UPORABA DIGITALNE VIDEOKAMERE V IZOBRAŽEVANJU
THE USE OF DIGITAL CAMCORDER IN EDUCATION
1
Mojca Orel, 1Ljudmila Vrhovnik, 2Miha ŽivkovičPovzetek
V delavnici bomo udeležence naučili snemati z digitalno videokamero in obdelati videoposnetek ter jih seznanili s primeri uporabe digitalne videokamere v izobraževanju.
Abstract
In the workshop participant will learn how to use digital camcorder. We will also present the using of digital camcorder in education.
Ključne besede
digitalna kamera, video posnetek, izobraževanje
Key words
digital camcorder, video recording, education
Opis delavnice
V delavnici bomo predstavili, kako uporabljamo digitalno videokamero in udeležence naučili snemati in obdelati video posnetek. Predstavili jim bomo možnosti uporabe digitalne videokamere v izobraževanju in primere uporabe videokamere pri snemanju eksperimentov.
Delavnica bo razdeljena na dva dela.
1. Delavnica – 1. del
predstavitev uporabnih možnosti digitalne videokamere (različni programi in načini snemanja), | |
predstavitev možnosti uporabe digitalne videokamere v izobraževanju (prikaz praktičnih primerov), | |
snemanje. |
2. Delavnica – 2. del
osnove digitalne obdelave videoposnetka, | |
obdelava video posnetka | |
predstavitev izdelkov. |
Bibliografija
Dragan, A. N. (1996): Video in multimedija, Multimedija pri pouku kemije: zbornik seminarja, ZRSŠ.
Avtorji
Mojca Orel je rojena 1971 v Šempetru pri Gorici. Diplomirala je na Fakulteti za kemijo in kemijsko tehnologijo smer kemijsko izobraževanje in nadaljevala s podiplomskim študijem, kjer je 1998 pridobila naziv magistrica kemijskega izobraževanja. Njeno raziskovalno delo obsega uvajanje multimedije in Interneta v pouk. Poučuje kemijo na Gimnaziji Moste, kjer vodi in sodeluje v številnih projektih s področja uvajanja informacijske in komunikacijske tehnologije v poučevanje naravoslovnih predmetov.
Ljudmila Vrhovnik, rojena 1965 v Ljubljani, je obiskovala gimnazijo v Kamniku. Vpisala se je na Fakulteto za naravoslovje in tehnologijo in zaključila višješolski študij kemijske tehnologije. Zdaj že 7 let dela kot laborant na Gimnaziji Moste.
Miha Živkovič se z videom ukvarja že 10 let. Dela kot svetovalec za področje digitalnega videa in digitalnih kamkorderjev. Ker je ta panoga zelo prepletena z računalništvom je aktivno dejaven tudi na tem področju. Naziv Microsoft Certified Proffesional potrjuje obširno znanje pri svetovanju in odpravljanju problemov na tem področju. Ukvarja se tudi z video produkcijo in video montažo. Zadnje leto sodeluje z Gimnazijo Moste, lani pa je predaval tudi na mednarodni izobraževalni računalnički konferenci MIRK 1999.
Authors
Mojca Orel was born in 1971 in Šempeter near Gorica. She graduated in Chemistry Education at the Faculty of Chemistry and Chemical Technology in 1995 and became Master of Chemical Education in 1998. Her research work consists of introducing multimedia and Internet in chemistry teaching. She teaches chemistry in High School Moste where she leads and participates in different projects from field of introducing information and communication technology in science teaching.
Ljudmila Vrhovnik was born in Ljubljana in 1965 and attended High School in Kamnik. She graduated at the Faculty of Chemistry and Chemical Technology. She has been working as laboratory assistant in High School Moste for seven years.
Miha Živkovič started working with video more than 10 years ago. He is currently a consultant for digital video, video production and Canon digital camcorders. Since digital video is so interconnected with computer science, he is also very active in this field duty. His Microsoft Certified Professional title confirms extensive knowledge of consulting and troubleshooting in this area as well. He also works with video production and video editing. For the last year he has been cooperating with "Gimnazija Moste" on such project as Open Learning for Adults and MIRK 1999.