esp

    The Image

domov

Prva stran

Partnerji/Partners
1998/99

1999/00
2000/01

2001/2002

Vsebina

1.pismo
2.pismo
3.pismo
4.pismo
5.pismo
6.pismo
7.pismo
8.pismo
9.pismo
10.pismo

Primeri pisem

Utrinki s Švedske

Vsebina projekta THE IMAGE

Projekt The Image je namenjen dopisovanju vrstnikov iz različnih delov sveta. Da bi bilo dopisovanje hkrati zanimivo in poučno, je pri izpeljavi projekta, posebej za učitelja in učenca, na razpolago kakovostno gradivo . Tako se oba na svoj način pripravljata na delo.

Če kliknete na THE IMAGE, si lahko ogledate originalno gradivo projekta.

Projekt predvideva, da si bodo sodelujoči izmenjali 10 elektronskih pisem, v katerih bodo predstavili sebe svoje domače, šolo in deželo.

Učitelji so moderatorji projekta, zato se lahko dogovorijo in priredijo število pisem željam učencev in možnostim v posameznih sredinah. Lahko se odločijo, da si bodo  izmenjali manj pisem, seveda pa morajo pri tem paziti, katere teme izpustijo.

O čem pišejo učenci:

1. PISMO
V tem pismu se učenci predstavijo svojemu partnerju. Opišejo se in pri pisanju so jim v pomoč namigi, nekatere najpogostejše besede in navodilo, kako izgleda pismo v angleščini.

 

2. PISMO
 

V prvem pismu so se spoznali, zato tokrat predstavijo partnerju svoj dom in bližnjo okolico. Opisujejo, kje živijo, kaj počnejo v okolici doma in kakšni so sosedje.

 

 

3. PISMO
 

Na vrsti je šola , sošolci, šolski predmeti in učitelji. Pri pisanju jim pommaga poseben vprašalnik. Sedaj so že bolj sproščeni in vedo, kako je potrebno pisati pismo, zato jim gre delo kar lepo od rok.

 

 

4. PISMO
 

To pismo je zelo pomembno, saj bodo učenci pisali o tem, kaj jih zanima, veseli, kaj zbirajo, berejo, o športu in podobno. Na vrsti je torej prosti čas in aktivnosti, ki so najpogostejše pri mladih. O tej temi radi govorijo, saj govori o njihovem svetu in interesih.

 

 

5. PISMO
 

Tokrat bodo morali učenci odgovoriti na poseben vprašalnik, ki bo pomagal predstaviti značilnosti posamezne kulture in okolja iz katere učenci izhajajo.

 

 

6. PISMO
 

Na vrsti je dnevnik. Učenci podrobno opišejo en dan v tednu in soboto tako, kot bi pisali dnevnik. Pri tem jih gradivo spodbuja, da izražajo tudi čustva ob določenih dogodkih.

 

 

7. PISMO
 

V tem pismu bosta partnerja preiskušala drug drugega, če se že dobro poznata. Odgovarjala bosta na vprašalnik in skušala predvideti, kako bi   partner odgovoril na postavljena vprašanja. To pismo pošljeta po dogovoru istočasno.

 

 

8. PISMO
 

Na vrsti je opis dežele, vendar ne geografskih dejtev, pač pa učenci pišejo, kaj menijo o svoji deželi, kateri streotipi so značilni zanjo in po čem slovi. hkrati morajo odgovoriti še na nekj vprašanj in povedati, koliko odgovorov je partner zadel v prejšnjem pismu.

 

 

9. PISMO
 

Spoznali so deželo dopisovalca in njene značilnosti, zato bodo sedaj v pismu poskušali navidezno peljati prijatelja po bližnji okolici, širšem območju in po celotni državi. Pri tem jim bodo povedali, zakaj jim kaj predstavljajo in kaj se jim zdi zanimivo in vredno ogleda. Tokrat bodo izpustili streotipe in predvsem poskušali omogočiti partnerju, da bi pri tem užival.

 

 

10. PISMO
 

Prispeli smo do zadnjega pisma, ki pomeni hkrati slovo. V njem bosta partnerja poskušala povedati, kako dobro sta spoznala drug drugega in se na koncu prijateljsko poslovila. In morda bodo pisma še sledila, a to je seveda že druga zgodba.

 

 

In tu se projekt konča. V angleškem pismu bi zapisali:' I'm looking forward to hearing from you soon.'.

Predstavljala vam bom tudi, kaj o projektu menijo učenci.

Up30.gif (1052 bytes)