Povzetek iz gradiva dr. I. GerličaKo se odločimo, da bomo učne vsebine pripravili za učenje na daljavo, si najprej določimo izobraževalne cilje, ki jih
želimo z gradivi doseči, določimo funkcionalne zahteve in kriterije za verifikacijo.
Pripravimo torej načrt v katerem skuamo predvideti aplikacijo in njen namen. Nato opiemo funkcije in predvidimo ciljno publiko. Predvidimo tudi način dostopa do aplikacije ter potrebno strojno in programsko opremo. Tako so faze priprave nekako take:
ideja in načrt
scenarij
podrobni načrt ene zaokrožene teme
posamezni moduli ( združujemo jih v celoto)
programska in strojna oprema
testiranje končnega izdelka
evalvacija in uporaba v izobraževanju.
V scenariju predvidimo vse sestavne dele naega učnega gradiva (moduli)
Podrobni načrt vsebuje:
tematski opis,
vsebinski opis in
vzgojno-izobraževalni namen modulov.
Sploni opis zajema opis navigacije v okolju ali sitemu uporabnika seznani z osnovnimi gumbi za navigacijo, z možnostjo pomoči, moznost prehoda iz ene strani na druge strani z identično navigacijo. Nekatere naloge ali aktivnosti so lahko zajete v vročih točkah, ki pomagajo pri razlagi ali iskanju podatkov.
Ozadje se praviloma spreminja glede na temo, obravnavano snov. Podan mora biti hiter prehod med stranmi in možnost, da se vedno vrnemo na začetni zaslon. Priporočljivo je pripraviti hiter pregled nalog ali aktivnosti, ki jih mora udeleženec opraviti.
Potreben je opis strojne in programske opreme potrebne za normalno delovanje sekvenc učenja na daljavo.
Zaslon s tekstom
Ozadje
Slike
Gumbi
Vroče točke
Animacije, video,
Komunikacije (klepetalnica, e-mail, forum, videokonferenca)
Sekvenca je torej računalnika aplikacija, ki jo gradimo podobno kot knjigo z dodajanjem posameznih zaslonov na katerem so vedno novi nizi drugih elementov.