Kot pove že samo ime, je ta čas posvečen aktivni
sprostitvi, ki pa ima določen cilj in je namenjena razvijanju
ustvarjalnosti na kulturnem, umetniškem, socialnem, čustvenem in drugih
področjih razvoja osebnosti. Učenci izdelujejo različne izdelke
(likovne, literarne ...), se igrajo različne igre, pripravljajo
predstave, delavnice itd. Tem dejavnostim je vsakodnevno posvečeno od 50
do 100 minut časa, seveda glede na spočitost in motivacijo učencev.
Učitelj tedensko načrtuje aktivnosti za posamezne dejavnosti, vendar
njihovo izvajanje prilagaja učencem. Prav tako prilagaja vrstni red
dejavnosti, razen samostojnega učenja, ki načeloma poteka vsak dan ob
istem času.VI CILJI
Učenci:
-razvijajo ustvarjalnost na kulturnem, umetniškem, športnem in drugih
področjih;
-razumejo in doživijo pomen aktivno preživetega prostega časa za
sproščeno počutje in osebni razvoj;
-se naučijo izbirati in soorganizirati aktivnosti glede na svoje
interese;
-se soočajo z rezultati osebnega in skupnega dela in jih v obliki
predstavitev in razstav prikažejo tudi drugim.

|