Za smiselne in učinkovite rezultate so se kot dobra praksa izkazale naslednje aktivnosti:
- striktno upoštevanje psihofizičnih sposobnosti udeležencev (smiselno prilagajanje vsebin, tehnik dela in zahtevnosti, specifična motivacija, logično načrtovanje razdalj, upoštevanje prostega časa udeležencev ipd.)
- predhodni ogled poti in obisk posameznih lokacij (izvajalci)
- sodelovanje z lokalnimi šolami
- uporaba specializiranih ponudb aktivnosti CŠOD na posameznih območjih
- temeljita priprava učencev na ekskurzijo (lokacija, vsebine, posebnosti, cilji, standardi, varnost in druge zahteve ali posebnosti)
- vključevanje staršev v priprave učencev na ekskurzijo
- timsko delo pripravljalcev ekskurzije
- rezervni načrt (trasa, aktivnosti, vreme, časovni roki, prometne razmere, posebni dogodki...)
- dodatno potrjevanje obiskov in prevozov tik pred izvedbo ekskurzij
- pravočasna zagotovitev potrebne dokumentacije za izvedbo
- aktivnost učenk in učencev na poti in topografsko "spremljanje" poti na kartah
- osmišljenost vsebin po izvedbi (razstave, predstavitve, govorni nastopi, uporaba pri pouku...)
| nazaj < |
|