Nazaj/Back

IGRA ČRNI PETER -RIMSKE ŠTEVILKE

Vsebina: Rimske številke

Cilji:

  • učenci poznajo znake za zapisovanje rimskih številk

  • poznajo pravila za zapisovanje rimskih številk

  • znajo brati rimske številke

  • prepoznavanjo pare števil zapisanih na oba načina

Učna sredstva: Dva igralna kompleta po 29 kart. V vsakem kompletu je ena karta Črni Peter.

Potek:
Rimske številke so za učence vedno zanimive, zato je igra zanje toliko bolj privlačna. Odvija se med dvema ali več igralci po pravilih igre “ČRNI PETER”.Igralec, ki mu karta ostane igro izgubi.Pri igri morajo poznati znake in pravila za zapisovanje rimskih številk. Igra je zasnovana na prepoznavanju enakih parov števil zapisanih z rimskimi in arabskimi številkami.

Igra je nivojska. Nižji nivo je enostavnejši. Pri njem učenci osvojijo pravila igre, saj je vsi učenci ne poznajo. Zajete so lažje oblike zapisovanja in prepoznavanja števil. Po osvojenem nižjem nivoju preidejo na višji nivo, ki je zahtevnejši in so zajeta vsa pravila o zapisovanju rimskih številk.

Analiza uporabe igre:

Učenci raje utrjujejo učno snov z igro, kot s pisanjem v zvezke. Posebno učenci petega razreda se še zelo radi igrajo, saj se na tak način tudi laže koncentrirajo.

Učenci so igro z navdušenjm igrali, pravila sama so jim zaradi igre same postala pomembnejša. sošolci se pri igri kontrolirajo saj so motivirani tudi z željo po zmagi.

V praksi se je izkazalo, da je treba pred pričetkom igre ponoviti pravila za igranje. Pred pričetkom igre naj si učenci karte ogledajo in sestavijo pare (rimska številka , arabska številka).

Poglavje o rimskih številkah ni temeljna učna vsebina, je pa za učence zanimiva.Utrjevanje v obliki igre pa predstavlja prijetno popestritev učne ure.