 %.................6 točk
nad 30 % - 35 %.................5 točk
nad
35 % - 45 %.................4 točke
nad 45 % - 55 %.................3 točke
nad 55 % - 75 %.................2 točki
nad 75 % - 99
%.................1 točka
3. Za dosego učnega uspeha vlagajo veliko naporov. Dodatnih 5 točk
4.
So aktivni udeleženci izven šolskih dejavnosti (šport, okolje, zdravje,
kultura,...) Dodatnih 5 točk
Utemeljitev
kandidature: uprava fundacije PISMO SRCA pripravi kratko pisno
utemeljitev izbire kandidata, ki se objavi na spletnih straneh fundacije PISMO
SRCA.
Uprava
si pridružuje pravico sprememb pravilnika podeljevanja štipendij.
Romana
Murn Lombergar
Mojca Maher
Slavko Sakelšek
V
Ljubljani, 24. 01. 2005
NAZAJ |