O projektu
  Kdo sodeluje
  Faze projekta        
   1.faza
    2.faza
    3.faza
    4.faza
    zaključna faza
Sodelujoče šole

Izdelki
Zanimivosti

ESP logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Skupina iz OŠ Hinka Smrekarja, Ljubljana

Delovni list 2       Razmišljajmo in zapišimo.

Od strani 8 - 13

1. Opiši kapitana in nariši ga.

2. S katerimi besedami kapitan zmerja krmarja? Izpiši jih in razloži.

3. Kaj kapitan svetuje krmarju o orientaciji?

4. Pomen besed se spremeni, če spremeniš en sam glas v njih. Oglej si pare:
tehtal - tuhtal
pitje - petje
pogumni - pogubni (kapitan)

Razloži pomen tako, da besede uporabiš v povedih.

5. Zakaj je kapitan videl dve Severnici?

6. Kaj pomeni besedna zveza mrtvo pijan?

7. Ves nered na nebu in morju je povzročila Severnica. Zakaj?

Od strani 13 - 24

1. Kako govori mala Luna?

2. Zakaj misliš, da psiček poudarja glas r (hurra, krrrajec)?

3. Kaj misliš, da pomeni pregovor:
PES, KI LAJA, NE GRIZE?

4. Nariši svoj odsev na gladini jezera. (Voda je bistro, srebrno zrcalo, ki kaže tvojo sliko.)


Žalosten (-a) sem     Srečen(-a) sem

Klikni na smeška!

Klikni sem za sliko smeškov!

5. Kako poimenuje SONCE, ki bo Luno ogrelo in posušilo?

1.
2.
3.
4.

6. Razloži, kaj pomeni:

  1. ZMERAJ MI SOLI PAMET.
  2. NAJ SE SAMA GRE SOLIT.

Od strani 23 do str. 31

1. Zakaj sta se maček in muca jezila na Luno?

("Ah, ta prekleta Luna!
Vse je pokvarila!")

2. Kako se ti obnašaš, če ti je fant ali dekle všeč?

Od str. 32 do str. 35

3.  Luna je zrasla v veliko polno Luno.

Skozi daljnogled jo je opazoval Zvezdogled. Kakšno je videl?

4.  Zvezdogled je želel spoznati še Lunino temno stran. Kako je hotel to doseči?

5. Luna mu je očitala, da je dvoličen. Kaj to pomeni?

Avtorica: Majda Veršnjak

delovni list 3  delovni list 2

backpen.gif (1885 bytes)backpen.gif (1885 bytes)backpen.gif (1885 bytes)

[Prva stran] [O šoli] [Informacije] [Projekti] [Kulturni kotiček] [Zanimivosti] [O Solkanu] [Virtualna šola][Strani učencev]