Osnovna šola
Antona Globočnika Postojna je med prednostne naloge v šolskem
letu 2003/2004 v svoj LDN zapisala tudi uvajanje pogovornih ur,
ki so namenjeni učencem, ki imajo učne težave, stiske, ki se
kažejo z odraščanjem oziroma pogovore, ki so namenjeni
uspešnemu šolskemu delu in je povezano z nalogami, ki jim jih
dodelijo posamezni strokovni delavci.
Po prvi
informaciji, ki so jo učitelji dobili konec junija, je bilo na
avgustovski pedagoški konferenci, na kateri je bil predstavljen
in sprejet letni delovni načrt šole, ponovno obravnavano
uvajanje novosti-pogovori za in z učenci. Strokovnim delavcem je
bilo s strani ravnateljice in svetovalne službe podrobneje
predstavljen okvirni načrt dela. Strokovnim delavcem je bilo
tudi svetovano, da se ena ura tedensko umesti v njihov urnik,
enkrat mesečno pa se bo ura izvedla tudi v popoldanskem času.
Svetovalna
služba je pripravila za potrebe vodenja pogovorov obrazec, ki ga
je v septembru prejel vsak strokovni delavec. Starše smo o novi
obliki dela z učenci obvestili na prvih roditeljskih sestankih v
mesecu septembru, učence pa razredniki v sklopu oddelčnih ur. O
urah, ki so namenjeni učencem, smo govorili tudi na prvem
sestanku šolske skupnosti.
Strokovni delavci
mi sporočajo, da so posamezni pogovori z učenci že stekli in
da se bo ta oblika prijela. Prvotne bojazni, da bi učenci
pogovore izkoriščali za odsotnost od pouka, so odveč.
Pričakujemo, da se bo ta oblika svetovanja in pogovorov, ki so
namenjeni učencem dobro prijela. Strokovni delavci šole
pričakujejo, da bodo tudi sami s to obliko dela z učenci
pridobili na strokovni in osebnostni rasti.
Ravnateljica
Postojna, 10.10.2003
Sabina Ileršič Kovšca
Priloga:
Z
A P I S O P O G O V O R U |
|||||||
Datum: |
|||||||
Učitelj/predmet: |
|||||||
Učenec/razred: |
|||||||
Starši:
|
DA
|
DA |
NE |
||||
Drugi
udeleženci pogovora: |
|||||||
Pobudnik
pogovora: |
a.
učenec |
||||||
b.
učitelj sam |
|||||||
c.
razrednik |
|||||||
d.
starši |
|||||||
e.
šolska svetovalna služba |
|||||||
f.
drugi |
|||||||
Tema
pogovora: |
a.
učni uspeh |
||||||
b.
načini učenja |
|||||||
c.
izpolnjevanje obveznosti (naloge, referati, plakati…) |
|||||||
d.
neopravičeno izostajanje |
|||||||
e.
hišni red |
|||||||
f.
vzgojni ukrepi |
|||||||
g.
odnos učitelj učenec |
|||||||
h.
položaj učenca v oddelku |
|||||||
i.
zdravje |
|||||||
j.
prilagoditve pri delu |
|||||||
k.
drugo |
|||||||
Opombe: |
|||||||
Trajanje
pogovora: |
|||||||
Podpis
učitelja: |