domov

virtualna šola

prva stran virtualne šole

virtualna šola

angleščina

naravoslovje

umetnost    

začetna
first
virtualna šola
virtual school
družboslovje
languages
naravoslovje
science
vzgojni predmeti
art
GRADIVO ZA UČITELJE
gradivo za učence

LIKOVNA VZGOJA

Pri likovni vzgoji načrtujemo tri videokeonference, ki bi trajale po 60 minut. Učitelji in učenci bi poleg likovnih izdelkov pokazali, spraševali in razlagali, kako so izdelali določene likovne izdelke. Pred videokonferenco bodo učenci in likovni pedagogi pripravili pisno in slikovno gradivo, ki bo objavljeno na teh straneh. Učenci si bodo ta gradiva ogledali in se tako pripravili za pogovor na videokonferenci.
Likovna vzgoja - program videokonferenc
Udeleženci: OŠ Solkan in OŠ Srečko Kosovel Sežana
Predmet:
likovna vzgoja
Mentor na OŠ Solkan: Metka Miljavec
Mentorja na OŠ Sežana:
Čas:
od novembra do aprila
Število srečanj: trikrat po eno uro (december, januar, marec)
CILJI

PREDSTAVITEV RAZLIČNIH LIKOVNIH PODROČIj
s pomočjo videokonference

Likovna področja:

1.grafika - barvna monotipija (obe šoli)
2.plastično oblikovanje - kiparska tehnika -
     OŠ Solkan: kaširanje papirja
     OŠ Sežana: obdelovanje gline
3. Prostorsko oblikovanje - OŠ Solkan

PROGRAM DEJAVNOSTI ZA OŠ SOLKAN

Kratek opis predvidenih dejavnosti za posamezna likovna področja
Tema:
OTROŠKE IGRE
Za vsa likovna področja za OŠ Solkan bo tema 'otroške igre'.

Likovna področja:
GRAFIKA

Grafična tehnika: barvna monotipija
Razred: 7.
Kratek opis:

Učenci OŠ Solkan bodo skupaj z učenci OŠ Sežana

preko videokonference v 'navideznem razredu' predstavljali in se pogovarjali o enem najpreprostejših postopkov barvne monotipije. Motivika bodo otroške igre.

PLASTIČNO OBLIKOVANJE

Kiparska tehnika

OŠ Solkan: kaširanje papirja

Ker bo OŠ Sežana podrobneje predstavila obdelovanje gline, se bomo na OŠ Solkan omejili le na opis postopka kaširanja papirja in prikazali že narejene izdelke učencem iz OŠ Sežana. Tudi tu so motivika otroške igre - igrače.

PROSTORSKO OBLIKOVANJE

Likovna naloga: Meje arhitekturnega prostora

Tema: otroške igre - graditev 'kapan'

Kraj: računalniška učilnica

Kraj poteka projekta: galerija OŠ Solkan

Pripomočki: fotoaparat, VHS kamera, . računalnik

Materjal: materjal za izdelovanje 'kapan'

Zadolžitev učencev:

Pod vodstvom mentorja spoznajo pojem arhitekturnega prostora in posledice posega v prostor, gradijo prostor, fotografirajo - snemajo postopek v računalniški učilnici pa vodijo videokonferenco na to temo.

Projekt bomo izvedli v sodelovanju z zunanjim sodelavcem - arhitektom. Potekal bo v prostorih galerije OŠ Solkan.

Učenci bodo spoznavali pojem prostora preko igre 'narediti kapano' - improviziran prostor, ki si ga otroci ponavadi postavijo nekje zunaj v naravi in jim predstavlja hišo v kateri se igrajo.

Videokonferenca bo potekala s pomočjo foto in videomaterjala, ki bo predhodno nastajal pri delu v galeriji. Projekta se ne da izvajati v računalniški učilnici.

Zaključek
Vsa gradiva, ki bodo nastajala v predvidenih virtualnih urah, bodo objavljena na domačih straneh OŠ in bodo lahko služila kot gradivo za popestritev pouka LV v OŠ.

Obe šoli se bosta podrobneje posvetili eni temi ( OŠ Solkan prostorskemu oblikovanju, OŠ Sežana pa obdelovanju gline) in zanjo pripravili pisno in slikovno gradivo za objavo na svetovnem spletu.

Pripravila Metka Miljavec.