UČITELJ SVETOVALEC - POGOVORI Z UČENCI

 

razvojna naloga

 

Izkušnje na OŠ Antona Globočnika Postojna

 

Osnovna šola Antona Globočnika Postojna je med prednostne naloge v šolskem letu 2003/2004 v svoj LDN zapisala tudi uvajanje pogovornih ur, ki so namenjeni učencem, ki imajo učne težave, stiske, ki se kažejo z odraščanjem oziroma pogovore, ki so namenjeni uspešnemu šolskemu delu in  je povezano z nalogami, ki jim jih dodelijo posamezni strokovni delavci.

Po prvi informaciji, ki so jo učitelji dobili konec junija, je bilo na avgustovski pedagoški konferenci, na kateri je bil predstavljen in sprejet letni delovni načrt šole, ponovno obravnavano uvajanje novosti-pogovori za in z učenci. Strokovnim delavcem je bilo s strani ravnateljice in svetovalne službe podrobneje predstavljen okvirni  načrt dela. Strokovnim delavcem je bilo tudi svetovano, da se ena ura tedensko umesti v njihov urnik, enkrat mesečno pa se bo ura izvedla tudi v popoldanskem času.

 

Svetovalna služba je pripravila za potrebe vodenja pogovorov obrazec, ki ga je v septembru prejel vsak strokovni delavec. Starše smo o novi obliki dela z učenci obvestili na prvih roditeljskih sestankih v mesecu septembru, učence pa razredniki v sklopu oddelčnih ur. O urah, ki so namenjeni učencem, smo govorili tudi na prvem sestanku šolske skupnosti.

 

Strokovni delavci mi sporočajo, da so posamezni pogovori z učenci že stekli in da se bo ta oblika prijela. Prvotne bojazni, da bi učenci pogovore izkoriščali za odsotnost od pouka, so odveč. Pričakujemo, da se bo ta oblika svetovanja in pogovorov, ki so namenjeni učencem dobro prijela. Strokovni delavci šole pričakujejo, da bodo tudi sami s to obliko dela z učenci pridobili na  strokovni in osebnostni rasti.

 

 

                                                                               Ravnateljica

            Postojna, 10.10.2003                                            Sabina Ileršič Kovšca

 

 

Priloga: obrazec za vodenje evidence

 

OSNOVNA ŠOLA ANTONA GLOBOČNIKA POSTOJNA

 

 

 

 

 

 

Z A P I S   O   P O G O V O R U

 

 

 

Datum:

 

 

 

 

 

 

 

Učitelj/predmet:

 

 

 

 

 

 

 

Učenec/razred:

 

 

 

 

 

 

 

Starši: DA

DA

 

NE

 

 

 

Drugi udeleženci pogovora:

 

 

 

 

 

 

 

Pobudnik pogovora:  a. učenec

 

 

 

 

 

 

 

 b. učitelj sam

 

 

 

 

 

 

 c. razrednik

 

 

 

 

 

 

 d. starši

 

 

 

 

 

 

 

 e. šolska svetovalna služba

 

 

 

 

 

 f. drugi

 

 

 

 

 

 

Tema pogovora:  a. učni uspeh

 

 

 

 

 

 

 b. načini učenja

 

 

 

 

 

 

 c. izpolnjevanje obveznosti (naloge, referati, plakati…)

 

 

 d. neopravičeno izostajanje

 

 

 

 

 

 e. hišni red

 

 

 

 

 

 

 f. vzgojni ukrepi

 

 

 

 

 

 

 g. odnos učitelj učenec

 

 

 

 

 

 h. položaj učenca v oddelku

 

 

 

 

 

 

 i. zdravje

 

 

 

 

 

 

 

 j. prilagoditve pri delu

 

 

 

 

 

 k. drugo

 

 

 

 

 

 

Opombe:

 

 

 

 

 

 

 

Trajanje pogovora:

 

 

 

 

 

 

 

Podpis učitelja: