Wizardkocka

Izdajatelj: Amigo Spiele, Igroljub
Vrsta igre: karte
Število igralcev: 3-6
Dolžina igre: 45 minut
Starost: 10+
Vsebina:

60 igralnih kart
  1 pergament s pravili
  1 blok resnice

Cilj igre: V tej igri morajo igralci pravilno napovedati število štihov, ki naj bi jih dobili v vsaki rundi. Vsak igralec po vrsti vrže eno karto iz roke na sredo mize, to so štih karte. Najvišja karta v štihu zmaga. Za pravilno napoved dobite točke. Kdor ima na koncu največ točk, zmaga.
Pravila: Pravila Wizard Prenesi
Blokec za točkovanje
Strategija:
Komentar:

Igra, ki se je naučite v nekaj minutah, izkušenim igralcem pa omogoča, da v največji meri pokažejo svojo igralsko spretnost. V bistvu je to edina igra s kartami, ki res dobremu igralcu vedno omogoči zmago - ne glede na to, kakšne karte dobi.

Igra po igralnem mehanizmu spominja na pri nas zelo priljubljeni tarok, z eno veliko razliko – vsak igralec mora vnaprej napovedati število štihov, ki jih bo v tej rundi dobil. Za pravilno napoved dobi točke izkušenj. Kdor ima na koncu igre največ točk, zmaga in je na dobri poti, da postane priznan čarodej.

Karte so v štirih barvah, najmočnejša je vedno »13«, najšibkejša pa »1«. Močnejše od vsake »13« so štiri karte s čarodejem. Obstajajo pa tudi štiri karte z norčkom, ki so vedno šibkejše tudi od »1«. V vsaki rundi je ena barva adut.

V prvi rundi dobi vsak igralec le po eno karto – torej je v prvi rundi možno dobiti le en štih. V vsaki naslednji dobi vsak eno karto več, toliko več je tudi možnih štihov. Vsak igralec napove, koliko štihov namerava imeti, čarovniški zaupnik podatek skrito zapiše v blokec resnice. Glede na pravilno napovedano število štihov dobijo igralci točke izkušenj. Tisti, ki v vseh rundah zbere največ točk, zmaga. Število rund je odvisno od števila igralcev.

Wizard