|
Do odločitve, da bo oblikovana nova publikacija lahko pride iz več vzrokov, npr. volja enega ali več avtorjev, potrebe izbranih predmetnih ali šolskih okolij, itd. O tem govori tudi veljavna šolska zakonodaja: standard učbenikov je npr. določen v 21. členu ZOFVI; letni delovni načrt je obravnavan v 49. členu ZOFVI; o obveznih šolskih publikacijah govori 35. člen Zakona o gimnazijah… Neposredne materialne možnosti ravno tako vplivajo na obseg in obliko izbrane publikacije. Pogosto pa se bomo šele na podlagi zbranih gradiv odločali o tem, kako obsežna bo publikacija in kakšen bo njen izgled. |
Vsebinski, normativni in tehnični vidiki na začetku
|
|
I Z D E L A V A Š O L S K I H P U B L I K A C I J |
|
pristop in standardi |
|
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
|
Ne glede na predhodno pa je že na smem začetku dela potrebno upoštevati osnovna tehnična pravila. Pisec pripravi in odda besedilo v *.txt ali *.doc formatu, brez vsakršnih dodatnih oblikovanj. Slikovno gradivo (fotografije, risbe, grafike) uredi in pripravi v standardnih digitalnih formatih za prenos in obdelavo, npr.: *.jpg, *.tif, *.gif, *.png, in na pregleden način opremi s komentarji, ter opisi. V kolikor so slike oblikovane na papirju, ali v diapozitivih, jih je potrebno posneti v digitalno obliko, ang. »scan«. |
|
naprej |
|
nazaj |
|
slika 4 |