INDIVIDUALNI IN SKUPINSKI POUK
Pouk, ki ga ima učitelj posebej z enim otrokom ali z manjšo skupino otrok, je namenjen delu z otroci, ki imajo posebne potrebe. Pogosto gre za otroke, ki se težje vključujejo v reden pouk in potrebujejo dodatno razlago in poseben strokovni pristop, ki upošteva njihove sposobnosti, osebnostne lastnosti in druge specifike. Lahko pa so v individualen način dela vključeni tudi nadarjeni učenci, ki prav tako za razvoj v skladu s svojimi sposobnostmi potrebujejo dodatne vzpodbude. Otroci so izbrani na podlagi strokovnih mnenj, starši pa morajo podpisati soglasje, da se s predlagano obliko dela strinjajo.
Učencem nudita dodatno strokovno pomoč specialna pedagoginja-logopedinja Irena Sedej Pečenko in psihologinja M. Veronica Bajuk Mejias, v manjšem obsegu pa tudi nekateri učitelji in sicer po urniku med poukom, pred njim ali po njem. Finančna sredstva zagotavlja Ministrstvo za šolstvo.
V letošnjem šolskem letu bomo nadaljevali s projektom z nadarjenimi učenci v skladu s Konceptom dela z nadarjenimi učenci, ki ga predpisuje Ministrstvo za šolstvo. V skladu s Konceptom dela z nadarjenimi učenci potekajo na šoli vsi postopki evidentiranja in identifikacije nadarjenih učencev in različne oblike dela z njimi. V letošnjem šolskem letu bodo evidentirani nadarjeni učenci v 3. in 7. razredu devetletke; identificirani pa bodo nadarjeni učenci v 8. razredu. Nadaljevali bomo z že začetim skupnim delom pri učencih v 9. razredu. Pri delu jim bo posvečena posebna pozornost v okviru pouka, interesnih dejavnosti, pri pripravah na tekmovanja in raziskovalnih nalogah.
NAZAJ
|