| DOMOV | Katalog informacij javnega značaja |
|||
|
|
||||
|
1 OSNOVNI PODATKI O KATALOGU Osnovna šola Frana
Roša , Cesta na Dobrovo 114, 3000 CELJE
Mojca Kolin, prof. angleškega
jezika s književnostjo in francoskega jezika s književnostjo, ravnatelj
20. 10. 2009
20. 3. 2011 Katalog
je dostopen na spletnem naslovu: http://www2.arnes.si/~oscefr2s/8_1.html
tiskana oblika,
dostopna v tajništvu šole
·
Osnovnošolsko splošno izobraževanje ·
Dejavnosti strežbe jedi in pijač ·
Obratovanje objektov za kulturne prireditve ·
Obratovanje športnih objektov ·
Druge športne dejavnosti Za nove dejavnosti ne
štejejo druge dejavnosti, ki jih opravlja zavod v manjšem obsegu, s katerimi
dopolnjuje in boljša ponudbo vzgojno izobraževalnega dela ali s katerimi
prispeva k popolnejšemu izkoriščanju zmogljivosti, ki se uporabljajo za
opravljanje vpisanih registriranih dejavnosti. Zavod lahko sklepa
pogodbe in opravlja druge pravne posle samo v okviru dejavnosti, ki je vpisana
v sodni register.
Osnovna šola Frana
Roša , Cesta na Dobrovo 114, 3000 CELJE Organigram zavoda:
Osnovna šola Frana Roša , Cesta na
Dobrovo 114, 3000 CELJE Osnovna šola Frana
Roša , Cesta na Dobrovo 114, 3000 CELJE tel: 03 425 06 10 Državni predpisi ·
Zakon o organizaciji in
financiranju vzgoje in izobraževanja ·
Kolektivna pogodba za
negospodarske dejavnosti v RS ·
Zakon o sistemu plač v
javnem sektorju ·
Pravilnik o napredovanju
zaposlenih v vzgoji in izobraževanju v nazive ·
Kolektivna pogodba za
dejavnost vzgoje in izobraževanja ·
Pravilnik o napredovanju
zaposlenih v vrtcih in šolah v plačilne razrede ·
Pravilnik o upravljanju učbeniških
skladov ·
Zakon o varstvu osebnih
podatkov ·
Zakon o dostopu do
informacij javnega značaja ·
Zakon o splošnem
upravnem postopku ·
Pravilnik o preverjanju
in ocenjevanju znanja ter napredovanju učencev v OŠ ·
Pravilnik o obrazcih
javnih listin v osnovni šoli ·
Pravilnik o
dokumentaciji v OŠ ·
Pravilnik o izvajanju
diferenciacije v osnovni šoli ·
Pravilnik o postopnem uvajanju drugega tujega jezika v osnovni šoli ·
Pravilnik o vzgojnih
opominih v osnovni šoli ·
Pravilnik o financiranju
šole v naravi ·
Pravilnik o
sofinanciranju šolskih tekmovanj ·
Pravilnik o
subvencioniranju šolske prehrane ·
Pravilnik o dodeljevanju
Zoisovih štipendij ·
Pravilnik o izobraževanju učencev v osnovni šoli s posebnimi potrebami na domu
2e Seznam
predlogov predpisov (preko državnega oziroma lokalnega registra predpisov) Predlogi
predpisov Lokalni register predpisov Letni delovni načrt Poročilo o uresničitvi letnega delovnega načrta Finančni načrt Poročilo o realizaciji finančnega načrta Publikacija za šolsko leto 2010/11
a 2g Seznam vrst upravnih, sodnih ali
zakonodajnih postopkov Postopek imenovanja ravnatelja zavoda Postopek registracije zavoda in vpisa sprememb v sodni
register Izvedba volitev predstavnikov zaposlenih v svet zavoda Izvedba volitev za napredovanje strokovnih delavcev v nazive Postopek dodelitev sredstev za šolo
v naravi Postopek za dodelitev statusa učencev Izdaja nadomestnih dokumentov in listin – izpis podatkov iz
evidenc Postopki na osnovi pritožb zaposlenih Prijavno-sprejemni postopek za vpis v prvi razred Vpis učencev iz drugih šol Prešolanje učencev v druge šole ali vzgojno izobraževalne
zavode Izrekanje vzgojnih ukrepov Odločanje o pritožbah na dajanje informacij javnega značaja Postopki priznavanja tujega izobraževanja
2h Seznam javnih evidenc, s katerimi organ
upravlja Kadrovska evidenca Evidenca plač in drugih osebnih prejemkov ter drugih izplačil
v zvezi z delom Evidenca o poškodbah pri delu Zbirka osebnih podatkov o otrocih za vpis v osnovno šolo –
evidenca šoloobveznih otrok Zbirka osebnih podatkov v postopku ugotavljanja
pripravljenosti otroka za vstop v osnovno šolo Zbirka osebnih podatkov o vpisanih otrocih v šolsko
dokumentacijo – podatki o učencih Zbirka podatkov o napredovanju učencev, izdanih spričevalih
in drugih listinah Zbirka podatkov o učencih, ki potrebujejo pomoč in svetovanje
Zbirka podatkov o gibalnih in morfoloških značilnostih
učencev Zbirka podatkov o članih organov šole Zbirka podatkov – pogodbe o prehrani Objave in razpisna dokumentacija v skladu z predpisi,
ki urejajo javne razpise/naročila Drugi javni razpisi/naročila Razpisi delovnih mest Druge objave
Popis nepremičnin in premoženjskega
stanja zavoda
Objave že posredovanih informacij javnega značaja Urniki učencev za š.l. 2010/11 Urniki oddelkov za šolsko leto 2010/11 Šolski koledar za š.l. 2010/11 Cene kompletov učbenikov iz učbeniškega sklada Oblike diferenciacij v šolskem letu 2010/11 3.1
Neposreden dostop
Stranke lahko do
informacij javnega značaja dostopajo, če se osebno zglasijo na javnem zavodu.
Informacije so jim na voljo, ne da bi jih izrecno zahtevali od uradne osebe za
posredovanje informacij javnega značaja. Skupni katalog informacij javnega
značaja zavoda je v fizični obliki na voljo pri uradni osebi za
informacije javnega značaja. Veliko uporabnih
informacij se nahaja tudi na spletni strani zavoda. Tam so med drugim našteti tudi dogodki iz življenja in dela v javnem
zavodu, med katerimi lahko zainteresirani dobijo mnoge uporabne podatke, kot
so: koledar dogodkov, različna obvestila o dnevih dejavnostih in prireditvah,
jedilniki za učence in drugo. Na podlagi vaše
zahteve je javni zavod dolžan posredovati informacijo, ki jo dejansko
poseduje (če to lahko stori brez preoblikovanja in obdelovanja informacij, ki
jih ima, v odgovor, ki ga zahtevate). Dostop do informacije, s katero
razpolaga, pa lahko zavrne samo, če obstoji kateri izmed dvanajstih zakonsko
določenih razlogov. Razlogi, ki so določeni v 6. členu Zakona o
dostopu do informacij javnega značaja, so na primer tajni podatek; poslovna
skrivnost; osebni podatek, ki pomeni kršitev varstva osebnih podatkov; podatek,
ki pomeni kršitev zaupnosti davčnega postopka; podatek, pridobljen ali
sestavljen zaradi upravnega postopka in katerega razkritje bi škodovalo izvedbi
postopka; podatek iz dokumenta, ki je bil sestavljen v zvezi z notranjim
delovanjem oziroma dejavnostjo ministrstva in bi njegovo razkritje povzročilo
motnje pri delovanju oziroma dejavnosti ministrstva in drugi. V teh
primerih lahko javni zavod pod določenimi pogoji prosilcu omogoči delni
dostop. Ob pozitivno rešeni
zahtevi vam bomo omogočili seznanitev z vsebino zahtevane informacije tako, da
vam jo bomo dali na vpogled ali pa vam zagotovili prepis, fotokopijo ali
elektronski zapis (odvisno od vaše zahteve). Osebno v
prostorih javnega zavoda Informacije javnega
značaja lahko zahtevate osebno v prostorih javnega zavoda in sicer ustno ali
pisno na zapisnik. Postopek z vašo zahtevo je odvisen od oblike zahteve, kot je
pojasnjeno v nadaljevanju.
Ustna zahteva Prosilec se v
poslovnem času (od 6.30. do 14.30 ure) lahko zglasi pri uradni osebi za
posredovanje informacij javnega značaja. Če zahtevate dostop
do informacije javnega značaja ustno, v skladu z veljavno zakonodajo ne morete
vložiti pritožbe na ustno negativno odločitev ministrstva. Pravno varstvo je
mogoče samo na podlagi pisne zahteve.
Preko
telefona Podobno kot osebno
lahko zahtevo podatek tudi preko telefona. Če boste zahtevo podali telefonsko,
vas prosimo, da izrecno poveste, da gre za zahtevo za dostop do informacij
javnega značaja. Enako kot pri osebni
ustni zahtevi proti ustni negativni odločitvi ministrstva ni mogoča pritožba.
Zahteva
ustno na zapisnik Zahtevo lahko vložite
ustno na zapisnik pri javnem zavodu. V tem primeru se bo vaša zahtevo štela za
pisno zahtevo (glej spodaj). Zahtevo lahko podate ustno na zapisnik kadarkoli v
poslovnem času (od 6.30. do 14.30 ure) na javnem zavodu. Pisna
zahteva v fizični obliki Pisno zahtevo za
dostop do informacij javnega značaj v fizični obliki lahko pošljete po pošti na
naslov javnega zavoda ali oddate osebno na javnem zavodu v poslovnem času. Zahteva mora
vsebovati osebno ime, firmo ali ime pravne osebe, navedbo o morebitnem
zastopniku ali pooblaščencu ter naslov prosilca oz. njegovega zastopnika ali
pooblaščenca. V zahtevi morate navesti, katero informacijo želite pridobiti in
na kakšen način se želite z njo seznaniti (vpogled, kopija, prepis ali
elektronski zapis). Informacijo, ki je zavarovana skladno z zakonom, ki ureja
avtorsko pravico, lahko dobite le na vpogled. Če zahtevate dostop
do informacij javnega značaj pisno, uživate tudi pravno varstvo. Javni zavod
mora o vaši zahtevi odločiti praviloma v roku 20 delovnih dni. Le izjemoma
lahko s posebnim sklepom za največ 30 delovnih dni podaljša rok za odločanje.
Če menite, da vam je bila posredovana druga informacija in ne tista, ki ste jo
zahtevali, je ministrstvo zavezano o vaši ponovni zahtevi po določeni
informaciji odločiti v roku 3 delovnih dni. Če je zahteva nepopolna in je
ministrstvo ne more obravnavati, vas bomo pozvali, naj zahtevo dopolnite. Pomoč
pri tem vam bo nudila uradna oseba za posredovanje informacij javnega značaja
(kontaktni podatki so v 1. točki kataloga). Javni zavod vam je
dolžan posredovati le informacijo, ki jo dejansko poseduje (če to lahko stori
brez preoblikovanja in obdelovanja informacij, ki jih ima, v odgovor, ki ga
zahtevate). Dostop do informacije lahko zavrne samo, če obstoji kateri izmed
dvanajstih zakonsko določenih razlogov. Izjeme po Zakonu o dostopu do
informacij javnega značaja, so tajni podatek; poslovna skrivnost; osebni
podatek, nekateri podatki iz davčnega postopka in drugi. V teh primerih vam
lahko javni zavod pod določenimi pogoji omogoči vsaj delni dostop (glej
delni dostop). V primeru zavrnitve
vaše zahteve imate pravico do pritožbe zoper odločbo, s katero je organ zahtevo
zavrnil, ter zoper sklep, s katerim je organ zahtevo zavrgel. O pritožbi odloča
pooblaščenec za dostop do informacij javnega značaja. V primeru nezadovoljstva
z odločitvijo pooblaščenca pa je mogoče sprožiti še upravni spor (postopek pred
Upravnim sodiščem). Po elektronski
poti Zahtevo za dostop do
informacij javnega značaja lahko podate tudi po elektronski poti, pri čemer se
ta zahteva lahko poda kot pisna zahteva ali kot enakovredna ustni zahtevi. V
vsakem od načinov ima prosilec drugačne pravice in ministrstvo drugačne
obveznosti. Zahtevo lahko podate
elektronsko na uradni elektronski naslov javnega zavoda: projekt2.oscefr@guest.arnes.si Če vaše elektronsko
sporočilo ni varno elektronsko podpisano ali če v njem izrecno ne navedete, da
želite, da se zahteva obravnava kot pisna zahteva, bo javni zavod obravnaval
vašo zahtevo kot ustno zahtevo. To pomeni da v primeru zavrnitve ni mogoča
pritožba. Pravice prosilca in obveznosti ministrstva v primeru, da zahtevo podate na takšen način, so enake, kot če bi jo podali ustno v prostorih ministrstva ali preko telefona. 3.3
Pisna zahteva v elektronski obliki Po elektronski poti
lahko oddate tudi pisno zahtevo. Najboljše je, če takšno zahtevo varno
elektronsko podpišete. Pri tem mora upoštevati določbe Zakona o elektronskem
poslovanju in elektronskem podpisu. Za varen elektronski podpis zato
potrebujete digitalno kvalificirano potrdilo enega od registriranih overiteljev
pri Ministrstvu za gospodarstvo (Ministrstvo za javno upravo, Halcom
informatika, NLB ali Pošta Slovenije). Če ne razpolagate z
digitalnim kvalificiranim potrdilom, lahko zahtevo oddate tudi brez
elektronskega podpisa in v njej izrecno navedete, da želite, da se obravnava
kot pisna zahteva. Več o vsebini zahteve
si preberite pri opisu postopka s pisno zahtevo v fizični obliki. 3.4
Delni dostop Če boste zahtevali
vpogled v dokument ali njegov del, ki vsebuje informacije iz 6. člena zakona o
dostopu do informacij javnega značaja (izjeme), vam bomo vseeno poizkusili
ugoditi in vam omogočiti vsaj delni vpogled. Tako bomo pripravili kopijo
dokumenta, pri čemer bomo tiste dele, do katerih vam v skladu z zakonsko
določenimi izjemami ne smemo dovoliti dostopa, izločili iz dokumenta tako, da
jih bomo prečrtali, fizično odstranili, trajno prekrili ali drugače naredili
nedostopne, če gre za dokument v fizični obliki. Če gre za dokument v
elektronski obliki, pa bomo informacije zbrisali, kodirali, blokirali, omejili
ali drugače napravili nedostopne. Delni dostop se omogoči le, če zaupnost
dokumenta ni ogrožena. Tako se šteje, da informacije iz dokumenta ni mogoče izločiti,
če bi bilo izločeno informacijo mogoče razbrati iz drugih informacij v
dokumentu. Med informacije iz 6.
člena zakona, ki jih štejemo za izjeme in torej niso informacije javnega
značaja, do katerih bi bili prosilci upravičeni, na primer sodijo tajni
podatki; poslovne skrivnosti; osebni podatki, ki pomenijo kršitev varstva
osebnih podatkov; podatki, ki pomenijo kršitev zaupnosti davčnega postopka;
podatki, pridobljeni ali sestavljeni zaradi upravnega postopka in katerih
razkritje bi škodovalo izvedbi postopka; podatki iz dokumenta, ki je bil
sestavljen v zvezi z notranjim delovanjem oziroma dejavnostjo javnega zavoda in
bi njihovo razkritje povzročilo motnje pri delovanju oziroma dejavnosti javnega
zavoda itd. 3.5
Dostop za ljudi s posebnimi potrebami Prilagojen dostop do
informacij javnega značaja zagotavljamo ljudem s posebnimi potrebami. Prosilci
se lahko zglasijo osebno na ministrstvu, kjer jim, če ne bo šlo drugače,
informacijo na njihovo zahtevo tudi preberemo oziroma ustno obrazložimo.
4 STROŠKOVNIK Načini posredovanja informacij Organ zaračuna
prosilcu informacij javnega značaja stroške za posredovanje informacij: ·
posredovanje prepisa, fotokopije ali nosilca elektronskega
zapisa zahtevane informacije, pri čemer se kot prepis šteje izdelava
kakršnegakoli dvojnika s tehničnimi sredstvi, ·
pretvorbo informacije iz elektronske v fizično obliko, če se
informacija nahaja izključno v elektronski obliki, prosilec pa želi informacijo
prejeti v fizični obliki, ·
pretvorbo informacije iz fizične v elektronsko obliko, če se
informacija nahaja izključno v fizični obliki, prosilec pa želi informacijo
prejeti v elektronski obliki, ·
poštnino za pošiljanje po pošti. Organ ne zaračuna
stroškov: ·
za vpogled v dokumente, ·
za telefonsko posredovanje informacij, ·
za posredovanje informacij po elektronski pošti, če ne gre
hkrati za primere iz tretje alinee prejšnjega odstavka, ·
za posredovanje informacij s pomočjo telefaksa, ki skupaj ne
presegajo petih strani. Organ posreduje informacije glede na tehnične pripomočke, s katerimi razpolaga.
Okvirne cene Organ določi ceno
materialnih stroškov tako, da upošteva povprečne tržne cene za storitev
posredovanja informacij in povprečno lastno ceno stroškov dela in amortizacije
opreme organa. Najvišje cene
materialnih stroškov za naslednje najpogostejše storitve posredovanja
informacij javnega značaja so (brez DDV): 1.
ena stran fotokopije formata A4 0,06 eura, 2.
ena stran fotokopije formata A3 0,13 eura, 3.
ena stran fotokopije večjega formata 1,25 eura, 4.
ena stran barvne fotokopije formata A4 0,63 eura, 5.
ena stran barvne fotokopije formata A3 1,25 eura, 6.
elektronski zapis na eni zgoščenki CD 2,09 eura, 7.
elektronski zapis na eni zgoščenki DVD-R 2,92 eura, 8.
elektronski zapis na eni disketi 1,25 eura, 9.
posnetek na eni videokaseti 4,17 eura, 10.
posnetek na eni avdio kaseti 2,09 eura, 11.
pretvorba ene strani dokumenta formata A4 iz elektronske v
fizično obliko 0,13 eura, 12.
pretvorba ene barvne strani dokumenta formata A4 iz
elektronske v fizično obliko 1,25 eura, 13.
pretvorba ene strani dokumenta formata A4 iz fizične v
elektronsko obliko 0,08 eura, 14.
pretvorba ene barvne strani dokumenta formata A4 iz fizične v
elektronsko obliko 0,13 eura, 15.
poštnina za pošiljanje informacij po pošti skladno z
veljavnim cenikom za poštne storitve. Cene materialnih
stroškov za storitve, ki niso naštete v prejšnjem odstavku, organ določi v
skladu s prvim odstavkom tega člena. K tako določenemu stroškovniku da soglasje
ministrstvo, pristojno za upravo. Način plačila stroškov Prosilec plača
materialne stroške ob prejemu zahtevanih informacij. Organ izda prosilcu račun,
iz katerega mora biti razvidna specifikacija stroškov v skladu s to uredbo. Če organ ugotovi, da
bodo materialni stroški posredovanja informacij presegli 83,46 eura (z
vključenim DDV), lahko od prosilca zahteva vnaprejšnji polog. Po posredovanju
informacij organ obračuna dejansko nastale stroške in prosilcu izda račun
skladno s prvim odstavkom. Če polog presega dejanske materialne stroške, organ
prosilcu ob posredovanju informacije vrne presežni znesek. Če pa dejansko
nastali stroški presegajo znesek vnaprejšnjega pologa, prosilec razliko plača
skladno s prvim odstavkom tega člena. Organ lahko določi,
da mora prosilec plačati stroške posredovanja informacij najkasneje v
petnajstih dneh od prejema računa ali zahtevka za položitev pologa. Organ zaradi
ekonomičnosti ne zaračuna materialnih stroškov posredovanja informacij, ki ne
presegajo 10 eurov (z vključenim DDV). Določba prejšnjega
odstavka ne velja, kadar organ zaračuna materialne stroške posredovanja informacij skupaj s
ceno ponovne uporabe.
5 SEZNAM NAJPOGOSTEJE ZAHTEVANIH
INFORMACIJ JAVNEGA ZNAČAJA Seznam je v
pripravi. |