|
Sprostitvenim dejavnostim je namenjen čas takoj po
pouku oziroma kosilu, ko naj bi se učenci predvsem sprostili, spočili in
obnovili svoje moči, ter po samostojnem učenju. Aktivnosti so različne
in prilagojene posameznemu učencu - od športnih, družabnih, socialnih,
razvedrilnih iger do poslušanja glasbe, branja, pogovora, sprehoda in
nenazadnje počitka. Tem dejavnostim je namenjeno okoli 100 minut ali več
na dan. Učitelj v tem času zagotovi pogoje za sprostitev,
vzpodbuja in svetuje otrokom kaj lahko delajo.
VI CILJI
Učenci:
-razumejo in doživijo sprostitev in oddih med delom kot nujni element
zdravega načina življenja;
-zadovoljujejo svoje potrebe po počitku, gibanju, socialnih stikih,
igri;
-se v situaciji igre učijo in utrjujejo znanje, različne intelektualne
spretnosti, socialne veščine, razvijajo domišljijo;
-širijo izkušnje s področja narave, kulture, umetnosti.

|