Kako popestriti in
nadgraditi ure angleščine s pomočjo IKT?
Predstavljamo gradivo za
angleščino - uporaba QR voice
(QR - Quick Response
+ TTS - Text To Speech).
Prometni znaki - poimenovanje in njihov pomen.
Kako izvesti uporabo tega gradiva
pri pouku?
Predlog izvedbe pri pouku: |
-
Natisnemo QR kode in jih postavimo
na različna mesta po učilnici, avli, hodniku, šoli ali okolici šole, odvsino od
dane možnosti. Kode ali postaje lahko oštevilčimo
(številka postaje / znaka).
-
Natisnemo delovne liste in jih
razdelimo učencem (paru /skupini), določimo, katere postaje obiščejo.
-
Pari / skupine skenirajo le
določene QR kode (odločitev prepuščena organizaciji pouka).
-
Učenci skenirajo določene QR kode,
poslušajo posnetek, pod ustrezen prometni znak zapišejo številko postaje / znaka in
poimenovanje in pomen znaka, ki so ga slišali.
-
Ko zaključijo nalogo, se zberejo v razredu in preverijo
pravilnost rešitve - prometni znak in opis (primer rešitve).
-
Sledi delo med skupinami.
Pari/skupine izberejo znak (znake lahko natisnemo na papir, na zadnji strani
pa natisnemo QR kodo), ki ga sami niso skenirali, poimenuje in opiše pomen
pa ustno član tiste skupine,
ki ga je skenirala (brez pomoči gradiva).
-
Za izvedbo aktivnosti učenci
potrebujejo pametne telefone (vsaka skupina / par en telefon) z aplikacijo
za branje QR (povezave).
-
Na podoben način izdelamo
dejavnosti tudi za druge teme (npr: vprašanja in odgovori, opis
znamenitosti, vprašam za pot, predmetov, itd...)
-
Učenci lahko izvedejo
nalogotudi vsak zase na spletu (v nadaljevanju).
|