domov
informacije
kdo je kaj
gradiva
FAQ
rezultati
fotogalerije
sponzorji

INFORMACIJE ZA EKIPE

PRIHOD IN PRIJAVE

Ekipe pričakujemo v petek od 17.00 ure dalje. Zborno mesto je pred Uniorčkom, cca. 500 m od hotela Planja na Rogli v smeri Peska.
Zbor ekip v krojih bo ob 18.00.
Ob prijavi morajo ekipe:
- pokazati potrdilo o plačilu štartnine,v kolikor teh potrdil še nismo prejeli po pošti ali e-mailu
- izpolniti obvezo, da se bodo obnašale v skladu s taborniškimi zakoni, v kolikor teh obvez še nismo prejeli po pošti ali e-mailu
- oddati izjavo o tekmovanju na lastno odgovornost. Izjavo za mladoletne morajo podpisati starši. Izjave lahko najdete tukaj
- oddati zdravstvene izkaznice, članske izkaznice in osebni dokument s sliko. Dokumente vam bomo po pregledu vrnili.

DOSTOP NA ROGLO

Najlažje s svojim vozilom. Drugače pa z avtobusom, ki vozi iz Zreč na Roglo ob 6.10 in 13.20. Iz Rogle v Zreče vozi ob 14.10 in 21.10.

PREHRANA

Za tekmovalce je v petek zvečer organizirana večerja in v nedeljo po povratku s proge kosilo. Za ta dva obroka ne potrebujete posebej krožnikov in pribora.
Sestavine za golaž prejmejo ekipe ob prihodu na bivak v soboto popoldan/zvečer. Prejmejo vse sestavine razen kruha, ki ga morate prinesti s seboj. Dovoljena je uporaba lastnih začimb in ostalih »skrivnih« dodatkov :) za izboljšanje okusa.
Za ostale obroke (dva zajtrka in hrana na poti) morajo ekipe poskrbeti same.
Vegetarijanski obroki bodo na voljo v petek za večerjo in v nedeljo za kosilo, v kolikor so ekipe to navedle na prijavnici.

ŠTEVILO PRIJAVLJENIH EKIP

Trenutno smo prejeli prijave 35 ekip: 14 popotnikov, 9 popotnic, 9 grč in 3 grčic.

RAZGLASITEV REZULTATOV

V kolikor bodo vse ekipe pravočasno na cilju, bo razglasitev rezultatov ter podelitev nagrad v nedeljo ob 16.00 v zboru, s katerim se tekmovanje tudi zaključi.

OPREMA EKIP IN TEKMOVALCEV

Člani ekipe morajo biti opremljeni za daljši dvodnevni pohod z vso pripadajočo skupno in osebno opremo, navedeno v propozicijah tekmovanja, ki se tudi točkuje med tekmovanjem. Okvirno pa tekmovalci potrebujejo:
- prvo pomoč (brez nje ekipa ne more štartati!!)
- šotor
- armafleks ali podobno podlogo za ležanje
- spalno vrečo
- kompas
- meter
- pribor za delo na karti
- taborniški kroj in rutko
- baterijsko svetilko
- primerno obleko in obutev ter nahrbtnik za pohod
- opremo za bivak
- jedilni pribor ter čutaro
- zdravstveno izkaznico, taborniško izkaznico in osebni dokument

POSEBNO OPOZORILO!!

Vse tekmovalce opozarjamo, naj si pripravijo opremo za nekoliko hladnejše vreme. Proga poteka ves čas na višini med 1200 in 1500 m nad morjem in temperature so temu primerno nižje kot v dolini, kar pomeni, da so čez dan kljub sončnemu vremenu temperature okoli 15°C, ponoči pa lahko padejo tudi pod 5°C. Zato kakšen dodaten termoflis ali pulover, kapa, rokavice ter tople nogavice vsekakor ne bodo odveč. Prav tako je teren, po katerem poteka proga, precej močvirnat, zato svetujemo uporabo gojzarjev ali kakšne druge nepremočljive obutve.

NASTANITEV

Noč s petka na soboto bodo ekipe prebile v šotorih, ki si jih bodo postavile same v bazi ob Uniorčku. Šotori lahko ostanejo postavljeni v bazi do povratka ekip v nedeljo. Sanitarije so na voljo v hotelu Planja, cca. 500 m od baze. Po povratku bodo ekipam na voljo tuši v telovadnici v hotelu Planja. Več o redu in pravilih v bazi boste izvedeli na samem tekmovanju. rot2009@gmail.com ali na Lokacija.

INFORMACIJE

Več informacij najdete na http:/rot.rotka.net, vprašanja lahko postavite na rot2009@gmail.com ali na forumu.

© XI.SNOUB 2009