ZA NATIONAL GEOGRAFIC  
UGANKA HIEROGLIFOV
STAREGA EGIPTA

Rad bi sodeloval z Vami glede glede senzacionalnega odkritja popolnoma napačnih interpretacij slikopisnih sporočil starega Egipta. Z vizualizacijskim postopkom katerega avtor sem spoznal da je bila staroegipčanska civilizacija visoko duhovna. Današnji človek pa jo gleda s svojimi očmi kar je pripeljalo do tako neverjetnih napak pri prevajanju slikopisnih hieroglifov.  Slikopismi Hieroglifi namreč niso  črke, ampak pojmi.  

ČRKE HIEROGLIFOV  2. PREVAJALNIK HIEROGLIFOV    DEKODER HIEROGLIFOV

  KOMENTARJI DEKODIRANEGA   


Resničnost je mnogo bolj presenetljiva  kot si mislimo. Hieroglifi kot se prevajajo danes so mnogokrat povsem mimo  prave rešitve.  Glejte http://www2.torstar.com/rom/egypt/egypt.html

 

(Popotnik Hesirej, 3 dinastija, 2700 p.n.š., Sakkara).  

Vladam (bič)      kot del  živalskega sveta (simbol psa - Anubisa)
na podlagi ljubezni (ustnice)
v svojem domu  (grič je simbol povezanosti  - družine, države)
in si prizadevam za novo rojstvo (dve pesti med katerim je zrno)
in razmišljam, da bi se to zgodilo (list žage)


Najprej si oglejmo bič 18. dinastija, Tutanch Amun, 1360 p.n.š., Theben  

Opisano sporočilo je bila temeljna zaveza "sveto ime" faraona. To ime pa je del širše zgodbe . Levo in desno od imena  je kača, ki poplemenitena ("nekaj" ji dviga glavo) ščiti svetišče. Relijef bi lahko razdelili na dve polovici. Lev predstavlja svet PSA - Anubisa, desni pa svet PTIČA - Horusa... Pod njima pa sta dve "človeški" podobi  Krona Prvo božanstvo (pod psom) ima na glavi krono cvetov, ki simbolizirajo ženskost. Izza te "krone" je simbol rojstva. Drugo nasproti stoječe  božanstvo ima nad glavo ptiča in za krono cvetove, ki simbolizirajo moškost. Krona tega božanstva pa ima zlomljeni stebla stranskih "rož". To pa simbolizira da je fizično mrtvo in da deluje le na duhovnem nivoju. 

Oglejmo simbol ženskosti Če primerjamo rožo na vrhu templja    Amonov tempelj, 18. dinastija, Karnak, Egipt in glavo  upodobitev Hator Hator (Nofret, žena Sesostrisa II) iz Tanisa, 12. dinastija, muzej v Kairu , vidimo izjemno podobnost. Hieroglif ženskosti se je skozi stoletja spremenil v  ... moški se utemeljuje z iskanjem energij živalskega sveta in narave, ženska z močjo, ko te energije poveže. Ang je simbol moža. Poleg anga pa vidimo simbol ženske. Pod ženskim hieroglifom ženske vidimo simbol združevanja in moči pod angom pa žezlo vladavine živalskega sveta. "Poroka", okras kralja Antalque, 568-555 p.n.š., Karnak. Kot da se zgornji hieroglif - simbol ženske napiči na spodnjega, če upoštevamo gravitacijo. tako pa tudi mož postane posestnik  moči... Ta odnos med moškim in žensko pa ima za posledico moč. Simbol moči je pod simbolom moža - anga. 

Ženska je tista, ki kreira dom možu .  Iz prikazanega lahko zaključimo da je moč posledica ljubezni med moškim in žensko. Hieroglif ljubezni je eden najlepših simbolov starega Egipta.  Kot da imamo pred sabo zvito vrv. Hieroglif dobimo tako, da vrv prepognemo in jo zvijemo. Hieroglif simbolizira povezanost, prežemanje. Med simboloma ljubezni - prežemanja se rojeva SONCE - moč. Sonce lahko simbolizira tudi napoved otroka. Mož in žena sta osnova civilizacije, Umetnost Koptov. Simboli rojstva lepše prihodnosti in ljubezni, detajl skrinje, Tutanch Amun, 1360 p.n.š., Theben 

Nefretetina grobnica, detajl  .Levo zgoraj imamo simbol  ljubezni, desno od nje pa seme, ki pada na oz v dom, ki ga simbolizira "hlebec" kot je temu simbolu dejal "slavni?" Champolion.  Če gremo nižje vidimo, da se rojstvo res zgodi. Rojstvo simbolizira rastlinica. Na tretjem nivoju pa vidimo kolo, kar govori tako gre svet naprej. Rože poleg simbolizirajo bogastvo sedanjosti in preteklosti (na preteklost namigujeta  skrajna polomljena stebla upodobljenega šopka)  Simbol spočetja... se je pogosto upodabljal z Ramzes 4, Dolina kraljev, kapljico, ki pade na razmočeno zemljo. Ženski vlogi v zvezi s tem se je posvečalo izjemno pozornost, kar razberemo iz naslednjih skulptur   1400.p.n.š., Loure v Parizu, Department of Egyptian Antiquities1400.p.n.š., Loure v Parizu. Vse mladenke imajo nad glavo seme, prva najmlajša uživa otroštvo in se z njim posebej ne ukvarja. Druga se ukvarja z urejanjem simbolnega vrta. Ta vrt je ona sama, saj se pripravlja na materinstvo. Podlaga semena govori, da je že dokaj urejena. Tretja podoba pa govori o veselju, ki ga simbolizira petje, govori o urejenem domu. Seme pa je že padlo na razmočeno zemljo, poglejmo si stranski kapljici...

........................

"Smo majhne ribe v velikem ribniku"

avtor: 
© by Vladislav Stres
Fabianijeva 45, Ljubljana,
http://www2.arnes.si/~sspvstre/
e poštni naslov: Vladislav.Stres@guest arnes.si
tel 061/1377-292