Oblikovanje spletnega gradiva - učenje na daljavo
Izbirni tip vaje.

Klikni na pravilen odgovor.

Začni z branjem
Povzetek iz gradiva dr. I. Gerliča

Ko se odločimo, da bomo učne vsebine pripravili za učenje na daljavo, si najprej določimo izobraževalne cilje, ki jih želimo z gradivi doseči, določimo funkcionalne zahteve in kriterije za verifikacijo.

Pripravimo torej načrt v katerem skušamo predvideti aplikacijo in njen namen. Nato opišemo funkcije in predvidimo ciljno publiko. Predvidimo tudi način dostopa do aplikacije ter potrebno strojno in programsko opremo. Tako so faze priprave nekako take:

ideja in načrt

scenarij

podrobni načrt – ene zaokrožene teme

posamezni moduli ( združujemo jih v celoto)

programska in strojna oprema

testiranje končnega izdelka

evalvacija in uporaba v izobraževanju.

V scenariju predvidimo vse sestavne dele našega učnega gradiva (moduli)

Podrobni načrt vsebuje:

tematski opis,

vsebinski opis in

vzgojno-izobraževalni namen modulov.

Splošni opis zajema opis navigacije v okolju ali sitemu – uporabnika seznani z osnovnimi gumbi za navigacijo, z možnostjo pomoči, moznost prehoda iz ene strani na druge strani z identično navigacijo. Nekatere naloge ali aktivnosti so lahko zajete v vročih točkah, ki pomagajo pri razlagi ali iskanju podatkov.

Ozadje se praviloma spreminja glede na temo, obravnavano snov. Podan mora biti hiter prehod med stranmi in možnost, da se vedno vrnemo na začetni zaslon. Priporočljivo je pripraviti hiter pregled nalog ali aktivnosti, ki jih mora udeleženec opraviti.

Potreben je opis strojne in programske opreme potrebne za normalno delovanje sekvenc učenja na daljavo.

Zaslon s tekstom

Ozadje

Slike

Gumbi

Vroče točke

Animacije, video,

Komunikacije (klepetalnica, e-mail, forum, videokonferenca)

Sekvenca je torej računalniška aplikacija, ki jo gradimo podobno kot knjigo z dodajanjem posameznih zaslonov na katerem so vedno novi nizi drugih elementov.

 
 OK