|

Šolanje otrok, njihovo napredovanje, težave ali uspehe spremljava strokovni delavki v šolski svetovalni službi. V sodelovanju s starši, učitelji in z vodstvom šole želiva ustvarjati takšne pogoje, v katerih se bodo otroci čim bolje razvijali. Šolska svetovalna služba se tako z učenci, starši, učitelji in včasih drugimi strokovnjaki ne srečuje samo v težavnih situacijah, ampak aktivno sodeluje v uresničevanju ciljev sodobne šole.
Svetovalni delavki sva:
- šolska psihologinja in učiteljica dodatne strokovne pomoči Irena Jeretina (mail: irena.jeretina (at) guest.arnes.si)
- šolska pedagoginja in učiteljica dodatne strokovne pomoči Tjaša Kranjc (mail: tjasa.kranjc (at) guest.arnes.si)
Delujeva na različnih področjih pomoči in razvojno-preventivnih dejavnosti:
|
TJAŠA KRANJC, pedagoginja
|
IRENA JERETINA, psihologinja
|
|
Poklicna vzgoja (7.-9.r.), individualno svetovanje, razgovori z učenci in starši, vključevanje v predstavitve, obiski predstavitev poklicev, CIPS-a, SŠ, tematski roditeljski sestanki, svetovanje in pomoč pri prijavah, v fazi prenosa prijav.
- SOCIALNO-EKONOMSKE STISKE
Svetovanje staršem, iskanje možnih virov denarne pomoči, sodelovanje z zunanjimi ustanovami, postopek subvencioniranja šolske prehrane, zmanjšanja plačila šole v naravi in izposoje učbenikov, letovanje učencev, dobrodelne akcije.
- ŠOLANJE, UČENJE, RAZVOJ OTROK – UČNE TEŽAVE OTROK
Pomoč in svetovanje učencem z učnimi težavami, svetovanje staršem, svetovanje staršem pri uveljavljanju zahtevkov za usmerjanje, sodelovanje z učitelji.
- ŠOLSKA KULTURA, KLIMA, VZGOJA, RED
Dejavnosti povezane z izvedbo programa šolske skupnosti učencev, svetovanje razrednikom pri oblikovanju boljše razredne klime, vključevanje v projekte, sodelovanje pri pripravi izobraževalnega načrta šole.
Sodelovanje pri timskem načrtovanju roditeljskih sestankov, svetovanje pri izvedbi rod. sestankov in drugih skupinskih oblik dela s starši, koordinacija stikov s starši.
|
Šolski novinci (koordinacija, vpis, sodelovanje z vrtci, analiza pripravljenosti za vstop v šolo..), novi učenci, koordinator za delo z nadarjenimi učenci in druge naloge povezane z uresničevanjem koncepta za nadarjene učence, posvetovanje z učitelji, učenci, starši v primeru popravnih izpitov, ponavljanja, svetovanje v primeru želje, potrebe po spremembi ravni zahtevnosti, sodelovanje pri načrtovanju ur oddelčne skupnosti.
- TELESNI, OSEBNI, SOCIALNI RAZVOJ OTROKA
Individualna in skupinska pomoč učencem z vedenjskimi, čustvenimi težavami (reševanje konfliktov, sprejetost v skupini), sodelovanje, svetovanje in posvetovanje z učitelji in starši otrok s težavami v telesnem, osebnem in socialnem razvoju, sodelovanje z razredniki in drugimi učitelji pri vzgojnih in pedagoških pristopih, sodelovanje pri načrtovanju roditeljskih sestankov, svetovanje in pomoč pri izvedbi, sodelovanje pri izvajanju preventivnih vsebin: mladi in alkohol, aids, spodbujanje nekajenja….
- VZGOJA , RED (dejavnost pomoči)
Pomoč, svetovanje in neposredno delo z učenci z vedenjskimi in disciplinskimi težavami, težavami pri sprejemanju šolskih in drugih pravil, svetovalno delo s starši, učitelji.
Načrtovanje, sodelovanje pri pripravi izobraževalnega načrta šole, analiza izobraževanja, ugotavljanje potreb.
|
Če presodite, da se je potrebno pogovoriti, pridite, pokličite ali stik navežite po elektronski pošti (predlagava, da se zaradi najinih delovnih obveznosti, ki so vezane na učno delo z učenci, za srečanje vnaprej dogovorite). Na voljo sva vam vsako dopoldne, popoldne pa sva dosegljivi v času skupnih govorilnih ur (ob torkih pedagoginja, ob četrtkih psihologinja). Tudi svojemu otroku lahko svetujete, da se z velikimi ali majhnimi zadregami v šolskem vsakdanu vedno lahko obrne na nas.
Dodatno strokovno pomoč za učence s posebnimi potrebami izvajajo še:
Kristina Zupančič, specialna pedagoginja
Lea Vodička, pedagoginja
Tamara Gorenc, socialna pedagoginja
Ina Pavlenč, socialna pedagoginja
Tanja Logar, socialna pedagoginja
|
Vsak problem, majhen ali velik, ima rešitev, ki pa jo moramo šele poiskati.
Življenje v skupnosti ima svojo vrednost, kadar vemo, da so okrog nas ljudje, ki so nas pripravljeni slišati in razumeti ter nam pomagati najti pravo pot.
|
|