nazaj s
Likovno snovanje Likovni krožek Kriteriji vrednotenja Aktivnosti Galerija Nagrade in priznanja
s
 
 
 

Temeljna naloga likovne vzgoje je razvijanje učenčevega razumevanja prostora. Zato je predmet splošno koristen in uporaben, saj nobeno predmetno oziroma poklicno področje ne more brez razvitih prostorskih predstav in vizualizacij. Likovna vzgoja na kognitivni ravni razgrajuje vidni svet, na izrazni pa ga likovno oblikuje. Z likovnim izražanjem učenci preverjajo in razvijajo razumevanje prostora, izražajo občutja, stališča in vrednote.

Vsebine predmeta so po posameznih likovnih področjih (risanje, slikanje, kiparstvo, oblikovanje prostora in grafika) zasnovane na temeljnih likovnih pojmih, ki jih učenec usvaja in poglablja glede na svoje likovne oblikotvorne zmogljivosti. Vsebine predmeta prav tako povezujejo – skladno s starostno stopnjo – pojme iz likovne teorije, zgodovine umetnosti, likovne tehnologije. Nepretrgoma pa se vsebine povezujejo tudi s pojmi v vsebinah drugih predmetnih področij.

(Učni načrt: Likovna vzgoja, 2004)

Likovno vzgojo na Osnovni šoli borcev za severno mejo v Mariboru poučuje Rozika Puvar, prof. lik. um.

 
 
       
 
Spletne strani OŠ borcev za severno mejo. Vse pravice pridržane.