DOBRE VESTI
IZ NAŠE ŠOLE IN NAŠEGA MESTA


   

 

   
O projektu

Prijava
 
Sodelujoče šole
 
Spletni časopis
 


Pomembna obvestila



OŠ Ledina, Ljubljana


 


English
version


 
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
 
    Kdor hoče videti, mora gledati s srcem.
Bistvo je očem nevidno.
  O projektu

Antoine de Saint Exupery

 
Osebna izkaznica projekta
Kratek opis projekta
Cilji projekta
Faze projekta
O nastanku projekta

Osnovna šola Ledina, Ljubljana, Slovenija




Osebna izkaznica projekta

Nacionalni Unescov ASPnet projekt:
Dobre vesti iz nase sole in nasega mesta

Začetek projekta: december 2000
Konec projekta: še ni predviden

Vodja projekta: Ljubica Kosmač
Strani ureja: Marija Valenčak
Ustanoviteljica: OŠ Ledina, Ljubljana



Kratek opis projekta

  • Sodelujejo učenci od 3. - 8. razreda osnovnih šol (od 9. - 15. leta starosti )
    iz Slovenije in ostalih držav iz vsega sveta.
  • Učenci predstavijo šolo, mesto in deželo, iz katere prihajajo,
    in skupino, ki bo v projektu sodelovala.
  • Učenci zbirajo lepe misli, opisujejo dobra dejanja v neposredni okolici - v soli in izven nje, beležijo dogodke, ki jih družijo, beležijo pogovore z ljudmi, ki si prizadevajo za boljši jutri na različnih področjih (varstvo okolja, medsebojna pomoč, ohranjanje kulturne in naravne dediščine, misli in dejanja znanih dobrih ljudi).
  • Mentorji zapišejo interesno področje v prijavo.
  • Zapisane prispevke pošljejo šoli po e-pošti, najboljše objavijo na
    spletnih straneh vseh sodelujočih šol in v šolskih glasilih,
  • O prispevkih izmenjajo mnenja po e-pošti.
  • Ilustrirajo svoja besedila ali jih slikovno opremijo s fotografijami.
  • Šola, ki vodi projekt, poskrbi za odmevnost projekta v medijih.



Cilji projekta

  • odkrivati dobro in lepo v nas samih, v naši neposredni okolici in v našem mestu,
  • vzpostavljati prijateljske vezi med mesti po vsem svetu,
  • spoznavati različne dežele in kulture,
  • učiti se pozitivnega doživljanja sveta,
  • razvijati pozitivne vrednote,
  • uriti pisanje neumetnostnih besedil,
  • povezovanje različnih medijev.



Faze projekta

  1. faza projekta: Predstavitev šol, učencev, mest oz. krajev, mentorjev
   
  2. faza: Interesno področje - raziskovanje in nastanek izdelkov
   
Dobre vesti iz naše šole: Dobre vesti iz našega kraja ali mesta:
  • lepe misli, ki nas vodijo
  • dejanja, ki nas plemenitijo
  • dogodki, ki nas povezujejo
  • varstvo okolja
  • ohranjanje kulturne dediščine
  • dobri ljudje našega mesta
  3. faza: Objava izdelkov na spletnih straneh projekta in v šolskem časopisju
   
  4. faza: Izmenjava mnenj po elektronski pošti in na elektronskih konferencah
Srečanje vseh sodelujočih (medijska podpora)



O nastanku projekta

Projekt je nastal na osnovi šolskega projekta Dobre vesti iz šolskih klopi, 

ki ga je na OŠ Ledina zasnovala in vodila Alojzija Murko. 

 

Snovalci projekta Dobre vesti iz naše šole in našega mesta: 

Ljubica Kosmač in učenci 5. razreda OŠ Ledina.

Avtorstvo spletne strani:  Marija Valenčak

Vir: Viljenka Šavli, Nada Majcen:
Slovenski ESP projekt Velika in mala Luna, OŠ Solkan