Vsebina: Rimske številke Cilji:
Učna sredstva: Dva igralna kompleta po 29 kart. V vsakem kompletu je ena karta Črni Peter. Potek: Igra je nivojska. Nižji nivo je enostavnejši. Pri njem učenci osvojijo pravila igre, saj je vsi učenci ne poznajo. Zajete so lažje oblike zapisovanja in prepoznavanja števil. Po osvojenem nižjem nivoju preidejo na višji nivo, ki je zahtevnejši in so zajeta vsa pravila o zapisovanju rimskih številk. Analiza uporabe igre: Učenci raje utrjujejo učno snov z igro, kot s pisanjem v zvezke. Posebno učenci petega razreda se še zelo radi igrajo, saj se na tak način tudi laže koncentrirajo. Učenci so igro z navdušenjm igrali, pravila sama so jim zaradi igre same postala pomembnejša. sošolci se pri igri kontrolirajo saj so motivirani tudi z željo po zmagi. V praksi se je izkazalo, da je treba pred pričetkom igre ponoviti pravila za igranje. Pred pričetkom igre naj si učenci karte ogledajo in sestavijo pare (rimska številka , arabska številka). Poglavje o rimskih številkah ni temeljna učna vsebina, je pa za učence zanimiva.Utrjevanje v obliki igre pa predstavlja prijetno popestritev učne ure.
|