PROJEKTNI TEDEN


V tednu od 29. januarja do 2. februarja 2007 smo v imeli 7c projektni teden. Začel se je že prej, ko sta nam učiteljici Pika in Đulijana predstavili, kako bomo delali na pripravi našega turističnega vodnika o Ljubljani. Do ponedeljka smo morali prinesti različne turistične vodnike, da smo jih pregledali in se seznanili s tem, kako so narejeni. S tem smo se ukvarjali v ponedeljek. Takrat smo se razdelili v skupine. Vsaka je imela eno temo: Emona, stara Ljubljana, Plečnikova Ljubljana ter Grad in sprehod do Tivolija. Odločili smo se, da predstavimo tiste točke v Ljubljani, ki so od naše šole dosegljive peš. Ker nas je bilo veliko bolnih, je v vsaki skupini bilo 4 do 5 članov. Ostali so počivali doma.

V torek se je začelo zares. Najprej smo se zmenili, iz katerih poglavij bo sestavljen naš vodnik in kaj naj bi vsako poglavje vsebovalo, tudi kakšna bo barva vsakega poglavja. Odločili smo se za modro, rdečo, oranžno in zeleno. Pri likovni vzgoji nas je učiteljica Cveta seznanila s kompozicijo pri fotografiranju, potema nas je šolski fotograf Brane podučil o osnovah fotografiranja z digitalnim fotoaparatom. Izvedeli smo marsikaj zanimivega o tehniki fotografiranja, o kadrih, o pravilih dobre fotografije. Oboroženi s tem znanjem smo v sredo najprej v literaturi in na spletnih straneh poiskali zanimivosti o izbranih točkah, potem  smo v skupinah odšli na teren. Vsaka skupina je imela nekaj fotoaparatov. Imeli smo nalogo, da vsak izmed nas fotografira svoje točke in poskuša čim bolj upoštevati nasvete in navodila učitelja Braneta.

V četrtek smo se zbrali v računalniški učilnici. Vsaka skupina je zbrala skupaj besedilo, ki ga je pripravila za vodnik, in najboljše fotografije, ki so jih posneli člani skupin. Učitelj Brane nam je tudi pokazal, kako se lahko fotografije izboljšajo z izrezom, kontrasti in svetlobo. V petek smo končali z obdelavo gradiva v taki meri, da se je uredniška skupina, ki so jo sestavljali Teo, Martin, Lotti in Vasja lotila oblikovanja. V tej skupini smo se zmenili za design. Vso gradivo, ki so ga pripravile skupine smo zbrali skupaj in povezali v celoto. Pri tem nam je pomagala učiteljica Đulijana. Čeprav smo že veliko vedeli o oblikovanju besedila, saj  vsi člani uredniške skupine obiskujemo izbirni predmet urejanje besedil, smo se naučili še veliko novega. Na koncu je nastal izdelek, ki smo ga poimenovali Sprehod po Ljubljani. Bili smo zadovoljni, čeprav bo potrebno narediti še nekaj popravkov.

 Na šolskem hodniku smo pripravili razstavo najlepših fotografij.

Ugotovili smo, da je izdelava turističnega vodnika zelo zahtevna. Pravi vodniki so sad dolgotrajnega dela veliko ljudi. Mi smo se potrudili po najboljših močeh, da smo v danem času naredili nekaj lepega in koristnega za naše prijatelje iz Solkana.

 

Teo

 

NAZAJ