Navodilo za izdelavo PowerPoint predstavitve o izbrani temi



Odločil-a si se, da boš svoje znanje in razumevanje snovi dokazal-a z izdelavo predstavitve v programu PowerPoint. Tvoja naloga je torej izdelati predstavitev in jo potem tudi predstaviti ostalim. Pri tem pazi, da predstavitev ne bo daljša od 10 minut.

Svetujem ti, da preden dokončno izdelaš svojo predstavitev, sestaviš osnutek in se o njem posvetuješ z učiteljem, ki ti bo pomagal s pomočjo pisma kritičnega prijatelja. Le-to je lahko v elektronski obliki, ki je za tovrten izdelek celo najbolj priporočljiva. V tej fazi izdelave naloge je najpomembnejša vsebina, v nadaljevanju se boš bolj posvetil-a tudi pravopisnim normam.

Tovrstni izdelki morajo poleg besedila vsebovati tudi slikovne in/ali grafične priloge. Pomembno je, da celoto (besedilo in slikovno/ali grafično gradivo) sestaviš tako, da je le—ta smiselna, pri tem pa upoštevaj, da bistvo tovrstnega izdelka ni v animaciji besedila, ampak v nejgovi vsebini.

V besedilnem delu predstavi bistvene ideje svojega razmišljanja. Pri tem upoštevaj, da na eno stran načeloma ne pišemo več kot petih vrstic, te pa naj bodo kratke. Celih stavkov se izogibaj, pazi na to, da imena krajev, osebnosti ... pišeš pravilno, jezik naj bo korekten, knjižni. Če uporabljaš za besedilo animacije, uporabljaj skozi celotno predstavitev samo eno vrsto animacije, pri tem pa se izogibaj zvočnim učinkom. Dobro je, če uporoblaš način zatemnjevanja že predstavljenih vrstic.

Med besedilo lahko vstavljaš tudi slike, grafe, preglednice, če znaš tudi zvoke, filmske izrezke ... Vse dodano gradivo mora smiselno dopolnjevati ideje, ki si jih zapisal—a.

Dolžina predstavitve naj bo do 10 (deset) minut. Tvoj govor naj bo čimbolj tekoč, jasen, razumljiv in slovnično korekten. Na svojo predstavitev lahko zastaviš za ostale učence tudi tri vprašanja, na katera bodo odgovorili. S tem boš preveril—a, kako so sledili tvoji razlagi.

PowerPoint predstavitev boš ovrednotil—a tudi sam—a, del ocene bodo prispevali sošolci in sošolke, del pa učitelj.

Ne pozabi na to, da pomoč vedno lahko dobiš, na ta način boš lahko svojo nalogo pred dokončno oddajo izboljšal—a tako, da bo ustrezna in zato tudi ustrezno ovrednotena.



Kriterij za ocenjevanje PowerPoint predstavitve

Za odlično (5) oceno mora PowerPoint predstavitev natančno predstaviti problem in rešitve le-tega. Vsebina se ujema z naslovom in je strokovno pravilna. Dogodki so predstavljeni v pravilnem časovnem zaporedju. Jezik je jasen, razumljiv ter slovnično pravilen. PowerPoint predstavitev ima ustrezno zgradbo; besedilni in grafični del se ustrezno dopolnjujeta. V PowerPoint predstavitvi so razvidni vzroki in z lastnimi primeri podkrepljen opis posledic ter nakazane rešitve. V delu je vidna inovativnost in samostojnost.

Za prav dobro (4) oceno mora PowerPoint predstavitev natančno predstaviti problem in rešitve le-tega. Vsebina se ujema z naslovom in je strokovno pravilna. Dogodki so predstavljeni v pravilnem časovnem zaporedju. Jezik je jasen, razumljiv ter slovnično pravilen. PowerPoint predstavitev ima ustrezno zgradbo; uvod, jedro in zaključek, ki so večinoma ustrezno izdelani. V PowerPoint predstavitvi so razvidni vzroki in tudi z lastnimi primeri podkrepljen opis posledic ter nakazane rešitve. V delu je vidna inovativnost.

Za dobro (3) oceno mora PowerPoint predstavitev čimbolj natančno predstaviti problem, rešitve le-tega pa so izdelane pomanjkljivo. Vsebina se večinoma ujema z naslovom, opazne so manjše strokovne nepravilnosti. Dogodki so večinoma predstavljeni v pravilnem časovnem zaporedju. Jezik je manj jasen, razumljiv ter slovnično pravilen. Grafični del vedno ne dopolnjuje besedilnega. V PowerPoint predstavitvi so razvidni vzroki in s primeri iz literature opisane posledice. Rešitve problema niso dovolj jasno nakazane. V delu je malo vidna inovativnost.

Za zadostno (2) oceno mora PowerPoint predstavitevpredstaviti problem, rešitve pa niso nakazane. Vsebina se večkrat ne ujema z naslovom, opazne so tudi večje strokovne nepravilnosti. Dogodki večinoma niso predstavljeni v pravilnem časovnem zaporedju. Jezik ni vedno jasen, razumljiv ter slovnično pravilen. Besedilni in grafični del se ne dopolnjujeta. Vzroki so razvidni, posledice pa so pomanjkljivo ali pa sploh ne opisane. Niso odprte niti s primeri iz literature niti z lastnimi primeri. Rešitve problema niso dovolj jasno nakazane. V delu ni vidna inovativnost.

































VIP


Prejšnja stran


Začetna stran