PRVA STRAN

 


LETNO POROČILO INOVACIJSKEGA PROJEKTA
 

 

1.   Status projekta (Izbrišite neustrezno besedilo):

Poročilo je vmesno, ker projekt v prihodnjem šolskem letu nadaljujemo.

 

 

2.   Osnovni podatki o projektu:

Naslov projekta: DREVO = ŽIVLJENJE

Leto začetka projekta: 2010

Vodja projekta: Dragica Milojević

Prijavitelj projekta: OŠ Frana Kranjca Celje

Strokovni konzulent: Mojca Dolinar

Prispevek strokovnega konzulenta: strokovna podpora

Področje projekta: Poti do kreativnih in učinkovitih učnih okolij

 

 

3.   Člani projektne skupine:

Danica Šalej

Kot ravnateljica je največ prispevala s svetovalno in strokovno pomočjo.

Mateja Rokavec

Sodelovala je na naslednjih področjih:

-       vsebinski in organizacijski predlogi pri poteku projekta,

-       izvajanje projekta pri urah slovenščine in etike in državljanske vzgoje,

-       scenarij in režija za gledališko igro,

-       kulturni program zaključne prireditve.

Kristina Radoš Janežič

Sodelovala je na naslednjih področjih:

-       vsebinski predlogi pri poteku projekta,

-       izvajanje projekta pri urah slovenščine,

-       skrb za promocijo projekta v medijih,

-       obveščanje po šolskem radiu.

Alja Žekar

Sodelovala je na naslednjih področjih:

-       vsebinski predlogi pri poteku projekta,

-       mentorstvo raziskovalne naloge

-       promocija šole in projekta

-       razstavna dejavnost.

Luka Končan, Janja Nardin, Lara Čalasan Dorn, Klara Drofenik, Zoja Zorko

Projektna skupina učencev je bila zelo aktivna na skoraj vseh področjih projekta, saj je sodelovala pri organizaciji, izvedbi, promociji, igri, glasbi, okoljsko humanitarni akciji zbiranja starega papirja, razstavah, vodenju kulturne prireditve in odigrala pomembno vlogo pri širjenju projekta med ostalimi učenci.

 

 

 

4.   Cilj projekta:

Vzgajanje, osveščanje in usposabljanje vseh nas za sprejemanje aktivne vloge v svojem življenju kot delu vizije sveta.

Pričakovani cilj inovacije je dosežen.

 

 

5.   Dosežena raven novosti rezultata:

Dosežena raven kakovosti razvoja inovacije je 3.

Spoznavamo napredek, ki se odraža v: boljši komunikaciji, krepitvi empatije, solidarnosti, širjenju prostovoljstva, zanimanju za druge kulture in tradicije, odgovornem odnosu do okolja, visoki aktivnosti, ustvarjalnosti, timskem delu. Projekt je prepleten s poukom in del šolskega kurikula.

 

 

6.   Uporabniki dosežene novosti:

Inovacija ima široke aplikativne možnosti glede na skupino (starostna stopnja, velikost), dejavnost (pouk, interesna dejavnost, projektni dan, druge dejavnosti), metod in oblik dela, svobodne izbire sredstev za dosego skupnega cilja. Projekt je kot model zasnovan po fazah, ki so uporabne za katero koli področje učenja trajnostnega razvoja ali drugih vsebin..

 

 

7.   Samovrednotenje novosti na osnovi ugotovitev refleksije zadnjega akcijskega kroga:

Trajnostnega načina življenja se moramo učiti vsi – otroci in odrasli. Smo pred enakim globalnim učnim problemom in vsi si pridobivamo novo kompetenco, kako se naučiti živeti trajnostno. Projekt je viden iz treh vidikov: odgovoren odnos do okolja, medkulturno učenje, ozaveščanje o pomenu medsebojne pomoči in prostovoljstva ter lastne aktivnosti v odnosu do sveta. Trajnostni razvoj je med drugim odvisen od spoznavanja samega sebe v svetu, seznanjanja z različnimi kulturami in tradicijami, medkulturnega razumevanja in spoštovanja, učenja strpnosti in vzgoje za mir. Zato je naslov letošnje teme Enaka in različna – skupaj rasteva. V projekt smo uspeli vključiti 21 VI institucij in navezali partnerstvo z indijsko šolo Piali Ashar Alo. Projekt je v celoti naravnan interdisciplinarno in nadpredmetno. S specifičnostjo izstopamo iz šolskih običajnih in predvidljivih načinov dela in vstopamo v področje osebnostne rasti in ozaveščanja posameznika v okolju.

 

 

                                                    

Odgovorni nosilec projekta

Danica Šalej

Vodja projekta

Dragica Milojević

 

                       

Celje, 27. 6. 2011
 

 

OŠ FRANA KRANJCA CELJE       

www.os-franakranjca.si/projekti/dz/dz.htm