|
V okviru te dejavnosti poteka navajanje
učencev na samostojno učenje. Po priporočilih
strokovnjakov naj bi mu pripadalo 50 minut. Po potrebi se čas lahko
podaljša, nikakor pa ne bi smelo biti podaljšano bivanje namenjeno samo
tej dejavnosti. Učenci naj bi utrdili, poglobili in razširili znanje, ki
so ga dobili dopoldne in se navajali na samostojno opravljanje domačih
nalog: pišejo domače naloge, berejo, učitelj pa pripravi tudi dodatne
naloge in druge zanimive vsebine. Če učencem ne uspe narediti domače
naloge, se je lahko ponovno lotijo po sprostitvenih dejavnostih ali pa
jo naredijo doma.
Posebno pozornost naj bi učitelji posvečali učencem z
učnimi težavami, jim pomagali pri domačih nalogah, po potrebi še enkrat
razložili snov.
VI CILJI Učenci:
-povezujejo, utrjujejo in poglabljajo učno snov in se učijo samostojno
pripravljati na pouk; -se učijo uporabljati učbenike in različne
vire (slovarje, priročnike, literaturo v knjižnici);
-se učijo znanje predstaviti drugim: pripovedovati, dokazovati,
argumentirati, vizualno prikazati; -se učijo nuditi učno pomoč ali jo
poiskati;
-se učijo sodelovati pri reševanju skupnih nalog in s tem razvijati
svoje sposobnosti za delo v skupini.

|