Uvod Na področju IKT – 5. A.C. so izobraževalna gradiva že zaradi obravnavane vsebine IKT (informacijsko komunikacijske tehnologije) v veliki meri povezana z elektronskimi mediji. Za kvalitetno izobraževanje izobraževalcev pa je potrebno pripravit tudi klasična, na papirju natisnjena gradiva. Gradiva morajo biti pregledna in oblikovno primerno urejena. Oblika naj omogoča enostavno prepoznavanje osnovnih elementov obravnavnih vsebin in njihovo umeščenost v celoto. Celostna grafična podoba V uvodu zastavljene smernice je mogoče doseči s premišljeno celostno grafično podobo publikacij. Pri tem je potrebno upoštevati format, kot osnovno izrazno sredstvo medija, geometrijo izbranega formata in notranjo členitev za prelom. Upoštevati je potrebno tipično besedilno in grafično in slikovno gradivo in druge grafično tipografske in vsebinske elemente. |
V krogu članov ekspertnih skupin področja IKT – 5. A.C. so v pripravi nova učna gradiva, ki bodo uporabljena pri izobraževanju izobraževalcev. Gradiva so vsebinsko različna, a imajo nekatere skupne značilnosti. Na teh značilnostih je mogoče zgraditi novo celostno podobo, ki je oblikovana znotraj enotnega slikovnega formata, ki odgovarja tako elektronskim kot klasičnim, na papir natisnjenim gradivom. K predhodnemu sodi še premišljeno urejeno oblikovanje besedilnih, grafičnih ter slikovnih gradiv. |
IZDELAVA PUBLIKACIJ IKT |
nazaj |
2 |
naprej |
uvod |
Evropski socialni sklad |
str. Vsebina |
9. Viri |
2. Celostna grafična podoba |
3. Format papirja |
4. Prestavitev v elektronskih medijih |
5. Format v elektronskem in tiskanem mediju |
6. Geometrija pravokotnega formata |
7. Tipografski, grafični in slikovni elementi |
2. Uvod |
8. Simbolno označevanje gradiv |