












|
|
Podružnice se predstavijo:
| mentorice: |
Lilijana Sevčnikar, Majda Hudovernik, Natalija Aber Jordan,
Marija Krenker, Bernarda Verboten, Tatjana Senič, Bogomira Klinc
– Vrčkovnik, Petra Pejovnik in Jana Miler |
Tema:
Ljubezen
POŠ Dolič

Prvi sončni žarki božajo tihi travnik. Zgodnje jutro je,
in le tisti, ki dobro napne ušesa, morda lahko sliši, kako se odpirajo
popki Plop! Plip! Plup!
in kako potem iz njih pokukajo plašni cvetni listki.
Kaj misliš, kdo nas je obiskal? Teta pomlad seveda. Tako
je.
Kot že najbrž veste, je včeraj bil 1. pomladni dan. Zunaj
sicer še ni prav po spomladansko toplo, pa vendar upamo, da bo kmalu
tudi to, kajne? In zakaj se vam danes, po dolgem času zopet oglašamo s
šolskim radiem. Za vas smo danes pripravili prav poseben dan, ki ga
imenujemo Pomladni dan. V njem bi danes radi spregovorili o ljubezni.
Spomladi se namreč ljubezen razbohoti v vsej svoji razsežnosti.
Zaljubljajo se živali, rastline in ljudje. O tej ali oni ljubezni se
bomo danes najprej pogovarjali v svojih razredih. Na to temo bomo
poslušali pravljice, peli pesmi, risali, pisali ipd.
Kaj bodo počeli naši prvošolčki?
Raziskovali bodo ljubezen v družini.
In kaj naši drugošolci?
Ustvarjali bodo ne temo Ljubezen do živali.
Pa naši tretješolci?
Spoznavali bodo ljubezen do rastlin?
Pa naši četrtošolci?
Njih pomlad že precej razganja. Zato bodo govorili o
ljubezni med prijatelji.
Da nam bo zares lepo se bomo v razredih naučili zapeti
tudi pred leti popularno skladbo Dan ljubezni, ki jo bomo ob koncu dneva
zapeli vsi skupaj v telovadnici.
Konec dneva bomo zaključili še z izmenjavo drobni
sporočil, v katerih bodo zapisane lepe misli o ljubezni.
Naj za konec šolskega radia posredujemo še misel:
Veliko ljudi je slepih za lepote tega sveta in so drug od
drugega bolj oddaljeni kot zvezde (je nekoč napisal Antoine de Saint
Exupery, v knjigi Mali princ).
Želimo vam, da bi danes opazili in občutili kar največ
lepot tega sveta ob tem pa se čimbolj zbližali drug z drugim.
Prijeten pomladni dan vsem skupaj!
 |
1. razred
Z učenci prvega razreda
smo se pogovarjali o ljubezni v družini. Za motivacijo smo
prebrali knjigo A VEŠ, KOLIKO TE IMAM RAD (Sam McBratney).
Otroci so pripovedovali koliko imajo radi svoje starše.
Njihove misli smo zapisali na plakat. K sodelovanju smo
povabili tudi njihove starše, ki so zapisali sporočila
svojim otrokom. Tudi te ideje smo dodali na plakat.
Ljubezen med člani družine
smo prikazali prav tako skozi ilustracije. Likovne izdelke
smo razstavili.
Ob koncu smo se
pogovarjali o pozitivnih željah do drugih ljudi. Zapisovali
smo lepe misli za ostale otroke na naši šoli.
Razredničarka: Klavdija
Križovnik
|
 |
 |
 |
2. razred
Učenci 2.
razreda smo razmišljali o ljubezni do živalih. Ob pravljici
Neli in Ščetinko so spoznali, da živali niso predmeti, ki bi
jih otroci lahko zavrgli, kadar bi se jim zahotelo. Živa
bitja so, za katere moramo skrbeti z veliko mero
potrpežljivosti in ljubezni.
Pravljico
smo s pomočjo lastnih ilustracij predstavili vsem učencem
šole.
Vsak je
oblikoval svoj izdelek v obliki živali in naj prepisal misel
o ljubezni.
Razredničarka: Lilijana Sevčnikar
|
 |
 |
 |
3. razred
Učenci
tretjega razreda smo razmišljali o ljubezni do rastlin.
Prebrali smo motivacijsko zgodbico Zaljubljeni zvonček.
Ilustrirali vsebino in jo zaigrali vsem učencem šole v
telovadnici.
Zgubali smo
zvončke in nanj zapisali misli o ljubezni.
Naučili smo
se tudi pesmico Dan ljubezni.
Razredničarka: Majda Hudovernik
|
 |
 |
4. razred
Četrtošolci
smo se danes pogovarjali o ljubezni med prijatelji. Najprej
smo spoznali ljubezensko zgodbo z naslovom Gregor+Simona.
Doumeli smo, kaj vse posameznik naredi za to, da bi bil
ljubljen.
Zgodbo smo
nato ilustrirali.
Postavili
smo se tudi v vlogo zaljubljene živali in v njenem imenu
napisali nekaj ljubezenskih pisem.
Pri GV smo
se naučili zapeti pesem Dan ljubezni.
Nato smo
izdelali še srčke, v katere smo zapisali lepe misli o
ljubezni. Le-te smo si nato izmenjali z ostalimi učenci
šole.
Dan je bil
lep, poučen, predvsem pa drugačen od vsakdanjega dela.
Razredničarka: Natalija Aber Jordan
|
 |
Ob koncu dneva smo
se vsi učenci naše šole zbrali v telovadnici.
sak razred je
predstavil svoje delo. Zapeli smo pesem Dan ljubezni.
Za konec pa smo si izmenjali lepe
misli, ki smo jih vsak zase tiho prebirali.


POŠ Paški Kozjak
Potek projektnega dne:
-
pozdrav pomladi s kulturnim programom (petje in recitacije o
pomladi, prijateljstvu),
-
delavnice na temo pomladi in prijateljstva (pisanje pesmic, iskanje
rim, igre vlog, pogovor o prijateljstvu, socialne igre, pisanje in
risanje stripov in miselnih vzorcev, slikanje in risanje na temo
pomladi,
-
izdelovanje dekoracije za okrasitev šolskih prostorov in priprava
scene za prireditev ob materinskem dnevu, izdelki iz gline),
-
ureditev razstave in predstavitev izdelkov,
-
dekoracija šole in postavitev scene.
Sodelujoči:
I. oddelek: 1. in 2.
razred devetletke; mentorica: Bernarda Verboten
II. oddelek: 2., 3. in
4. razred; mentorica: Tatjana Senič
III. oddelek: 5. in 8.
razred; mentorica: Bogomira Klinc Vrčkovnik
POŠ
Završe
V
prvem in drugem razredu smo se pogovarjali o prijateljstvu. Najprej
so učenci opazovali obraze svojih sošolcev in poskušali ugotoviti,
kako se počutijo. Vsak se je nato opazoval v ogledalu in poskušal
izraziti različna čustvena stanja ob primerih npr. kako se počutiš,
če je kaj narobe, se česa razveseliš, prestrašiš,…(sošolec ti vzame
barvico, zamudiš kombi…). Kdo ti pomaga, če je kaj narobe, če si
žalosten? Učenci so spoznali, da je prijatelj tisti, ki ti vedno
stoji ob strani. Vsi so povedali nekaj misli o tem, kaj pomeni biti
prijatelj, drugi razred je te misli zapisal sam. Nazadnje so še vsi
narisali, kako si predstavljajo prijateljstvo (skupni sprehodi,
obiranje jabolk, igranje nogometa, srečno vračanje s prijateljem iz
vojne…).
Petra Pejovnik

Tudi v tretjem in četrtem razredu smo se
najprej o prijateljstvu pogovarjali. Spraševali smo se, kdo je tvoj
prijatelj, zakaj je ravno on/ona tvoj prijatelj/ica, kakšne
lastnosti ima prijatelj, kako se do prijateljev obnašamo ipd.
Nato so učenci v dveh skupinah
sestavljali sestavljanko, tema sestavljank pa je bila VSI OTROCI
PRIJATELJI (ne glede na barvo kože, velikost, jezik, ki ga
govorijo…). Sledil je pogovor o tem, da smo lahko prijatelji tudi s
tistimi, ki se kakorkoli razlikujejo od nas.
Nato so učenci pisali pesmi in verze o
prijateljstvu, nazadnje pa so še naslikali sliko z vsemi evropskimi
zastavami ter otroki, ki se držijo za roke.
Jana Miler
PRIJATELJSTVO
|
Kdo je prijatelj?
Tisti, ki ti posodi igračo,
ki ti posodi zobno pasto, če
ti jo zmanjka,
ki ti na poti ponudi tisto,
kar potrebuješ (kruh, vodo…),
ki te pelje v šolo, če
zamudiš kombi,
ki te povabi v hišo, da se
pogreješ,
ki ti pomaga kaj popraviti,
ki ti pomaga v nesreči (če
se zaletiš…),
ki ti prinese pošto.
Marko Večko
|
S prijateljem se skupaj
igrava (kolesariva, sankava…),
skupaj se igrava tudi v
bunkerju.
Prijatelj je tisti, ki mi
pomaga krave nakrmit,
ki gre zraven mene do šole,
ki mi pomaga pospravljat
doma
in mi pomaga v šoli
pospravit blazine,
prijatelj me ne zatoži mami.
Matej Zaponšek
|
|

Prijatelja sta tista, ki se
skupaj igrata,
ki skupaj v paru hodita na
sprehode,
ki gresta skupaj na morje
ali gobe nabirat,
ki gresta skupaj v šolo.
Prijatelj je tisti, ki pazi
name.
Andreja Martinc
|
Ko se igrava,
ko se pogovarjava,
ko mi posodi radirko,
ko greva na sprehod,
ko pri pouku sedita skupaj,
ko greš na obisk,
ko mu posodiš šolske stvari,
ko ga pokličeš po telefonu,
da mu pomagaš.
Sara Sešel
 |
|
Ko se igramo,
ko mi pomaga pospravljati,
ko mi prinese CEDEje,
ko mi pomaga kaj delati.
Teja Zaponšek
|
Prijateljice so najboljše.
S prijateljico se skupaj
igrava.
S prijateljem ali
prijateljico se smejimo.
Če je prijatelj/ica v
bolnišnici, jo obiščem.
Jerneja Krančan
|

Prijatelj/ica so kakor
"hrana na svetu".
Z njimi se lahko igramo vse
kar si izmislimo.
Če si iščeš prijatelja,
zameži na eno oko,
če pa ga hočeš obdržati, pa
na obe.
Če si bolan, te obišče, zato
je prijatelj najboljši.
Ksenija Brešar
|
Najbolj se veselim,
ko s prijateljem v parku se
dobim.
Najbolj me žalosti,
ko prijatelj bolan v
postelji leži.
Mitja Likar
|
|