|
Tretjo šolsko uro pri rednem pouku smo odšli v računalnišlo učilnico kjer so si učenci samostojno preko interneta ogledali interaktivni učbenik Voda in ga tudi obdelali kot gradivo. Učenci so delali v dvojicah, da so si lahko izmenjavali mnenja, med seboj diskutirali. Skratka vzdušje je bilo. Bil je pravi delovni nemir. Naloga današnje ure, ki so jo imeli učenci je bila, da so si izbrali naloge, za katere bi radi izvedli poskuse, ko bodo imeli naravoslovni dan. Poleg nalog iz Interaktivnega učbenika smo izbrali še elektrolizo vode, ki jim je zanimiva, saj obravnavajo pri pouku kemije anorgansko kemijo. Naloge smo si natisnili. Moja naloga -naloga učitelja je bila vse pripomočke za poskuse pripraviti, da jih bomo lahko izvedli na naravoslovnem dnevu.
Veliko bolj pregledno je in veliko bolj zanimivo. Lažje si zapomniš. Marko Dojčinovič in Biljana Milič 7.b
Všeč mi je, da lahko svoje znanje preveriš. z raznimi vprašanji. Maša Pelko in Sandra Mirkovič 7.b
Ni nama bilo preveč všeč. Bolje bi bilo, da nam bi dal učitelj več naslovov ter nam pustil, da sami iščemo informacije. Rok Jarc in Janž Morano 7.b
|
|
Kapljico vode pa sem si sposodila pri izviru Tehnična vzgoja Vodarna Kleče Uporaba interaktivnega učbenika Voda Naravoslovni dan Uporaba Interneta kot vir informacija Poskusi Strani pripravlja in ureja |